Gå til innhold

Spør pick up artistene

cynebearn

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på hvordan man som dame kan bruke noen teknikker... :)

Selv synes jeg sjelden jeg kommer i kontakt med attraktive menn. Jeg får høre at jeg har et bra utseende og personlighet, så hvis det er sant skjønner jeg ikke hvorfor det er så få attraktive menn som tar kontakt. Føler meg ikke helt komfortabel med å kontakte menn selv, da jeg er litt sjenert i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye gode poenger i det her. En verdifull ressurs kan brukes bra og mindre bra.

Mitt inntrykk fra miljøet er at det er mange som blir fryktelig opptatt av sex og damer i en periode, og på bekostning av andre ting. I verste fall mater det nok egoet ja. Men ofte er det en periode, og kanskje det har å gjøre med et behov for å "rase fra seg". Mange får seg en dame de slår seg til ro med etterhvert.

Det er mange som får veldig mye bra ut av det også, og utvikler seg til selvsikre, coole og positive dudes. De får bedre frem sine beste sider.

Bare så det er sagt, det med at "dette er manipulasjon" er sånn typisk ting folk som vet lite om miljøet tenker, men går bort fra ganske raskt når man får bedre kjennskap.

Grunnen til at å kalle det "manipulasjon" er en veldig misvisende beskrivelse er for det første fordi man skjønner snart at "manipulasjon" er en nødvendighet som alle gjør for å tilpasse seg andre uansett, og at spørsmålet bare er hvor bra man gjør det. For det andre at rutiner og teknikker faktisk er en ganske liten del av PU, og at det å forandre sitt eget selvbilde og syn på livet fra bunnen er mye viktigere for å oppnå suksess med damer. Dette er grunnen til at noen sier at PU egentlig betyr "personlig utvikling".

Kort sagt: fokuset er ikke på å fremkalle den eller den responsen hos dama, fokuset er på å få frem sine beste egenskaper og BLI en mer attraktiv person.

Altså, dont get me wrong, det er MYE negativt å si om dette miljøet, men å anklage dem for å drive med "manipulering" blir bare for dumt.

Jeg ser hvor du vil hen. I de fleste interaksjoner kan man drive med forskjellige grader av manipulasjon. Når man har en heftig diskusjon manipulerer man diskusjonen dithen at man kommer best mulig ut av det, og det er jo slik det er når det gjelder dette også. Vi kan sikkert diskutere dette i ukesvis uten å bli enige, men jeg mener det er stor forskjell på å manipulere en kvinne til sengs og å manipulere en diskusjon til å gå i din favør. Jeg mener at dersom man BLIR en mer attraktiv person i kvinnens øyne gjennom triks og samarbeid, så er det nettopp manipulasjon. Det finnes selvfølgelig flere grader av slik manipulasjon, men for min del er det fortsatt manipulasjon. Og jeg ville ikke likt å finne ut dette om jeg var kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting imot det dere driver med, det har helt sikkert hjulpet dere mye på mange plan, men jeg må få si det at jeg foretrekker å bli kjent med en person for den han/hun er og ikke hvem personen gir seg ut for å være. Å hadde jeg funnet ut at jeg hadde blitt manipulert til sengs av en eller annen, så hadde jeg blitt så forbanna at jeg ikke helt vet hva jeg ville gjort!

Tror du virkelig gutter som ikke er med i dette miljøet, og som går på byen med det for øye å få seg noe, viser deg sitt hele og sanne jeg? At de er 100% ærlige og søte og snille og uskyldige? Spar meg.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvordan man som dame kan bruke noen teknikker... :)

Selv synes jeg sjelden jeg kommer i kontakt med attraktive menn. Jeg får høre at jeg har et bra utseende og personlighet, så hvis det er sant skjønner jeg ikke hvorfor det er så få attraktive menn som tar kontakt. Føler meg ikke helt komfortabel med å kontakte menn selv, da jeg er litt sjenert i begynnelsen.

Det var visst ikke så interessant å gi råd til jenter?

