Gjest notorious Skrevet 30. april 2009 #61 Del Skrevet 30. april 2009 Hei, eg er en av gutta på forumet. er i og for seg en pu om du vil. Pu handler veldig mye om å gi gutter en mulighet til å vise hvem de er. Kjempekule gutter taper seg ofte i forhold til jenter fordi de f.eks ikke tør å gå bort til jenta, ikkje vet ka de skal si til å begynne med, ikkje har selvtilliten som trengs for å kunne gå bort og i "Hei, jeg heter Petter. Har du en fin kveld", eller rett og slett ikkje har noen tro på seg selv. En av de første tingene du lærer er å kvitte deg med alle tanker om at "hun er for fin/god for meg". Når det kommer til forhold har eg etter at eg begynte med PU hatt et forhold og det var det mest fantastiske eg har hatt. Eg hadde ingen sjalusi, eg var ikkje klingy og eg hadde selvtillit til å kunne stole på jenta. Eg viste også kordan eg kunne skape spenning i hverdagen slik at ting ikkje blei rutiner. Tenk over det jenter, skulle ikkje du ønske at du hele tiden fikk kontakt med gutter som kunne og snakke for seg, gutter som kunne presentere sin personlighet på en god måte, gutter som var spennende? PU hjelper gutter til å presentere seg på en god måte. Eg driver ikkje med rutiner og manipulering. Men fordi eg lærte mer om kordan "mekanikken" i jentene fungerer, så er det så mye lettere å finne de rette tingene å si. Og sexen da... Takket være litteratur eg blei henvist til av PU miljøet kan eg gi jenter herlige opplevelser når det kommer til sex. Min forge kjæreste kunne sist vi møttes (vi er goooode venner ennå) nyte en halvtime sammenhengende orgasme. Meeeen det virker som om mange her mener eg burde holdt meg unna, forblitt usikker, nøya meg med den dama eg tilfeldigvis endte opp med og levd med dårlig selvtillit og sannsynligvis bidratt til å gi min kjæreste et dårlig forhold. Love fra Notoriuos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cynebearn Skrevet 30. april 2009 Forfatter #62 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Men men, on topic; Jeg synes at det dere gjør er en genial ting, gutter. Samfunnet har altfor mange barrierer og dere gjør deres beste for å bryte disse ned. Tappert. Jeg har et spørsmål til dere. Jeg tror dere forstår oss kvinners behov bedre enn de fleste "vanlige" menn. Så jeg lurte på om dere kunne skrive litt utfyllende om kvinnesynet deres. Mvh. Johanne Endret 30. april 2009 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #63 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg synes det er superflott at menn blir mer oppmerksom på hvordan de møter en kvinne og får mer selvtillit og tørr å vise flere av sine positive sider. Synes det er kult at dere vil svare på spørsmål. Første gangen jeg leste om PUA og at de ville prøve å psyke meg ut så de kunne manipulere meg til sengs ble jeg selvfølgelig irritert. Ingen liker å bli manipulert. Ingen liker å bli forenklet til et lett manipulerbart vesen. Kul sex med menn som vet hva de vil og søker å forstå meg er fabelaktig. Skjønner ikke denne greien med at dere må lure noen. Hvordan føles det å ha sex med noen du har "lurt" til å ha sex? Hvordan oppfører du dere dere hvis dere møter en dere har "lurt"? Mange jenter skjønner pillowtalking(hva menn sier men ikke mener for å få dem i seng) Fortsett med styrkingen av selvtilliten og øk den sosiale inteligensen, men hvorfor ikke bare si at dere ønsker å levere IKKE MANIPULERE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 30. april 2009 #64 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Tråden er ryddet, se Kvinneguidens regler. Spørsmål vedrørende moderering kan taes på ris og ros. vimse-mod. Endret 30. april 2009 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cynebearn Skrevet 30. april 2009 Forfatter #65 Del Skrevet 30. april 2009 Dere finner meg og TVA i chatten de neste timene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne_28 Skrevet 30. april 2009 #66 Del Skrevet 30. april 2009 Alltid morro å se mine PU