Gjest Gjest_S_* Skrevet 3. mai 2009 #141 Del Skrevet 3. mai 2009 Gadd bare å lese de 2 første sidene, men det var mer enn nok. Grunnen til at pick up har fått ett så dårlig rykte, er nettop på grunn av sånne som dere. hvor lang ned synker man når man søker validation på ett kvinneforum der de fleste er godt voksne? SKJERP DERE! The game som sikkert mange her inne har lest, ser de fleste av oss kun på som underholdning. Det det handler om for de fleste av oss er så langt fra lærte rutiner og replikker som det kommer. I korte trekk går Pua ut på og jobbe med seg selv, lære seg at jenter, og da spesielt de man finner attraktive ikke er uoppnåelige for en helt vanlig gutt. Du må bare tørre å være deg selv og la henne få ett innblikk i deg. Selvtilitt, åpenhet og ufoutsigbarhet er noe jenter finner attraktivt, og en person som ikke har sperrer i hodet som sier han ikke kan snakke med de og de jentene fordi de er "for pene for han" har det mye bedre i samvær med jenter. Ikke se på dette som noe sleipt manipulerende dritt smågutter med lavt selvbilde bruker for å endelig få tatt jomfudommen sin, se på det som en mulighet for å bli bedre kjent med alle de guttene som ikke er født superpene, kanskje er en av disse den rette for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 3. mai 2009 #142 Del Skrevet 3. mai 2009 Tråden er ryddet. vimse-mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #143 Del Skrevet 3. mai 2009 Noen i tråden her betviler TVAs lay report og flere av PUAenes evner. Det ser jeg ingen grunn til. Ut fra hva jeg har sett er slike raporter i 99% av tilfellene reele. Jeg ser heller ingen verdens grunn til å tvile på at trådens PUAs kun har sjans på billige damer av laber kvalitet. Ut fra hva jeg har sett av PUAs så oppnår de evnen til å tiltrekke seg kvinner av ypperste kvalitet, utseende og personlighetsmessig. Når de er blitt gode skifter fokuset etter hvert veldig over på kvalitet i personlighet fordi blendende utseende blir en selvfølge og man gidder ikke ta til takke med dårlig personlighet om man må. Faktisk er det vanlig at PUAs etter hvert har langt mere omfattende og dypere syn på hva slags damer de går etter, i hvert fall i seriøse forhold, enn den gjengse mann. Vanlige menn har vanskelig for å ramse opp mer enn en ting eller to de ser etter hos damer. På tross av at jeg tror TVA og de andre har solide evner når det kommer til damer så er det et udiskutabelt faktum at denne tråden er en PR-messig katastrofe. Det skal ikke mye vett til for å se at svært mye av det som er skrevet skaper et utrolig dårlig inntrykk hos damer flest. Samtidig er de fleste av blunderne ting som kunnet vært rettet opp med enkle grep. Hvis man sammenligner hva Atle og et par andre PUAs har skrevet med hva TVA og kompisene har skrevet er det åpenbart at det samme innholdet kan presenteres på en måte som får langt flere damer inn i en positiv dialog og som i mye større grad oppnår trådens intensjon, å formidle hva PU er (på en positiv måte) til damer og gi dem råd om det de spør om. Dette er faktisk typisk for PUAs, glitrende kommunikasjonsevner i en sjekke setting og nærmest sosialt tilbakestående i en del andre sosiale settinger. De som kommer inn med generelt dårlige sosiale evner buker ofte veldig lang tid på å utvikle seg såpass at evnene smitter over til noe annet enn de gjennomannalsyerte sjekkesituasjonene. Det er comon knowledge at mange PUAs på tross av store evner på byen lett faller tilbake til gamle Asperger syndrom-mønstre når de er i forhold. Neil Strauss skriver jo om dette i the Game. Sosiale roboter er et begrep som fanger opp mye av dette. Til slutt faller i midlertid ofte også disse