Synes det er mer interessant å få vite hvordan vi jenter kan oppnå kontakt med den gutten vi ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om noen jenter som driver med det. De fleste jentevennine min syntes det er mye nyttig. PU handler om håndtering av forhold, mye forhold psychology, selv hjelp, og det å lære seg å bli en gud på byen

Rutiner? Nei jeg Bruker ingen, men jeg har trent opp tiltrekkende personelighetstrekk, som jeg vill vise frem når jeg snakker naturlig. Så bruker jeg mye det å isolere målet fra venninen, eskalere fysisk, bruk av øyekontakt osv. I tilegg pleier jeg å forstå interaksjoner, og kan twiste dem til sexuelt. Da skaper det en sexuel relasjon, og det er starten på forhold, one night stand, eller pule vennskape.

Endret av TVA_Oslo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig gutter som ikke er med i dette miljøet, og som går på byen med det for øye å få seg noe, viser deg sitt hele og sanne jeg? At de er 100% ærlige og søte og snille og uskyldige? Spar meg.... :)

hehe, nei selvfølgelig ikke. Jeg viser selvfølgelig ikke alle sidene mine, hele mitt sanne jeg når jeg treffer nye mennesker, enten det er i butikken, på byen eller i andre sammenhenger. Poenget mitt var det at jeg foretrekker at det faktisk er en reel personlighet som sitter foran meg, som ønsker å bli kjent med meg, framfor en pick up artist, som etter min oppfattelse er et innøvd rollespill som skal framføres for å få napp for kvelden. Nå skal det jo også sies at jeg ikke er så heavy på ons, og blir ikke kjent med folk på byen nødvendigvis for å få meg et ligg, men fordi jeg faktisk liker å bli kjent med nye mennesker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er mer interessant å få vite hvordan vi jenter kan oppnå kontakt med den gutten vi ønsker.

Det er et veldig generellt spørsmål, det ville tatt lang tid å svare på det.

Har ikke 15 timer å skrive om temaet. Men om du er ekstremt inntresert kan du skrive meg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du forklare dette litt nærmere? Spesielt den der hypnosedelen!

Ingenting imot det dere driver med, det har helt sikkert hjulpet dere mye på mange plan, men jeg må få si det at jeg foretrekker å bli kjent med en person for den han/hun er og ikke hvem personen gir seg ut for å være. Å hadde jeg funnet ut at jeg hadde blitt manipulert til sengs av en eller annen, så hadde jeg blitt så forbanna at jeg ikke helt vet hva jeg ville gjort!

Ja, jeg skjønner din tankegang. Vell, det eneste jeg har lært via pick up, er hvordan vise de positive delene mine, og borbedret dem.I tilegg til det å ha baller til å ta stegene videre, og rekkefølgen vi skal gjøre det i.

Det er for det meste å lære seg å tørre, praktiske ting som, det å få henne f.eks i ett rom alene (fordi da blir man bedre kjent) , ting som det å sette rammer, bestå alle disse testene kvinnene kjører.

Men egentlig så er jeg samme person hele tiden :)

Ingen jenter syntes jeg er falsk eller noe.

Og ikke mindst how to get good in bed :)

De fleste pua forumene er ganske lik disse for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye gode poenger i det her. En verdifull ressurs kan brukes bra og mindre bra.

Mitt inntrykk fra miljøet er at det er mange som blir fryktelig opptatt av sex og damer i en periode, og på bekostning av andre ting. I verste fall mater det nok egoet ja. Men ofte er det en periode, og kanskje det har å gjøre med et behov for å "rase fra seg". Mange får seg en dame de slår seg til ro med etterhvert.

Det er mange som får veldig mye bra ut av det også, og utvikler seg til selvsikre, coole og positive dudes. De får bedre frem sine beste sider.

Bare så det er sagt, det med at "dette er manipulasjon" er sånn typisk ting folk som vet lite om miljøet tenker, men går bort fra ganske raskt når man får bedre kjennskap.

Grunnen til at å kalle det "manipulasjon" er en veldig misvisende beskrivelse er for det første fordi man skjønner snart at "manipulasjon" er en nødvendighet som alle gjør for å tilpasse seg andre uansett, og at spørsmålet bare er hvor bra man gjør det. For det andre at rutiner og teknikker faktisk er en ganske liten del av PU, og at det å forandre sitt eget selvbilde og syn på livet fra bunnen er mye viktigere for å oppnå suksess med damer. Dette er grunnen til at noen sier at PU egentlig betyr "personlig utvikling".

