Gå til innhold

Spør pick up artistene

cynebearn

Anbefalte innlegg

Gjest Sandbekken

Ikke drep meg om jeg spør teit nå.. Mulig jeg har hoppet over noe. Men kan noen fortelle meg fort og gæli hva en pick up artist er?

Endret av Sandbekken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der har vi edenlig noen gode poeng.

Jeg kan faktisk litt om tankegangen, siden jeg kjenner folk som driver med det. Det plager ikke meg at folk jobber med seg selv for å fungere bedre sosialt (det er det det hele går ut på, etter mitt syn), men jeg har lagt merke til spesielt to negative trekk jeg synes går igjen.

Åja, som jeg sa tidligere, så er det mange som driver med dette halveis og kaller seg puas, de fleste er amatører. Kaller ikke vennene dine det, men etter min erfaring

1. Det er lett å bli kynisk og "fanget av spillet" - noe som ikke gjør en særlig lykkelig i det hele tatt.

2. Det mangler sannsynligvis en modul om ydmykhet for egne evner, egen innsikt og fortreffelighet. Utsagn som at "jeg vet hvordan kvinner tenker" er veldig naivt.

Kynisk, vell jeg digger å være med jenter, jenter digger å være med gutter. Jeg elsker å ha sex, og jentene elsker sex også, alle blir fornøyde. I tilegg fjerner jeg sossiale konsekvenser rundt sex. Perfect:)

Vell, PU communitiet ha mye theorier. Det communitiet er mye større en the game. Noen er mer kun for å få råd om bedre sevliv med partneren sin, pu er så stort!!! Man kan ikke dømme pua i en gruppe, det finnes forkjellige typer.

Jeg tror bevissthet rundt endel av disse temaene kan være positivt, med andre ord, men det blir litt vel pompøst (og ødeleggende, tror jeg) når man blir for opphengt i å være "artist" og allvitende.

Word! Vell i livet er ikke dette mitt hovedmål, bare noe extra. Selvhjelp kan det kalles. Min hovedhobby er f.eks musikk og dj'ing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke drep meg om jeg spør teit nå.. Mulig jeg har hoppet over noe. Men kan noen fortelle meg fort og gæli hva en pick up artist er?

En fyr som liker å plukke opp jenter, og er flink med jenter, "proffesjonel sjekker", dating , forhold.

Gutter betaler folk som hos 5000 og mere for pick up kurs. Lære seg og bli bedre sossialt, med jenter, bedre forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
En fyr som liker å plukke opp jenter, og er flink med jenter, "proffesjonel sjekker", dating , forhold.

Gutter betaler folk som hos 5000 og mere for pick up kurs. Lære seg og bli bedre sossialt, med jenter, bedre forhold.

Det hørtes jo ikke så galt ut..

Men er det en slags "klubb"?? Hvis ja --> med lokallag?

Har dere større treff dere imellom?

Hvor og hvordan lærer dere å bli pua?? :)

Haha! jeg ble veldig nysgjerrig nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så, på et eller annet tidspunkt finner de ut om pua-metoder, og bestemmer seg for å bli et 'Helt nytt menneske'. De lærer seg noen enkle måter å manipulere mennesker på (jenter fortrinnsvis), slik at de endelig kan få sexen de over lengre tid har klaget over at de ikke har fått.

Mange pua'er tror at de er bedre enn "vanlige" gutter, og at de behandler jenter på en mye bedre måte enn vanlige gutter, selv om sannheten er at flesteparten av dem er patetiske tapere som bare er ute etter noen triks for å få seg et ligg, og måten de gjør det på er ved å lære at alle kvinner er like, og har de samme knappene å trykke på.

Besynderlig nok er mange pua'er gode til å få seg ligg på byen med damer som har drukket (kult eller? ;) ), men ikke så veldig gode til å holde på forhold.

Så har du en del som bare er veldig sosiale gutter som liker å flørte mye, har et noenlunde sunt kvinnesyn, og tilfeldigvis kaller seg pua'er i samme slengen; men de er vel one in a million eller noe slikt.

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kim_*

Som mann må jeg bare konstatere at det er ytterst tragisk å lese om gutter som kaller seg "pick up artists" og tror de vet allverden om sex, følelser og psykologi fordi de har lest en bok.

Overfladiske drittunger, med lettere narsisitiske tendenser som ikke ser ironien i f.eks American psyco og som følger med på reality programer som paradise hotel fordi de ser opp til de utrolig feminine lufthodene av noen gutter som er med på slike programmer.