evnene på plass, men for de med dårlig utgangspunkt tar det ofte lang tid og gir komiske utslag siden de tror de har fantastiske kommunikasjonsevner også utenfor felten, mens de egentlig vandrer fra den ene sosiale katastrofen til den andre uten å innse det på grunn av ego på størrelse med en blimp. At PUAs ofte har en stor forståelse for mange apsekter av menneskelig psykologi er klart, men det er alikevel enorme aspekter ved forståelsen av menneskelige mekanismer som ikke ligger i det vanlige PUA materialet. At man anseer seg for å ha noen form for dyp menneskelig forståelse blir i de fleste tilfellene latterlige. Selv om en fantastisk bilselger har en intuitiv innsikt i menneksers psyke faller 99% utenom hans salgsforståelse. Mange PUAs må se å komme seg videre og oppdatere softwaren sin selv om den de har er svært matnyttig. Les a wise heart - budhist psychology for the west av Jack Kornfield, bhagavad gitta, Awareness av antony de Melo, the unfolding now av A.H. Almaas, secret of the golden flower, og noen dikt av Sufi mysitkkeren Rumi så innser dere at dere knapt vet noe som helst og at verden virkelig, virkelig ikke var slik dere trodde. Forøvrig bør Kong Oedipus av Sofokles være obligatorisk lesning for alle PUAs fordi den tar opp overmot på en så god måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TVA_Oslo Skrevet 3. mai 2009 #144 Del Skrevet 3. mai 2009 Før jeg svarer på tema har jeg en oppfordring til folk; Hvis du skal sitere et langt innlegg er det helt og fullt mulig å fjerne mesteparten av det. Tråden blir bare så meningsløst lang når folk siterer 10 avsnitt og kommenterer med et smilefjes. Oppfordring to; Slutt å skriv at dere er PU, da dette betyr Psykisk Utviklingshemmet. Skriv PUA. (Pick-Up Artist.) Nå som jeg har etablert meg som en fornuftig person kan jeg svare. :D Etter å ha lest denne tråden har jeg blitt ganske fasinert av denne halv-italienske personligheten TVA_Oslo; - 17 år (født i 1992. Im guessing.) - (ekstremt?) promiskuøs - polygam redd for monogami - visstnok en av de mest annerkjente PUAs internasjonalt (ironien er jo til stede da han lovlig ikke er gammel nok til å gå ut på byen) Jeg lurer på hva det er som gjør at en 17 åring holder på med dette. (Mye av materialet som er laget rundt temaet er såkalt mature-material og ikke akkurat beregnet på folk som ikke er ferdig på videregående/så unge aldre.) Derfor har jeg noen spørsmål til Alex (TVA_Oslo) - Hvorfor begynte du med dette, og hvordan fant du ut om det? - Hvor mange har du hatt sex med? (Du kan si dette er privat.) - Tenker du over konsekvensene av det du gjør mtp din egen psykiske helse og fremtid? Så et par spørsmål til begge to: - Gjør dere noe annet? Jobb? Hobby? Utdanning? - Hvor ser der dere selv om 5år? Skal ærlig innrømme at jeg er bekymret for TVA's fremtid. Hei. Ja det du skriver stemmer veldig om meg. Jeg skal svare på dine spørsmål. Hvorfor jeg begynte? Fordi jeg har vært ett mobbeoffer uten noe jente oppmerkshomhet på ungdomskolen, og var helt depresiv pga det. Så snudde alt seg til drømmelivet. Hvor mange har jeg hatt sex med? rundt 30 stykker fra 2008-2009 (begynte å få skills i 2008) Tenker du over konsekvensene av det du gjør mtp din egen psykiske helse og fremtid? Nei... god selvtillit, masse morro, og fått meg et åpent forhold med en dame jeg er glad i. Gjør dere noe annet? Jobb? Hobby? Utdanning? Jeg går på videregående i Oslo, en av topp skolene (ønsker ikke nevne den... men den ligger i oslo), og har rundt 4,3 i snitt. Ror på fritiden som race roer, og er hobby dj som kansje blir til helg jobb mens jeg studerer markedsføring. Også spiller gitar og vært tidligere gitar instruktør. Hvor