Kort sagt: fokuset er ikke på å fremkalle den eller den responsen hos dama, fokuset er på å få frem sine beste egenskaper og BLI en mer attraktiv person.

Altså, dont get me wrong, det er MYE negativt å si om dette miljøet, men å anklage dem for å drive med "manipulering" blir bare for dumt.

Spørr du meg, så er det negative i miljøet, mere ting som går utover de i miljøet. for eksempel pu industrien. Lurer gutter til å ta kurs, og får dem til å tro de har suksess, men så suger de.

Vell pick up dreier seg om å kunne øke mulighetene med jenter, få flere, få jenter som passer deg bedre eller få ett bedre monogam forhold.

Jeg er en kåt gutt så jeg tenker veldig på sexen, men vi må ikke se bort at jenter er like kåte som menn, og at de fleste menn er kåte. Så sex er viktig, og det å like sex er sunt.

Endret av TVA_Oslo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei selvfølgelig ikke. Jeg viser selvfølgelig ikke alle sidene mine, hele mitt sanne jeg når jeg treffer nye mennesker, enten det er i butikken, på byen eller i andre sammenhenger. Poenget mitt var det at jeg foretrekker at det faktisk er en reel personlighet som sitter foran meg, som ønsker å bli kjent med meg, framfor en pick up artist, som etter min oppfattelse er et innøvd rollespill som skal framføres for å få napp for kvelden. Nå skal det jo også sies at jeg ikke er så heavy på ons, og blir ikke kjent med folk på byen nødvendigvis for å få meg et ligg, men fordi jeg faktisk liker å bli kjent med nye mennesker ;)

Hei Sunflower.

Hvis du ønsker og forstå deg bedre på mennskelig intraksjoner så anbefaler jeg deg å sette deg litt inn i noe som kalles NLP. Mye av sjekkekunsten er bygg opp på ting fra NLP psykologien.

Men der igjen, hvis du ønsker å få kontakt med kjekkere menn er det alltid en god start og faktisk ta kontakt selv. Blikk kontakt hjelper også veldig, og kan være nok for at en mann tar de kortet skrittene bort til deg og hilser på :)

Men jeg skal la dere, TVA og Cynebearn, styre denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner din tankegang. Vell, det eneste jeg har lært via pick up, er hvordan vise de positive delene mine, og borbedret dem.I tilegg til det å ha baller til å ta stegene videre, og rekkefølgen vi skal gjøre det i.

Det er for det meste å lære seg å tørre, praktiske ting som, det å få henne f.eks i ett rom alene (fordi da blir man bedre kjent) , ting som det å sette rammer, bestå alle disse testene kvinnene kjører.

Men egentlig så er jeg samme person hele tiden :)

Ingen jenter syntes jeg er falsk eller noe.

Og ikke mindst how to get good in bed :)

De fleste pua forumene er ganske lik disse for å være ærlig.

Det synes jeg høres mye bedre ut. Man ønsker jo alltid å vise frem sine positive sider. Og uten å kunne så kjempemye om dette så ser jeg mye positivt med dette. Men jeg må stå fast på det jeg sier tidligere. Det virker for meg at det blir et slags rollespill med personalisert manus (slik at det passer til din person ;)) som blir spilt om og om igjen til en jente "går på".

Er jeg helt ute på jordet nå? For som sagt så kan jeg svært lite om dette, men jeg er veldig nysgjerrig. Litt fascinerende hvordan dere får det akkurat slik dere vil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, ta og så send meg en pm, har noen jente pua blogger.

som oftest pleier pua jenter å bli flinke i forhold, og fokuserer mye på selvhjelp delen. Kansje det er noe for deg?

Åja, og mye om hvordan du kan gjøre din attraktive punkter enda mere attraktive.

Som sagt vet jeg om ett playette forum, og ett par jente blogger om det emne, så send pm om du er interesert.