brødre engasjere seg i å forsvare hva vi driver med. Men denne tråden er reservert for de som ikke er i comunitiet og som har spørsmål om hvordan det funkler, eller de som føler de sliter med å forstå seg på attraksjon. Vi er her for å svare på alle typer spørsmål angående communitiet med nøyaktighet. hva folk her inne mener om comunitiet er meg klinkende likegyldig. oppmerksomheten og aktiviteten på tråden er virkelig kult. Men det er nokk noen dær ute osm sitter og lurer på ting og tang. ang manipulering: Har personlig brukt følgende manipulering i forhold til PU. Få av disse er i bruk annet enn når jeg opptrer nå for tiden: Scripta rutiner (åpnere, attraksjon replikker etc) hypnose (har studert klinisk hypnose) cold reading (samme evne som medium og andre "spå folk" bruker for tilsynelatende og ha evner de ikke har) Dette er de mest vanlige tingene du finner brukt. Men det er også natural konseptet vilket er noe jeg følger religiøst. jeg tror på å kontinuelig utsette meg selv for hva enn jeg ønsker å bli. Slik at jeg blir natulig påvirket til å bli slik selv. Seth: Hyggelig å se deg men det er ufatelig homofilt at du faktisk har en aktiv konto hær inne. Herregud, jeg sitter faktisk og ler foran skjermen her. PU-brødre?? Ja gud, vi kvinner burde føle oss dypt beæret over at dere modne, voksne og erfarne menn på 17 og 20 kommer ned fra deres høye hest for å fortelle oss stakkarer hva det er slags viktige ting dere driver med. Sånn som jeg ser det, så er det vel egentlig bare en slags avansert taper-forening. Ekte mannfolk trenger verken kursing, bøker eller "brødre" for å klare å ordne seg en dame. Det er fint at dere bruker så mye tid på å prøve å lære dere hvordan kvinner tenker. Men vi er faktisk ikke romvesener heller - man trenger ikke støttekontakter for å prate med oss. Og ikke er vi like alle sammen heller. Og dere er liksom så erfarne nå at dere kan gi råd, jeg gjentar meg selv - 17 og 20 år gammel. Hehehe. Plutselig kjenner jeg meg litt ekstra forelska i kjæresten min. Han vet ikke hva PUA er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 30. april 2009 #67 Del Skrevet 30. april 2009 Finnes sikkert noen såkalte pua som er gode på det de gjør, men jeg tør påstå jeg har mine tvil om at disse "gromguttene" er 2 av de. Forøvrig er vel ikke mange tenåringsjenter så vanskelig å få i seng at det er noen stor kunst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cynebearn Skrevet 30. april 2009 Forfatter #68 Del Skrevet 30. april 2009 Finnes sikkert noen såkalte pua som er gode på det de gjør, men jeg tør påstå jeg har mine tvil om at disse "gromguttene" er 2 av de. Forøvrig er vel ikke mange tenåringsjenter så vanskelig å få i seng at det er noen stor kunst. Nå skal jeg være forsiktig med å snakke for meg selv. Men et par ting skal nevnes: Jeg er ikke moden. Langt der i fra. Jeg har aldri hevdet å være moden. Jeg elsker barnslig humor. Drar praktiske spøker på vennene mine. har bandt annet en lek med en på jobben der jeg stjeler noe fra pulten hans hver dag. Og ser om han legger merke til det. For meg er ikke livet bare en lek, det er også en dans på roser. Når det kommer til TVA så er han blant de mer anerkjente PUAsne både her i Norge og internasjonalt. Han har fått tilbudt en god del penger for å lære bort det han gjør. Og har hundretalls menn som er evig takknemlige for at han har delt sin kunnskap med dem (menn i alle aldre). Syns det er morro at du som aldri har møtt oss kan bedømme hvor flinke vi er med jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 30. april 2009 #69 Del Skrevet 30. april 2009 Hvorfor skal du være forsiktig med å snakke for deg selv?? Jeg har ikke sagt at dere ikke er "flinke", jeg sier bare at målgruppen deres kanskje ikke er den vanskeligste gruppen å få i seng... Dere er 17-20 år, så vi snakker fjortiser og tenåringer, ikke jenter med noe erfaring og år bak seg. For alt jeg vet er dere ikke PUA i det hele tatt, men to kåte tenåringsgutter