ser der dere selv om 5år? I utlandet og studerer markedføring. Vill bli key manager innenfor legemidler. Derfor trenger jeg 5 års internsjonal markedsføring og 1 år med pharmacy. Så langt er jeg lykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TVA_Oslo Skrevet 3. mai 2009 #145 Del Skrevet 3. mai 2009 Sandbekken, du får pm i morgen av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #146 Del Skrevet 3. mai 2009 Yes da, da var det tid for en av disse argumentasjonene igjen! Jeg er helt sikker på at alle oss gutta fra ASF, altså "miljøet", har vært gjennom dette hvert fall en gang. Og jeg gidder ikke en gang å kaste meg ut i det, vi er hvem vi er. Jeg vil bare påpeke at selvom disse to velger å utgi seg som talspersoner for oss alle; så er vi langt ifra like. TVA her vet godt hva han gjør, og helt ærlig, han er flink. Men de fleste av oss ser på han som en umoden arrogant drittunge, og han vet det godt. Men mulig dette er en av de egenskapene som gjør han attraktiv hos det motsatte kjønn. Personlig er jeg en av de i miljøet som ikke nødvendigvis reiser på byen for et knull. Jeg er interessert i "PU" for å bygge nettverk, og lære folk å kjenne. Mange av oss er nerder, avstikkere av det sosiale samfunn, kanskje blitt untyttet over lenger tid av en eks. Og det er jo ikke uten grunn til at vi har oppsøkt hjelp en gang i tiden for å sjekke jenter? Tro meg, det er ikke et stolt øyeblikk når du velger å bruke google for å lære å kjenne det motsatte kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #147 Del Skrevet 4. mai 2009 Problemet for oss sosiale tapere er jo at samfuntet og kulturen mer eller mindre har lært oss at jentar og damer vil ha snille menn. Dette er jo i og for seg riktig, men det å være snill skaper ikkje atraction som er KEY. Hva skal du med en snill man hvis du ikkje er tiltrekket av han?, han blir en venn. De menn som faktisk får seg en dame med å være snill har andre ting å spille på som feks status, untseende, makt osv. Sikkert noen her som har hørt om halo effekten. Det var noen som spurte om utseende ikkje hadde mye å si når det gjelder tiltrekkelse på byn og ja det har det jo absolutt. Tingen er at en tiltrekning som blir skapt på grunnlag av personlighet er sterkere og derfor kan average guttar få jenter som ligger mye høyere på skalaen en dem selv. Til syvende å sist har personlighet veldig mye å si om man vil være sammen med en personon eller ikkje, derfor har den så stor innvirkning også på byn. De andre effektene som skaper tiltrekkelse blir litt skygget av banen iallefall utenfor byn. Det er personligheten og en selv som personen puas jobber med for å bli mer tiltrekkende. Jeg trodde at det å være snill var tiltrekkende, men jeg tok grundig feil og det var først etter jeg lå om trenden at jeg fikk oppmerksomhet, det var i 18 års alderen. Jeg er ikkje noe pua though, og er ikkje interrisert i å plukke opp mange jenter, går imot min moral. Jeg har derimot tatt materiale fra Pua forfattere og brukt det til å jobbe med meg selv, er egentlig i begynelses fasen endå =). Jeg bruker ikkje materialet til å skaffe meg sex, men til å bli mer sikker på meg selv slik at jeg kan håndtere de situasjonene jeg tidligere hånderte helt feil. Blir utrolig frustert over de uvitende kvinnemensker som sier at ekte menn ikkje trenger slike hjelpemidler. Kordan i helvete, unskyld språket, kan vi vite hva som tiltrekker jentar når vi ble lært av samfunnet og kulturen at vi skulle være snille da?. Tenke litt når man skriver?, dere skal liksom være så god til å multitaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #148 Del Skrevet 4. mai 2009 Til hun jenta som etterlyste