Du trenger da ikke noen "oppskrift" for å få oppmerksomhet hos det andre kjønn, det holder lenge å oppføre seg skikkelig.

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes jo ikke så galt ut..

Men er det en slags "klubb"?? Hvis ja --> med lokallag?

Har dere større treff dere imellom?

Hvor og hvordan lærer dere å bli pua?? :)

Haha! jeg ble veldig nysgjerrig nå :)

I de større byene der det er nokk av oss til å gjøre det møtes vi ofte. Det er ikke så mye som en klubb som det er en gjeng med venner som har en felles innteresse og av den grunn henger sammen. Det er også tilfeller av at PUAs bor sammen ene og alene for å drive med PU.

Det fins en del større treff nå og da, deriblandt PUA julebord etc (disse kungjøres på våre private forum som ingen andre har tilgang på)

Du lærer å bli PUA ved å lese opp om det på nettet eller så kan du bli opplært av andre.

Endret av cynebearn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Jeg har spørsmål!!

ikke bry dere om de sure damene er. :ler:

Jeg har akkurat oppdaget dette, så jeg synes det er litt interssant!

Hvor gamle er dere?

Hvorfor begynte dere med dette?

Kommer dere til å slutte med det?

Er målet å få dame/å få bedre selvtillitt/ å ligg med noen/å få erfaring?

Hvis noen "avslører" dere som en pua, blir det enda mer spennende da?

Er det noen jenter som driver med dette?

Er det stor sett gutter med dårlig selvbilde som driver med dette?

Har flere spørsmål, men de ligger på den forrige linken, og jeg orker ikke finne de frem nå.. :søvn:

1. Jeg er 20 år gammel og TVA er 17.

2. Jeg kan bare svare for meg: Jeg var utstøtt som liten, i en barndom preget av mye vold mobbing og kriminalitet var det ikke så lett å finne folk som var bra for meg å henge sammen med. Så fant jeg mitt nye forbilde. Hans navn er Tom leykis. Han er mannsjovinist og driver et radio program som lærer menn hvordan de skal få seg mest mulig for minst mulig penger og tid.

Det har nå gått 7 år og jeg har vidreutviklet personligheten min forbi det som var en klart destruktiv sti og elsker i dag meg selv. Jobber hardt for å få utdanningen min og leve det livet jeg syns jeg fortjener.

Våre rutiner og teknikker funker bedre hvis det som sies er sant.

3. På en måte er jeg ferdig i den form at jeg ikke leser og er heller kommen på den andre siden der jeg kan gi råd. Men blir nokk neppe å slutte med sex.

4. Alle 3 målene er målet

5. Kommer ann på responsen til personen. Comunitiet har egne groupier. Jenter som henger deg på de beste i comunitiet pga at de får sosial verdi ut av det.

6. Ja, vi har et par av de hær i norge faktisk. (PU er et globalt fenomen)

7. Det er en god del triste historier i comunitiet. Men det er også en del folk som er natulig flinke med jenter som bare ønsker å bli enda bedre.

Om du skulle ha fler spørsmål er det bare å fyre løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hi.

Jeg synes det er latterlig- hvis man sliter med dårlig selvtillit og vanlige sosiale evner bør man trene på det JAVISST, MEN det som blir helt FEIL er å tro at løsningen automatisk ligger ved å manipulere mennesker der man ønsker dem.

Det er ikke etisk riktig og vil bare skinne tilbake på en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ratata

Misogynister finner du over alt, og ja, noen er også hos oss - men de aller fleste er ganske enkelt interessert i å bli bedre mennesker, slik at jentene virkelig elsker dem. Mange som begynner med PU har faktisk aldri opplevd noe sånt, men har et intenst ønske om å overkomme egen frykt, og kvinners generelle misnøye med taperaktige menn, for å finne hun som han kan være med kanskje resten av livet.

Jeg føler ikke at vi driver med manipulering heller. Ja, mange begynner slik fordi de mangler egenverdi, eller fordi de rett og slett mangler baller og guts til å være helt ærlig om hva du vil med dama. Men en virkelig MANN trenger tross alt ikke å manipulere jentene for å få dem til å like han, og samtidig er han tøff nok til å tørre å vise dem hva han vil uten å være redd for å bli avvist. Og det er akkurat en sånn sinnsykt sexy mann communitiet lærer deg å bli. Men det finnes seff ingen snarveier. Pondus får man for eksempel bare bort med jevnlig trening.

Men selvfølgelig, et par triks er det jo... ;) Men det er jo bare fair, så mye innsats dere jenter gir for å tiltrekke oss.

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er gutter som lærer oss de sleipe tricksene som trengs for å lure dere jenter i seng, noe vi vet at dere elsker!:)

Vi er de gutta dere føler dere tiltrukket av uten at dere kan forstå hvorfor, gutter som kanskje ikke er din vanlige type, men som du av en eller annen grunn ender opp i senga med.

Vi er gutter som samarbeider strategisk om å finne hvilke fremgangsmåter som gir størst sjanse for suksess med jenter i ulike situasjoner. Suksess kan defineres som det som fører til sex, eller til et åpent forhold/elskerinne-relasjon.

Det er en veldig sammensveiset gjeng. Det dominerende kvinnesynet er en ikke-dømmende holdning til jenter som liker mye sex. Negative aspekter ved det dominerende kvinnesynet er kanskje et veldig fokus på jenters utseende.

Vi bruker mange ulike typer strategier, noen er mer "strategiske" og "tekniske", andre foretrekker mer "være seg selv"-greia, og å jobbe med seg selv og sine egne holdninger. Likevel, taktikk og strategi er grunnsteiner. Det har å gjøre med hensynsfullhet, sosialintelligens og tilpasningsdyktighet å gjøre.

De som tror at "å være seg selv" er å ignorere spillet som foregår og bare si og gjøre det som faller dem inn uten å tenke på hvordan andre oppfatter det, har missa poenget totalt. Disse menneskene programmerer faktisk seg selv til å bli tapere sosialt, og ender ofte opp som bitre sutrepaver som synes andre mennesker er falske jævler. Unntaket er såklart de naturlige positive typene som mestrer spillet intuitivt uten å tenke særlig på at det er et spill.

Å være seg selv betyr kanskje isteden selvinnsikt og det å spille på sine beste egenskaper med bevisste intensjoner, og å bruke dette på en smart måte som tilpasser seg at situasjoner og personer er forskjellige. Hvis man tror at å være seg selv er å kjøre samme stil i alle situasjoner så er man både dum og uærlig med seg selv. Å tilpasse seg forskjellige situasjoner og mennesker er helt naturlig og nødvendig for å fungere i et samfunn, og det er hele grunnlaget for hvorfor vår rase overlever under tøffe livsforhold. Å kjøre en og samme oppførsel ovenfor helt forskjellige situasjoner og mennesker er ikke ærlighet, det er dumhet, svakhet og i bunn og grunn unaturlig og syk oppførsel.

Alt dette gjelder også angående hvordan gutter skal oppføre seg for å tiltrekke jenter vi liker.

En erfaring på veien her er at taktikk og strategi kan bare hjelpe deg et stykke på vei, skal du virkelig få det til må du endre hele måten å tenke på. En viktig del av dette er å fjerne begrensende og negative tanker om seg selv, og lære å like og respektere seg selv, og bli en person med standarder som kan gi jenter noe av verdi, istedenfor å bruke dem bare for å fylle et indre følelsesmessig tomrom.

Jenter er jo tvers gjennom nydelige skapninger. For å kunne gi dem noe av verdi må vi fremfor alt HA noe av verdi å gi dem!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par kompiser som driver med dette, og jeg har fått en liten kjapp innføring, fordi de ville bruke meg som en såkalt wingman. Dette er to drevne womenizers som bruker dette de har lært for alt det er verdt. Det er nye kvinner hver eneste helg, og det er for sexens skyld, slik det soleklart skinner igjennom at de nyregistrerte over her også bruker det som. Jeg som har sett dem i aksjon kan si at dette er definitivt manipulering. Det er et spill. Slik de er ute på byen er ikke slik de er til vanlig. Dette spillet gjenspiller ikke personlighetene deres i det hele tatt. Kvinnene blir ikke kjent med DEM som mennesker, ettersom de benytter forskjellige metoder for å dekke over sine svakheter og fremhever seg selv på alle tenkelige områder, uansett hvor subtilt det måtte gjøres. De er også menneskekjennere og etter få minutter kan de plukke ut svake sider hos kvinnen, og utnytter det til det fulle.

Psykologisk er det ganske fantastisk å se disse før klønete sjekkerne, trekke til seg kvinner som ikke så deres vei før, kun grunnet innøvde trekk og samarbeid.

Jeg mener med hånden på hjertet at mye av det de lærer seg er fantastisk flott for deres egen selvfølelse, og sosialiseringen er veldig bra, rent sett bort i fra at alt går på kvinner. Som mann blir det litt merkelig at det er kvinnen som skal definere selvfølelsen vår, mener nå jeg. Skal selvfølelsen min bestemmes ut i fra hvor mange jeg harver over? Jeg har valgt å jobbe med min selvfølese på et helt annet plan, der jeg selv kan definere den ut i fra min personlighet, ikke ut i fra innlærte teknikker som går på å få kvinner til sengs. For det er til syvende og sist det dette blir brukt til. Han ene av dem fikk kjæreste, men savnet spillet så mye at han snart ble singel igjen. Det er lett for å bli slik at egoet må mates når det blir tillært på denne måten.

Det er sikkert noen som benytter dette på rett måte også, for å skaffe seg en de vil dele livet med, men har man verktøyet er det veldig lett å bruke det. Jeg sier alt med måte... Jeg ser gode ting med dette også. Kvinner har alltid vært langt bedre enn oss til å spille dette spillet, og det er for all del med på å dekke over forskjellene... problemet ligger nå i at det er en del av oss som hater spill, og gjerne vil ha åpenhet og ærlighet fra begynnelsen av. Uten manipulasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er gutter som lærer oss de sleipe tricksene som trengs for å lure dere jenter i seng, noe vi vet at dere elsker!:)

Vi er de gutta dere føler dere tiltrukket av uten at dere kan forstå hvorfor, gutter som kanskje ikke er din vanlige type, men som du av en eller annen grunn ender opp i senga med.

Vi er gutter som samarbeider strategisk om å finne hvilke fremgangsmåter som gir størst sjanse for suksess med jenter i ulike situasjoner. Suksess kan defineres som det som fører til sex, eller til et åpent forhold/elskerinne-relasjon.

Det er en veldig sammensveiset gjeng. Det dominerende kvinnesynet er en ikke-dømmende holdning til jenter som liker mye sex. Negative aspekter ved det dominerende kvinnesynet er kanskje et veldig fokus på jenters utseende.

Vi bruker mange ulike typer strategier, noen er mer "strategiske" og "tekniske", andre foretrekker mer "være seg selv"-greia, og å jobbe med seg selv og sine egne holdninger. Likevel, taktikk og strategi er grunnsteiner. Det har å gjøre med hensynsfullhet, sosialintelligens og tilpasningsdyktighet å gjøre.

De som tror at "å være seg selv" er å ignorere spillet som foregår og bare si og gjøre det som faller dem inn uten å tenke på hvordan andre oppfatter det, har missa poenget totalt. Disse menneskene programmerer faktisk seg selv til å bli tapere sosialt, og ender ofte opp som bitre sutrepaver som synes andre mennesker er falske jævler. Unntaket er såklart de naturlige positive typene som mestrer spillet intuitivt uten å tenke særlig på at det er et spill.

Å være seg selv betyr kanskje isteden selvinnsikt og det å spille på sine beste egenskaper med bevisste intensjoner, og å bruke dette på en smart måte som tilpasser seg at situasjoner og personer er forskjellige. Hvis man tror at å være seg selv er å kjøre samme stil i alle situasjoner så er man både dum og uærlig med seg selv. Å tilpasse seg forskjellige situasjoner og mennesker er helt naturlig og nødvendig for å fungere i et samfunn, og det er hele grunnlaget for hvorfor vår rase overlever under tøffe livsforhold. Å kjøre en og samme oppførsel ovenfor helt forskjellige situasjoner og mennesker er ikke ærlighet, det er dumhet, svakhet og i bunn og grunn unaturlig og syk oppførsel.

Alt dette gjelder også angående hvordan gutter skal oppføre seg for å tiltrekke jenter vi liker.

En erfaring på veien her er at taktikk og strategi kan bare hjelpe deg et stykke på vei, skal du virkelig få det til må du endre hele måten å tenke på. En viktig del av dette er å fjerne begrensende og negative tanker om seg selv, og lære å like og respektere seg selv, og bli en person med standarder som kan gi jenter noe av verdi, istedenfor å bruke dem bare for å fylle et indre følelsesmessig tomrom.

Jenter er jo tvers gjennom nydelige skapninger. For å kunne gi dem noe av verdi må vi fremfor alt HA noe av verdi å gi dem!:)

Det er mye bra her som sagt, men problemet mitt ligger blant annet i at jeg ikke helt ser vitsen med å tiltrekke meg kvinner som ikke har de verdiene jeg er ute etter. Den egenskapen jeg setter høyest hos en kvinne er at hun må elske meg for den jeg er, på godt og vondt. Ingen er perfekte, og det er hun nødt til å forstå. Dersom jeg manipulerer henne til å tro annet, så blir det noe grunnleggende feil, mener nå jeg. Når grunnmuren i et forhold er bygget på falske prinsipper skal det ikke mye til før det raser. Men da har dere allerede hatt sex...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe!

Kan ikke si noe annet enn at jeg ventet på at en tråd som dette skulle dukke opp her også. TVA har jeg møtt personlig, trivelig kar, mens Cynebearn kjenner jeg bare kjenne hans nick (tror jeg).

Et lite tips til dere begge, som så vidt også ble nevnt av en gjest her:

Skal dere lage en tråd som dette og faktisk få spørsmålene dere ønsker skal bli stilt burde dere gjøre det med mer ydmykhet. I første tråden kan det for misforståes som at dere hever dere over andre mennesker og at dere/vi vet bedre enn andre. Ja, PU gir en liten forståelse av hvordan mennesker fungere i sosiale settinger osv, men litt ydmykhet skader ikke :)

Jeg ønsker dere lykke til med tråden.

Seth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett for å bli slik at egoet må mates når det blir tillært på denne måten.

Det er sikkert noen som benytter dette på rett måte også, for å skaffe seg en de vil dele livet med, men har man verktøyet er det veldig lett å bruke det. Jeg sier alt med måte... Jeg ser gode ting med dette også. Kvinner har alltid vært langt bedre enn oss til å spille dette spillet, og det er for all del med på å dekke over forskjellene... problemet ligger nå i at det er en del av oss som hater spill, og gjerne vil ha åpenhet og ærlighet fra begynnelsen av. Uten manipulasjon.

Mye gode poenger i det her. En verdifull ressurs kan brukes bra og mindre bra.

Mitt inntrykk fra miljøet er at det er mange som blir fryktelig opptatt av sex og damer i en periode, og på bekostning av andre ting. I verste fall mater det nok egoet ja. Men ofte er det en periode, og kanskje det har å gjøre med et behov for å "rase fra seg". Mange får seg en dame de slår seg til ro med etterhvert.

Det er mange som får veldig mye bra ut av det også, og utvikler seg til selvsikre, coole og positive dudes. De får bedre frem sine beste sider.

Bare så det er sagt, det med at "dette er manipulasjon" er sånn typisk ting folk som vet lite om miljøet tenker, men går bort fra ganske raskt når man får bedre kjennskap.

Grunnen til at å kalle det "manipulasjon" er en veldig misvisende beskrivelse er for det første fordi man skjønner snart at "manipulasjon" er en nødvendighet som alle gjør for å tilpasse seg andre uansett, og at spørsmålet bare er hvor bra man gjør det. For det andre at rutiner og teknikker faktisk er en ganske liten del av PU, og at det å forandre sitt eget selvbilde og syn på livet fra bunnen er mye viktigere for å oppnå suksess med damer. Dette er grunnen til at noen sier at PU egentlig betyr "personlig utvikling".

Kort sagt: fokuset er ikke på å fremkalle den eller den responsen hos dama, fokuset er på å få frem sine beste egenskaper og BLI en mer attraktiv person.

Altså, dont get me wrong, det er MYE negativt å si om dette miljøet, men å anklage dem for å drive med "manipulering" blir bare for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye bra her som sagt, men problemet mitt ligger blant annet i at jeg ikke helt ser vitsen med å tiltrekke meg kvinner som ikke har de verdiene jeg er ute etter. Den egenskapen jeg setter høyest hos en kvinne er at hun må elske meg for den jeg er, på godt og vondt. Ingen er perfekte, og det er hun nødt til å forstå. Dersom jeg manipulerer henne til å tro annet, så blir det noe grunnleggende feil, mener nå jeg.

Den holdningen her, å se etter en bestemt type dame "etter din smak", er totalt forenlig med å drive med PU.

I miljøet kalles det ofte "kvalifisering", ulike teknikker for å sjekke om en jente lever opp til ens standarder.

Selvfølgelig er det ingen som sier man skal ha sex med "hvem som helst", man vil ha sex med de jentene man liker og føler seg tiltrukket av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid morro å se mine PU brødre engasjere seg i å forsvare hva vi driver med.

Men denne tråden er reservert for de som ikke er i comunitiet og som har spørsmål om hvordan det funkler, eller de som føler de sliter med å forstå seg på attraksjon. Vi er her for å svare på alle typer spørsmål angående communitiet med nøyaktighet.

hva folk her inne mener om comunitiet er meg klinkende likegyldig.

oppmerksomheten og aktiviteten på tråden er virkelig kult. Men det er nokk noen dær ute osm sitter og lurer på ting og tang.

ang manipulering: Har personlig brukt følgende manipulering i forhold til PU. Få av disse er i bruk annet enn når jeg opptrer nå for tiden:

Scripta rutiner (åpnere, attraksjon replikker etc)

hypnose (har studert klinisk hypnose)

cold reading (samme evne som medium og andre "spå folk" bruker for tilsynelatende og ha evner de ikke har)

Dette er de mest vanlige tingene du finner brukt. Men det er også natural konseptet vilket er noe jeg følger religiøst. jeg tror på å kontinuelig utsette meg selv for hva enn jeg ønsker å bli. Slik at jeg blir natulig påvirket til å bli slik selv.

Seth: Hyggelig å se deg men det er ufatelig homofilt at du faktisk har en aktiv konto hær inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, jeg henger litt hær og dær ;) Og kalle det homofilt er vel å strekke det litt langt, but what ever floats your boat :)

Edit: Angående at PU (pick-up) basere seg på manipulering tar jeg meg friheten til å linke til en blogg innlegg av undertegnede som ble skrevet for litt siden. Les mer om det her: http://gentlemanslounge.vgb.no/2009/04/06/...ng-mine-tanker/

Endret av Seth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang manipulering: Har personlig brukt følgende manipulering i forhold til PU. Få av disse er i bruk annet enn når jeg opptrer nå for tiden:

Scripta rutiner (åpnere, attraksjon replikker etc)

hypnose (har studert klinisk hypnose)

cold reading (samme evne som medium og andre "spå folk" bruker for tilsynelatende og ha evner de ikke har)

Kan du forklare dette litt nærmere? Spesielt den der hypnosedelen!

Ingenting imot det dere driver med, det har helt sikkert hjulpet dere mye på mange plan, men jeg må få si det at jeg foretrekker å bli kjent med en person for den han/hun er og ikke hvem personen gir seg ut for å være. Å hadde jeg funnet ut at jeg hadde blitt manipulert til sengs av en eller annen, så hadde jeg blitt så forbanna at jeg ikke helt vet hva jeg ville gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du forklare dette litt nærmere? Spesielt den der hypnosedelen!

Ingenting imot det dere driver med, det har helt sikkert hjulpet dere mye på mange plan, men jeg må få si det at jeg foretrekker å bli kjent med en person for den han/hun er og ikke hvem personen gir seg ut for å være. Å hadde jeg funnet ut at jeg hadde blitt manipulert til sengs av en eller annen, så hadde jeg blitt så forbanna at jeg ikke helt vet hva jeg ville gjort!

Hypnose: Jeg lærte hypnose og manipulering av Derren Brown som er en tryllekunstner.

Det handler om å rett og slett ta over en annen person. Det eneste man ikke kan gjøre med noen som er under hypnose er å gå imot noe som er strengt imot deres indre verdier.

Eksempler:

en praktiserende muslig vill trolig ha sterke indre tanker om sex, og blir vanskelig å få hypnotisert laus.

Mens en politimann feks ofte har en voldelig side og ville ikke være så vanskelig å vri til å gjøre noe voldelig.

sluttet med hypnose i sjekkesammenheng, følte at det ikke ble rettferdig mot jentene også tok det all morroa ut av jakten.

Cold reading: Dette er en egenskap jeg har tilegnet meg som tilater meg å si mye om deg som er sant om de fleste og skreddersy det i forhold til dine reaksjoner.

eksempel: Du pleide å være usikker på deg selv og dine valg. men i ettertid har du klart å bygge deg opp og du føler deg som et sterkere menneske i dag enn du var før.

du finner disse i horoskop etc. funker på at alt som er sant godtar du alt som er usant overser du. samme som religion.

rutiner og teknikker: Scripta rutiner vi bruker hvis vi ikke har noe å snakke om. Disse er designet for å skape attraksjon. de er designet enten for å få jenta til å føle seg bedre og assosiere denne følelsen med PUAen eller dålig for å bryte ned selvsikkerheten til jenta slik at hun føler PUAen er bra nokk for henne.

igjenn, ting jeg har gjort. Men ikke bruker primært i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...