Edit: Jenter lærer også hvordan de kan holde sexen skjult, og foroholf skjult. No more consequences

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg høres mye bedre ut. Man ønsker jo alltid å vise frem sine positive sider. Og uten å kunne så kjempemye om dette så ser jeg mye positivt med dette. Men jeg må stå fast på det jeg sier tidligere. Det virker for meg at det blir et slags rollespill med personalisert manus (slik at det passer til din person ;)) som blir spilt om og om igjen til en jente "går på".

Er jeg helt ute på jordet nå? For som sagt så kan jeg svært lite om dette, men jeg er veldig nysgjerrig. Litt fascinerende hvordan dere får det akkurat slik dere vil :P

Jeg vill innrømme at, det har vært det tidligere, hvor folk har lært rutiner (noe jeg er ganske imot, men i blandt er de litt morsomme) , folk pugget de og var falske. Dette var i 2003.... ja 6 år siden. Da var ikke pick up så utviklet enda. Det som fantes var Mystery Method, som var den beskrevet i the game, med det å bruker masse rutiner, og sossial dynamik, så hadde du SS som står for speed seduction, som var det å bruke hypnose. Dette er noen raske eksempler.

The game kom ut i 2005, og i norge i 2006, 2 til 4 år etter..... tro meg, det har utviklet seg mye da.

Nå har det kommet såpass langt, at alt har blitt mere naturlig, og tilpasset seg til hver enkelt. Det er en slags personelighets boost. Pick up lærer også og skape momenter, og spenning, altså seksuel spenning, som personelig er en fantastisk følelse. Men dette er trend for de som virkelig er puaer. Vanlige ung gutter som nettop har lest the game, vill være 2003 puaer som er falske.

Jeg skal si deg, at med pick up er jeg mere megselv en det jeg var uten for noen år tilbake. Jeg har ofte blitt ledd for å være litt spess da jeg gikk på barneskolen. Og da jeg var med jenter prøvde jeg å skjule mitt meg. Med pick up, har jeg klart å finne en måte jeg kan bruke min spesiele personelgihet til å virke tiltrekkende, og jeg har gitt den et nytt navn "kick ass attitude".

Jeg kan være åpen med jenter, jeg kan fortelle dem hva jeg ønsker, jeg kan akeptere dere meninger. Jeg har ett forhold for tiden, som jeg er veldig lykkelig med. Fordi vi er så åpne på alt! Og ærlige på alt.

I tilegg har vi, både hun og meg, i tilegg til fordelene av å være i et forhold, fordelene single folk har. Hun har lov til å ha bekjyttet sex med en annen gutt, men ikke lov til å elske med en annen gutt når hun er med meg. Samme reglene gjelder for meg og, når det gjelder andre jenter

Endret av TVA_Oslo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan også få fitte flere ganger om dagen med dama, eller elskerinnene. eller rett og slett treffe en ny en. Helt ærlig syntes jeg pick up tilbyr mange syke historier osm gjør livet mitt mere exciting.

Jeg mener kom an, alle mine forhold med jenter har funget, ALLE jenter unntatt en(ja må inrømme denne), har blit gode venner av meg.

Alle jeg har hatt one nightstands med har kommet...... det vill si skreket høyt AHHHHHH! Ja i pu communitiet lærer man blandt annet hvordan få en til squirte.

JEG HAR ALDRI SÅRET EN KVINNE.

Jeg har takket nei/bakket ut i å ha sex med kvinner, om jeg merker hun ønsker forhold, elelr ås har jegk largjort det, altså vært direkte, på at forhold ikke er noe jeg ønsker, så får hun vurdere selv.

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og i tilegg har jeg masse gøy på byen, planen for kvelden er å ha sex med 2 fremmede :)

Som en dominerende stripper fortalte meg en gang: "it's all about having fun.. noen sier jeg er rar, jeg sier jeg er fantastik"

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er 17, men har mere sex erfaring en de fleste 50 åringene der ute, det er ikke hvor gammel du er som gjelder, det er hvor mye erfaring man har.

det er ikke mye der ute jeg ikke prøvd når det gjelder sex, og det å forstå hvordan kvinner vill ha sexen er noe svært få menn klarer.