teknikker for jenter: -Push-pull funker som faen begge veier (snakker av erfaring her). Altså gi inntrykk av å være interessert, deretter gi intrykk av det motsatte, frem og tilbake etc. Kanskje si at han er søt og så snu ryggen til ham... -Smil! -Ser du en gutt som er søt: sett igang å prat... -"Inner Game" greier, NLP, positiv tenkning etc... (Du vil få bedre livskvalitet, bedre utstråling og sjarm) -Trening, kosthold, klesstil og utseende ellers hjelper såklart sterkt på både selvfølelsen, utstrålingen og utseendet. -Fiks en bra nettprofil og ha sex med masse forskjellige gutter, og sjansen er stor for at en av dem blir til noe mer med en av dem, og uansett kan du ha mye morro underveis, bare vær litt tålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #149 Del Skrevet 4. mai 2009 Mye av teknikkene til Juggler virker bra for jenter. Helt grunnelegende ting som å snakke fra et I/jeg-perspektiv og relating and rewarding og åpne spørsmål er bra for alle i all kommunikasjon, men mange jenter gjør dette naturlig. Alikevel er det en del å hente på å jobbe litt med å perfeksjonere dette, spesielt åpne spørsmål. Hvis du føler at du ofte har samtaler som strander etter et kjapt svar på hva driver du med da så er det nok å hente her. Push pull funker som nevnt begge veier og brukes av de fleste mye uansett. Les rundt på forumet der for å lære mere om hvordan gjøre det godt. http://forum.charismaarts.com/viewforum.php?f=68 statement of intent kan nok også brukes av jenter, kanskje med litt modifikasjoner. Hvis det er noe du lurer på så vil gutta på forumet der helt sikkert være svært villige til å hjelpe en jente med å tilpasse ting. For å virkelig skjønne juggler method må man egentlig lese bokens og jugglers compiled archives OG lese litt rundt i klassiske poster på forumet og stille spørsmål og få svar. Han her er kjempeflink og har jobbet mye med å tilpasse juggler for jenter: charismaatips.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 4. mai 2009 #150 Del Skrevet 4. mai 2009 At PUAs ofte har en stor forståelse for mange apsekter av menneskelig psykologi er klart, men det er alikevel enorme aspekter ved forståelsen av menneskelige mekanismer som ikke ligger i det vanlige PUA materialet. At man anseer seg for å ha noen form for dyp menneskelig forståelse blir i de fleste tilfellene latterlige. Selv om en fantastisk bilselger har en intuitiv innsikt i menneksers psyke faller 99% utenom hans salgsforståelse. Mange PUAs må se å komme seg videre og oppdatere softwaren sin selv om den de har er svært matnyttig. Les a wise heart - budhist psychology for the west av Jack Kornfield, bhagavad gitta, Awareness av antony de Melo, the unfolding now av A.H. Almaas, secret of the golden flower, og noen dikt av Sufi mysitkkeren Rumi så innser dere at dere knapt vet noe som helst og at verden virkelig, virkelig ikke var slik dere trodde. Forøvrig bør Kong Oedipus av Sofokles være obligatorisk lesning for alle PUAs fordi den tar opp overmot på en så god måte. Innlegget ditt var utrolig bra skrevet. Helt enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tesla Skrevet 4. mai 2009 #151 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg er ingen PUA i den forstand at jeg regner det jeg gjør som en kunst, jeg vil si at det faller et sted mellom en hobby og en interesse. Men jeg kan ikke helst identifisere meg med måten en del av dem opererer, spesielt de som er veldig kynisk, metodisk eller har en selvtillit som virker veldig overfladisk og påtatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demantios Skrevet 5. mai 2009 #152 Del Skrevet 5. mai 2009 Huff, dette var trist lesning. Dere er PUA's som