med dårlig oppfinnsomhet og alt for mye fritid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cynebearn Skrevet 30. april 2009 Forfatter #70 Del Skrevet 30. april 2009 Hvorfor skal du være forsiktig med å snakke for deg selv?? Jeg har ikke sagt at dere ikke er "flinke", jeg sier bare at målgruppen deres kanskje ikke er den vanskeligste gruppen å få i seng... Dere er 17-20 år, så vi snakker fjortiser og tenåringer, ikke jenter med noe erfaring og år bak seg. For alt jeg vet er dere ikke PUA i det hele tatt, men to kåte tenåringsgutter med dårlig oppfinnsomhet og alt for mye fritid. Personlig relaterer jeg best med jenter i alder 22 - 26. TVA liker dem litt yngre. Men det er nokk en alder greie. Vi blir selvfølgelig å gå etter det som tenner oss. Men for meg personlig er ikke alder så viktig (så fremst de er lovlige) det er hvor kul og pen jenta/dama er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. april 2009 #71 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg må bare spørre: hva er vitsen? Personlig klarer jeg overhodet ikke å se hva som er så kult med å være PUA, men så klarer ikke jeg å ha sex med en jeg ikke har følelser for heller. Det skal mer til enn litt sjekking før noen klarer å få meg til sengs, for å si det slik, og uansett er jeg i fast forhold. Hva er liksom målet bak alt dette? Én ting er jo hvis jenta bare er ute etter det samme, men hva om jenta er ute etter noe mer? Da blir det jo nesten kynisme satt i system, tøm og røm.(..) Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cynebearn Skrevet 30. april 2009 Forfatter #72 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Jeg må bare spørre: hva er vitsen? Personlig klarer jeg overhodet ikke å se hva som er så kult med å være PUA, men så klarer ikke jeg å ha sex med en jeg ikke har følelser for heller. Det skal mer til enn litt sjekking før noen klarer å få meg til sengs, for å si det slik, og uansett er jeg i fast forhold. Hva er liksom målet bak alt dette? Én ting er jo hvis jenta bare er ute etter det samme, men hva om jenta er ute etter noe mer? Da blir det jo nesten kynisme satt i system, tøm og røm.(..) Mvh Yvonne Vitsen er ganske enkel: menn liker å pule Det samme er i og for seg sant for jenter. Om du kunne levd i en ikke dømmende verden der det var helt akseptert at du hadde mange sex partnere ville du trolig løpt rundt på samme vis som meg. Det som er kult for min del ved å være PUA er at jeg kan se tilbake på hvem jeg var, og tenke at jeg var villig til å ofre det for hva jeg kunne bli. Jeg har brukt mye tid på å perfeksjonere mine egenskaper, på lik linje som noen lærer seg alt annet. Ingen er naturlig flinke med jenter. Vi blir utsatt for forskjellige miljø. Noe som former oss, mitt miljø var ikke gunstig for at jeg skulle kunne bli sjarmerende. Men i motsetning til 99% av folk reiste jeg meg og sa at jeg er bedre enn omgivelsene mine, og jeg har ingen planer om å stoppe før jeg har nådd målet mitt. Nå er årene gått og jeg er uten tvil et mer utadvent og selvsikkert menneske på grunn av min involvering i PU, det syns jeg er kult. å la være å mikse sex og følelser er nokk generelt sett mer en manne greie (med unntak av pyse gutta dere har hær inne) Mens vi er på pyse gutta deres, hva tror dere er deres motiv for å være hær sammen med dere? Gutter som henger på denne siden gjør det av egoistiske grunner, de ønsker å lære mer om hvordan kvinner tenker slik at de kan bruke det mot en av dere for å få mer jenter. De guttene som har vært sinte på meg og TVA hær inne er ikke forbanna fordi vi manipulerer jenter, bare fordi vi er flinkere enn dem til å gjøre det. Endret 30. april 2009 av cynebearn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest postsekk Skrevet 30. april 2009 #73 Del Skrevet 30. april 2009 Nå skal jeg være forsiktig med å snakke for meg selv. Men et par ting skal nevnes: Jeg er ikke moden. Langt der i fra. Jeg har aldri hevdet å være moden. Jeg elsker barnslig