Regel nr 1: slipp deg løs!

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at dersom man BLIR en mer attraktiv person i kvinnens øyne gjennom triks og samarbeid, så er det nettopp manipulasjon.

Vel...å bli en attraktiv person stikker jo mye dypere enn som så. Kanskje beste måten å si det er at suksess med kvinner er en god motivasjon til å jobbe med å forbedre og utvikle seg selv som person.

Men selv om du fortsatt kaller det manipulasjon, så er det akkurat det samme som alle andre folk gjør uansett. Når en gutt treffer en jente vil det alltid være et element av "spill", spørsmålet er bare hvor bra du spiller spillet.

En som driver med PU gjør det (forhåpentligvis) mer bevisst, og har derfor muligheten til å "manipulere" på en bedre, mer effektiv og derfor også mer ansvarlig måte.

Blandt annet vil han ha mye mindre sjanse for å såre en jente skikkelig ved å si noe dumt, fordi han skjønner bedre hvordan kvinner tenker.

Mange gutter sårer jenter skikkelig fordi de ikke skjønner kvinnelig psykologi, for eksempel at de ikke skjønner hvor sykt sensitive jenter kan være med hensyn til vekt og kroppsgreier.

With great power comes great responseability (and hot bitches!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Infernica

Men men, on topic;

Jeg synes at det dere gjør er en genial ting, gutter. Samfunnet har altfor mange barrierer og dere gjør deres beste for å bryte disse ned. Tappert.

Jeg har et spørsmål til dere. Jeg tror dere forstår oss kvinners behov bedre enn de fleste "vanlige" menn. Så jeg lurte på om dere kunne skrive litt utfyllende om kvinnesynet deres.

Mvh. Johanne

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vill innrømme at, det har vært det tidligere, hvor folk har lært rutiner (noe jeg er ganske imot, men i blandt er de litt morsomme) , folk pugget de og var falske. Dette var i 2003.... ja 6 år siden. Da var ikke pick up så utviklet enda. Det som fantes var Mystery Method, som var den beskrevet i the game, med det å bruker masse rutiner, og sossial dynamik, så hadde du SS som står for speed seduction, som var det å bruke hypnose. Dette er noen raske eksempler.

The game kom ut i 2005, og i norge i 2006, 2 til 4 år etter..... tro meg, det har utviklet seg mye da.

Nå har det kommet såpass langt, at alt har blitt mere naturlig, og tilpasset seg til hver enkelt. Det er en slags personelighets boost. Pick up lærer også og skape momenter, og spenning, altså seksuel spenning, som personelig er en fantastisk følelse. Men dette er trend for de som virkelig er puaer. Vanlige ung gutter som nettop har lest the game, vill være 2003 puaer som er falske.

Jeg skal si deg, at med pick up er jeg mere megselv en det jeg var uten for noen år tilbake. Jeg har ofte blitt ledd for å være litt spess da jeg gikk på barneskolen. Og da jeg var med jenter prøvde jeg å skjule mitt meg. Med pick up, har jeg klart å finne en måte jeg kan bruke min spesiele personelgihet til å virke tiltrekkende, og jeg har gitt den et nytt navn "kick ass attitude".

Jeg kan være åpen med jenter, jeg kan fortelle dem hva jeg ønsker, jeg kan akeptere dere meninger. Jeg har ett forhold for tiden, som jeg er veldig lykkelig med. Fordi vi er så åpne på alt! Og ærlige på alt.

I tilegg har vi, både hun og meg, i tilegg til fordelene av å være i et forhold, fordelene single folk har. Hun har lov til å ha bekjyttet sex med en annen gutt, men ikke lov til å elske med en annen gutt når hun er med meg. Samme reglene gjelder for meg og, når det gjelder andre jenter

Tusen takk! Da har jeg litt mer forståelse for hva det går i. Og så vil jeg tilføye at dersom dette har hjulpet deg, så er det ingenting som er bedre. Jeg ser dere får litt tyn her på forumet, og selv om jeg fremdeles ikke er helt gira på den "ha sex med to jenter på en kveld" greia, så er det helt og holdent opp til dere. Have fun go mad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...