visstnok selger workshops, m.m og det dere kan er referert til The Game? Og spesialist på toalettsex? Haha. Dere har havnet der som veldig mange KJ's og leke-PUA's havner. Nettopp at det eneste som forandres i dere er selvtillitten fordi dere tror det funker. Jekk dere ned noen hakk og slutt å hele tiden forsøke å kvalifisere dere. Dere presanterte dere dårlig, fikk en sånn "halla, se på oss, deres mestere, vi tror vi er kule"-følelse av dere. Og det er ingen bra måte når man skal svare på spørsmål ang. et fenomen som mange nok er imot fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En helt tilfeldig mann Skrevet 5. mai 2009 #153 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg ser heller ingen verdens grunn til å tvile på at trådens PUAs kun har sjans på billige damer av laber kvalitet. Ut fra hva jeg har sett av PUAs så oppnår de evnen til å tiltrekke seg kvinner av ypperste kvalitet, utseende og personlighetsmessig. Når de er blitt gode skifter fokuset etter hvert veldig over på kvalitet i personlighet fordi blendende utseende blir en selvfølge og man gidder ikke ta til takke med dårlig personlighet om man må. Faktisk er det vanlig at PUAs etter hvert har langt mere omfattende og dypere syn på hva slags damer de går etter, i hvert fall i seriøse forhold, enn den gjengse mann. Vanlige menn har vanskelig for å ramse opp mer enn en ting eller to de ser etter hos damer. Det, min venn, er mest sannsynlig dèt som plager disse maktsyke kvinnene. Det er et ganske så trist faktum at de fleste kvinner kan velge og vrake blant menn, men at menn må oftest nøye seg med det de får. Men nå, når rollene er i ferd med å forandre seg, er det ganske så naturlig at damene får panikk og prøver å fordømme PU, og argumentere med grunne argumenter som at det er manipulasjon og whatnot. Det sier liksom litt at samfunnet har utviklet seg slik at man faktisk har folk som lever av å lære folk hvordan de skal MØTE kvinner! Personlig er jeg en sjekkekunstner, og er veldig glad i å "ta igjen" på damer ved å spille psykologiske spill på dem, og få dem til å chase meg. Jeg elsker å få jenter til å kvalifisere seg for meg. Jeg elsker å gjøre alt det jenter gjør mot menn, mot jenter. Selvsagt finnes det andre metoder i mitt arsenal som hypnose, NLP, valuesharing og alt mulig annet rart, både "mørkere" og "lysere" aspekter av PU, men skal jeg være ærlig, så har jeg ennå ikke møtt ei jente som jeg har funnet verdig nok for å bruke disse metodene. Så for all del, pass dere. Det er liksom dere som "skaper" oss til å begynne med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tesla Skrevet 5. mai 2009 #154 Del Skrevet 5. mai 2009 PUAs er dessverre som alle andre religioner, politiske retninger og synspunkter - de som er mest vokale er også de verste representantene. Det gjelder enhver som kaller seg selv en kunster/artist eller som tror at de blir mislikt fordi de klarer seg så bra eller fordi andre er bitter, og ikke fordi de er ufyselige og selvopptatte. Ingen hater en kjekk gutt med selvtillit som klarer seg med damene, mange hater PUAs - det er på tide at man forstår hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #155 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er et ganske så trist faktum at de fleste kvinner kan velge og vrake blant menn, men at menn må oftest nøye seg med det de får. Mener du dette? Jeg har ikke sett at mindre pene eller gjennomsnittspene kvinner får hvem de vil. Og ifølge PUA kan de ikke gjøre noe med det heller. I den verdenen er det jo bare de pene jentene som teller. Mens guttene kan være så stygge som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #156 Del Skrevet 5. mai 