humor. Det går fint an å være moden og fortsatt ha en barnslig humor, eller like praktiske spøker. Det er andre aspekter ved måten dere svarer på som får dere til å virke umodne på en måte som ikke er videre attraktiv, og således gjør dere ikke en spesielt imponerende jobb som representanter for pua's. Hvis dere først skal ta en forelesers rolle, så burde dere kanskje fremvise noe beskjedenhet (noe jeg ikke tror fokuseres veldig på i jedi pua-opplæringen), og kanskje argumentere når dere får kritikk. I stedet fremstår dere som rimelig arrogante, og enhver kritikk blir møtt med "Næhei, du er en taper!". Det oppfordrer ikke akkurat til respekt eller seriøsitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cynebearn Skrevet 30. april 2009 Forfatter #74 Del Skrevet 30. april 2009 Det går fint an å være moden og fortsatt ha en barnslig humor, eller like praktiske spøker. Det er andre aspekter ved måten dere svarer på som får dere til å virke umodne på en måte som ikke er videre attraktiv, og således gjør dere ikke en spesielt imponerende jobb som representanter for pua's. Hvis dere først skal ta en forelesers rolle, så burde dere kanskje fremvise noe beskjedenhet (noe jeg ikke tror fokuseres veldig på i jedi pua-opplæringen), og kanskje argumentere når dere får kritikk. I stedet fremstår dere som rimelig arrogante, og enhver kritikk blir møtt med "Næhei, du er en taper!". Det oppfordrer ikke akkurat til respekt eller seriøsitet. TVA er ute akkurat nå så det blir lite å høre fra ham i kveld. Personlig drar jeg ut om en times tid, time to get to work. on topic: Vel, vi er her for å svare på spørsmål om hvordan comunitiet er, jeg prøver ikke å få oss til å høre noe finere ut enn vi egentlig er. men de erfaringene vi har er ikke teorier. Det er erfaringer, metoder som er testet av mange menn over hele verden. Det er et system som funker bra, poenget med dette er ikke å lære jenter å passe seg for oss. Det er å gjøre oss litt mindre mystisk. Slik at det er mulig å ha en litt mer nøytral innsikt inn i hva vi egentlig driver med. De fleste guttene som kommer til oss kommer fordi en eller annen jente gjorde noe grusomt mot dem i utgangspunktet. Comunitiet er litt som trylling, hemmeligheten bak trikset er ikke like imponerende. Så beklager hvis vår presentasjon av sannheten ikke er attraktiv nokk eller om du ikke får lyst til å ha sex med meg pga at jeg skriver dette. Men la meg forsikre deg om at hadde jeg villet smigre meg inn på forumet hadde pipa hatt en annen lyd. (Hvis det får deg til å føle deg bedre) Jeg har en utfordring til forumet hær. Om dere kan finne en av dere som er modige nokk og har skype tilgang så skal jeg og TVA gi han det han trenger for å tiltrekke seg jenter. Da vil en av deres egne ha erfaringer fra innsiden som en av oss. På dette viset kan dere få den absolutt beste titten inn i comunitiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. april 2009 #75 Del Skrevet 30. april 2009 Vitsen er ganske enkel: menn liker å pule Ja, og det gjør jenter og. Det er helt greit for meg det, folk må få gjøre som dem vil, selv om det ikke er meg. Mitt spørsmål gikk på dette med de jentene som kanskje vil noe mer. Hva gjør dere da? Det samme er i og for seg sant for jenter. Om du kunne levd i en ikke dømmende verden der det var helt akseptert at du hadde mange sex partnere ville du trolig løpt rundt på samme vis som meg. Øh, jeg har faktisk ikke hevdet noe annet, men folk er forskjellige. Ergo stilte jeg bare et ganske så relevant spørsmål slik jeg ser det. Det som er kult for min del ved å være PUA er at jeg kan se tilbake på hvem jeg var, og tenke at jeg var villig til å ofre det for hva jeg kunne bli. Ofre hva da? Jeg har brukt mye tid på å perfeksjonere mine egenskaper, på lik linje som noen lærer seg alt annet. Ingen er naturlig flinke med jenter. Vi blir utsatt for forskjellige miljø. Noe som former oss, mitt miljø var ikke gunstig for at jeg skulle kunne bli sjarmerende. Men i motsetning til 99% av folk reiste jeg meg og sa at jeg er bedre enn omgivelsene mine, og jeg har ingen planer om å stoppe før jeg har nådd målet mitt. Nå er årene gått og jeg er uten tvil et mer utadvent og selvsikkert menneske på grunn av min involvering i PU, det syns jeg er kult. Vel, det er jo bra for deg, men hva får du ut av det i etterkant? Jeg bare spør, ikke ment som kritikk. å la være å mikse sex og følelser er nokk generelt sett mer en manne greie (med unntak av pyse gutta dere har hær inne) Mens vi er på pyse gutta deres, hva tror dere er deres motiv for å være hær sammen med dere? Åh, det finnes nok nok av de jentene som klarer å skille følelser og sex også forstår du, men folk er forskjellige. Jeg vet ihvertfall at min kjære elsker meg, og det er derfor han er sammen med meg. Gutter som henger på denne siden gjør det av egoistiske grunner, de ønsker å lære mer om hvordan kvinner tenker slik at de kan bruke det mot en av dere for å få mer jenter. Jeg viste dette sitatet til min kjære. Han bare rullet på øynene og sa: "han får tro hva han vil, han er ihvertfall langt unna sannheten.". Ikke alle er like veit du. De guttene som har vært sinte på meg og TVA hær inne er ikke forbanna fordi vi manipulerer jenter, bare fordi vi er flinkere enn dem til å gjøre det. Eller så trenger de ikke alle disse jentene for å få denne selvbekreftelsen, de klarer å få det gjennom andre midler. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest postsekk Skrevet 30. april 2009 #76 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Eller så trenger de ikke alle disse jentene for å få denne selvbekreftelsen, de klarer å få det gjennom andre midler. Det er en sørgelig affære når man baserer hele sin identitet på det faktum at man faktisk kan få seg noe.. Endret 3. mai 2009 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svane Skrevet 30. april 2009 #77 Del Skrevet 30. april 2009 Men la meg forsikre deg om at hadde jeg villet smigre meg inn på forumet hadde pipa hatt en annen lyd. (Hvis det får deg til å føle deg bedre) Dette sitatet viser hvor hjernevasket du er av systemet. Du skjønner ikke at du skal opptre respektfullt her inne uten at du skal oppnå noe ved det. Det er noe som heter integritet. Det er veldig tiltrekkende hos en mann. Og det besitter ikke pick up artister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 30. april 2009 #78 Del Skrevet 30. april 2009 Desperasjon satt i system Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satyr Skrevet 30. april 2009 #79 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Men la meg forsikre deg om at hadde jeg villet smigre meg inn på forumet hadde pipa hatt en annen lyd. (Hvis det får deg til å føle deg bedre) Jeg har en utfordring til forumet hær. Om dere kan finne en av dere som er modige nokk og har skype tilgang så skal jeg og TVA gi han det han trenger for å tiltrekke seg jenter. Da vil en av deres egne ha erfaringer fra innsiden som en av oss. På dette viset kan dere få den absolutt beste titten inn i comunitiet. Du hadde ikke klart det. Det er for mange smarte damer her som gjennomskuer fjortisser som ikke engang kan skrive et tilnærmet korrekt norsk og som fremstår som selvopptatte og narsissistiske. Du skjønner ikke selv hvordan du fremstår. Så til det generelle: Hele problemet med dette pua konseptet er at det er så forbasket instrumentelt. Det er usexy og ekkelt. Dere elsker egentlig ikke kvinner for det kvinner er. Dere elsker bare kampen mot kvinner og kampen mot rivalene. Det hele er selvdyrkelse. Sexy? Jeg synes det er ekkelt. Satyr Endret 30. april 2009 av Satyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. mai 2009 #80 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Det er en sørgelig affære når man baserer hele sin identitet på det faktum at man faktisk kan få seg noe.. Det har jeg heldigvis aldri gjort.(..) Mvh Yvonne Endret 3. mai 2009 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå