Gå til innhold

Xenical


Gjest Gjest_Nina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nina_*

Hei!

Jeg har for en uke siden begynt å ta xenical, jeg er 1.65cm og 71 kg, ønsker å gå ned 8 kg til å begyne med, jeg sykler ca en halv time tre ganger i uken, og har forandret kostholdet mitt, sipser mye frukt og grønt.

Jeg lurer på om det er noen av dere som har erfaring med disse tablettene??

Vennligat hilsen Nina! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Hannah_*

Med den vekten og høyden du har, regner jeg med at du ikke har fått tak i Xenical via en vanlig resept hos lege i Norge, da BMI'en din er for lav, men dette skal jeg ikke legge meg borti,- eget valg :gjeiper:

Har prøvd selv, og jeg vet at det fungerer,- man om man sprekker og får i seg mye fett, blir man "straffet" etterpå med dårlig mage, og oransje, stinkende olje-avføring.. Altså fettet som kommer ut! Så hold deg til anbefalt mengde fett ihvertfall, så slipper du unna dette.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den vekten og høyden du har, regner jeg med at du ikke har fått tak i Xenical via en vanlig resept hos lege i Norge, da BMI'en din er for lav, men dette skal jeg ikke legge meg borti,- eget valg :gjeiper:

Har prøvd selv, og jeg vet at det fungerer,- man om man sprekker og får i seg mye fett, blir man "straffet" etterpå med dårlig mage, og oransje, stinkende olje-avføring.. Altså fettet som kommer ut! Så hold deg til anbefalt mengde fett ihvertfall, så slipper du unna dette.. :)

Jo fikk de av legen min på vanlig resept. Men uansett takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo fikk de av legen min på vanlig resept. Men uansett takk for svar. :)

Overraskende at du fikk disse tablettene. Beklager at jeg kommenterer det, men det var litt sjokk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende at du fikk disse tablettene. Beklager at jeg kommenterer det, men det var litt sjokk..

Fikk de av legen, så regner med at det da er forsvarlig å gå på de med min bmi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det ganske lett å få legen til å skrive ut disse tablettene altså?

*vil også ha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Er det ganske lett å få legen til å skrive ut disse tablettene altså?

*vil også ha*

Jeg vet ikke hvor lett det er, men jeg fikk hvertfall fra min lege. Det er jo bare å prøve. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

huff og huff, nå sjekket jeg en del andre tråder om emnet her på Kvinneguiden, og det var ikke særlig oppløftende lesning.... høres ut som man ikke engang kan fise uten at man får eksplosiv sprutdiare, og at man får nærmest konstant oljelekkasje der bak. Noen sier at de ikke kan forlate huset på grunn av at de alltid må ha en dass i nærheten. :fise:

Tror ikke jeg har lyst på disse pillene likevel nå jeg, om jeg ikke kan få kommet meg ut av frykt for å drite på meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
huff og huff, nå sjekket jeg en del andre tråder om emnet her på Kvinneguiden, og det var ikke særlig oppløftende lesning.... høres ut som man ikke engang kan fise uten at man får eksplosiv sprutdiare, og at man får nærmest konstant oljelekkasje der bak. Noen sier at de ikke kan forlate huset på grunn av at de alltid må ha en dass i nærheten. :fise:

Tror ikke jeg har lyst på disse pillene likevel nå jeg, om jeg ikke kan få kommet meg ut av frykt for å drite på meg :fnise:

Det har jeg også blitt fortalt, men har unngått å spise fet mat, så har ikke hatt problmer med oljelekasje. ;) har gått ned nesten to kilo på en uke og er fornøyd med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hannah_*

Det er ikke det at det ikke er forsvarlig med din BMI, bare at vanligvis må du ha en BMI på over 30 for å få dem. De kan uansett kjøpes på nett på eu-apoteket for hvem som helst. Om du følger kostholdsrådene som gjelder når du bruker Xenical, skal du i utgangspunktet slippe diarê ++ Altså, kutt ned på fettet, spiser du for mye, kommer det også mye ut i form av oransje oljegreier. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Etter flere omganger på xenical, er det ikke tvil om at det har funket. Men med det kostholdet man må ha for at man ikke skal gjøre i buksa, ville nok vekttapet vært tilsvarende. Kanskje på noe lenger tid, men det er jo mye bedre enn å ikke ha kontroll på tarmen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_helena_*

har gått på xenical i 1 uke gått ned 3.2kg. har ikkje merket noe med tarmen. spiser sunt og går tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...