2009 Personlig er jeg en sjekkekunstner, og er veldig glad i å "ta igjen" på damer ved å spille psykologiske spill på dem, og få dem til å chase meg. Jeg elsker å få jenter til å kvalifisere seg for meg. Jeg elsker å gjøre alt det jenter gjør mot menn, mot jenter. Tror jeg møtte en PUA på byen sist. I utgangspunktet var jeg litt interessert fordi jeg syntes han var kjekk. Men disse push-pull-teknikkene gjorde at jeg tapte interessen helt for han. Menn uten manerer gidder jeg ikke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 5. mai 2009 #157 Del Skrevet 5. mai 2009 [...] Det er et ganske så trist faktum at de fleste kvinner kan velge og vrake blant menn, men at menn må oftest nøye seg med det de får. Men nå, når rollene er i ferd med å forandre seg, er det ganske så naturlig at damene får panikk [...] Personlig er jeg en sjekkekunstner, og er veldig glad i å "ta igjen" på damer ved å spille psykologiske spill på dem, og få dem til å chase meg. Jeg elsker å få jenter til å kvalifisere seg for meg. Jeg elsker å gjøre alt det jenter gjør mot menn, mot jenter. Så for all del, pass dere. Det er liksom dere som "skaper" oss til å begynne med. Haha, du kjører litt sånn revange of the nerds? har lest gjennom hele tråden nå, og vil bare si at enkelte her kan lære mye av andre. Haha, jeg husker ikke helt hvem som har sagt hva jeg, men det er enormt stor forskjell på åssen de forskjellige gutta framstiller pua. jeg har etterhvert lest en del nå, og jeg er ikke prinsipielt anti. jeg er bare negativ til den kyniske måten veldig mange gutter jeg har snakka med, velger å tolke det her på. Enkelte ser ingen mellomting mellom arrogant og tøffel, og for å være mann skal man være matcho og følelsesløs. Jeg lider litt under det her, for jeg har alltid elska nerder. Gjerne litt sånn klønete, oppriktige nerder. Jeg har aldri falt for noe annet faktisk så hvis denne trenden ødelegger alle de fine nerde-guttene, da blir jeg ensom etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En helt tilfeldig mann Skrevet 7. mai 2009 #158 Del Skrevet 7. mai 2009 Det her er virkelig sykt. Personlig bruker jeg ikke forumet PickUpArtist så veldig ofte lenger, da jeg har funnet et annet forum der kvaliteten er en smule høyere, men damer, ta dere litt tid og les gjennom det forumet der, og dere vil se hvor stakkarslige folk kan være før de starter med PU. Det finnes tråder der folk faktisk spør om råd om hvordan man skal gå bort til ei dame og begynne å snakke med henne. Og virkelig, det her handler om så umåtelig snille gutter som av samfunnet har blitt modellert til å tenke at damer ikke kan like dem. Noen av de har i det hele tatt ingen erfaring, og vil prøve å gjøre noe med det. Jeg blir altså grundig irritert når folk fordømmer andre fordi de vil forbedre seg selv. Falskt? Manipulativt? Jeg skal tørre å påstå at det i alle samtaler vil være en smule falskhet og manipulasjon, enten bevisst eller ubevisst. Så disse argumentene er rett og slett dårlige. Jeg lider litt under det her, for jeg har alltid elska nerder. Gjerne litt sånn klønete, oppriktige nerder. Jeg har aldri falt for noe annet faktisk så hvis denne trenden ødelegger alle de fine nerde-guttene, da blir jeg ensom etterhvert.. Det er faktisk veldig trist, og jeg føler med deg, for all del. Men det finnes nok alltid nerder. Oppriktige, koselige nerder Så jeg tror du skal klare deg fint. Mvh. En helt tilfeldig mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #159 Del Skrevet 11. mai 2009 Her er iallefall bloggen til ett par PUA'er : http://gentlemanslounge.vgb.no/ http://kineticcharm.vgb.no/ http://korthuset.vgb.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theabyss Skrevet 12. mai 2009 #160 Del Skrevet 12. mai 2009 > denne trenden ødelegger alle de fine nerde-guttene Neida, de finnes fremdeles, bare uslåelige, de sprenger skalaen. "a natural masculine man"? Du ville knapt klare å holde deg tørr i nærheten av slike! Moi? Selv begynte jeg med PUA bl.a. for å ta makten over mitt liv, å bli til et enda bedre menneske, spesielt i sosiale situasjoner. Dårlig selvbilde, da alt jeg så var bare kjekke/pene menn med suksess. Hvordan er det nå? Vel, jeg har et utrolig sexy kroppspråk som får damene til å bli kåte bare av å se meg gå (dere eeelsker mine mykt svingende hofter!), og jeg sjarmerer dem i senk når alt stemmer. Jeg har fremdeles en del igjen til å få et solid "game", og jeg gleder meg hver gang jeg skal ut. Alt er natural/direct/indirect. Ingenting script/ingenting kunstig. mine ord. mine handlinger. mine feil. it's the real me, jeg går etter følelsen og screener henne hardt. Jeg ser ofte søte jenter som går omkring med en svart sky over hodet sitt og jeg vedder på at de har et fantatiskt personlighet som de ikke får realisert. De kunne ha nytte av PUA-informasjon eller selvutvikling for å få et fortrinn overfor jenter med høy selvtillit eller seksualitet/skjønnhet. Skjønnhet er ikke alt. Tro meg, jeg vet det: En gang pratet jeg med to stygge svenske jenter. Den ene var begeistret for meg (jeg var helt elendig i å prate!), men jeg ble UTROLIG fascinert av den andre (som var styggere), med skeive gule tenner, ikke pent hår og tykke, lyse hår på overleppen sin, men det var noe spesielt med henne... noe magiskt og vakkert... jeg hadde aldri sett det før... Attraction is not a choice. Det gikk til helvete (Logistiske feil), jeg lærte noe og livet er kontrastfylt, idet jeg snakket senere med en solbadende HB9 med jeans kortbukse, nydelig hud, små pupper (jeg digger små pupper!!!), men personligheten hennes var ikke så deilig. Hun fulgte etter meg, som et håp om at jeg skulle fortsette, men jeg var ferdig med henne, hun fikk sine 30 sekunder. Hadde jeg bedre tid hadde jeg nok gitt henne mer tid, men enkelte damer er faktiskt ubehagelige. Andre er rett og slett vindunderlige! Stå på jenter, vipp/vis frem personligheten/kroppen, finn frem deres kvaliteter, skill dere ut, elsk deres femine/maskuline sider, få bein i nesa, vær mer aktiv/pågående/morsomme, tenk positivt og stol på dere selv, dere alle er vakre! :D PUA gir mennene valgmuligheter, han luker vekk de dårlige damene som "takers", bitre, "gold-diggers", dramaqueens, sosiopater, manipulatorene, negativ, egotisk, lav sexdrift, seksualitetsproblemer. Jeg får ofte trøbbel på postkontoret, det er trist å se hvordan disse voksne kvinnene klamrer seg til den lille halmstråen, se de misbruker sin autoritet for å se om jeg er "mann nok for dem". "Næh, jeg holder kjeft og er tålmodig, jeg vil ikke lage bråk bare fordi du vil se at jeg er "mann" nok for deg. " > for å være mann skal man være matcho og følelsesløs. Ah den ja. Dere kvinner vil ha det (og trenger det) ,de fleste damene tror at en skikkelig mann kommanderer og brøler hele tiden og blir sint/aggressiv ved minste motstand. De tenner på det, det er derfor de vil se om han kan være aggressiv. Fordi de VET at de nice gutta tør ikke å være sinte. Attraksjon skapes av motsetninger. Jeg får ikke dama hvis jeg er søt/snill/harmløs hele tiden, jeg må grafse på ræva hennes, være aggressiv/begjærende, få henne føle hele følelesspekteret mitt, og savne meg. De beste forførelsene tar mer enn en dag, noen dager/uker er best, det beste er å ta seg god tid, å la tempoen rulle frem av seg selv inntil klimaksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå