Gå til innhold

Spør pick up artistene

cynebearn

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
En fyr som liker å plukke opp jenter, og er flink med jenter, "proffesjonel sjekker", dating , forhold.

Gutter betaler folk som hos 5000 og mere for pick up kurs. Lære seg og bli bedre sossialt, med jenter, bedre forhold.

Du burde bruke pengene du tjener på en utdanning synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Louise_*

Jeg har lest en del av denne tråden, noen ganger ler jeg, andre ganger bare sukker jeg oppgitt. Tror og håper at ikke alt fokus på teknikker gjør at det ødelegger en oppvoksende genrerasjon. Sjekking er jo helt naturlig, men å la seg programere som en maskin høres lite attraktivt ut. Har vært en del ute på byen etter at jeg ble skilt, men ferdes neppe på de stedene der dere picup-artister går. Når nysgjerrigheten er der fra kvinners side, så er det kanskje fordi en del jenter og kvinner liker "bad boys", den egoistiske mannen som det er helt uaktuelt å innlede et forhold med fremtidsutsikter med.

Noen spørsmål drister jeg meg til med:

1.Blir dere noen ganger forelsket i jenten dere jakter på? Noen som ender opp ilangvarige forhold uten å ha planlagt det? Eller er det noe som dere innerst inne faktisk vurderer som en mulighet?

2. Har jeg oppfattet dette riktig når jeg tror dere er veldig unge? Er dette et fenomen blant unge menn tidlig i tyveårene? Er det slik at dere ser etter jenter på egen alder, eller ser dere etter kvinner som er vesentlig yngre, eller eldre? Er det noen i deres miljø som er på min alder ( er selv 48)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest gjennom endel av sidene her, og herregud, noen mer patetiske småunger skal man lete lenge etter. Den eneste seksuelle erfaringen noen av disse ungene noengang har hatt, er nok å sitte og nappe i løken mens de hører på "erobringene" til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest en del av denne tråden, noen ganger ler jeg, andre ganger bare sukker jeg oppgitt. Tror og håper at ikke alt fokus på teknikker gjør at det ødelegger en oppvoksende genrerasjon. Sjekking er jo helt naturlig, men å la seg programere som en maskin høres lite attraktivt ut. Har vært en del ute på byen etter at jeg ble skilt, men ferdes neppe på de stedene der dere picup-artister går. Når nysgjerrigheten er der fra kvinners side, så er det kanskje fordi en del jenter og kvinner liker "bad boys", den egoistiske mannen som det er helt uaktuelt å innlede et forhold med fremtidsutsikter med.

Noen spørsmål drister jeg meg til med:

1.Blir dere noen ganger forelsket i jenten dere jakter på? Noen som ender opp ilangvarige forhold uten å ha planlagt det? Eller er det noe som dere innerst inne faktisk vurderer som en mulighet?

2. Har jeg oppfattet dette riktig når jeg tror dere er veldig unge? Er dette et fenomen blant unge menn tidlig i tyveårene? Er det slik at dere ser etter jenter på egen alder, eller ser dere etter kvinner som er vesentlig yngre, eller eldre? Er det noen i deres miljø som er på min alder ( er selv 48)?

Ha i bakhodet at de fleste av de som oppsøker PUA er veldig tilbakeholdt og har kanskje hatt store problemer med selvtillit. Faktisk, PUA har gjort at jeg greier å se meg selv i speilet, og ikke minst ta kontakt med de jentene jeg liker.

Jeg er vel av typen som faktisk ser etter et forhold, men ender opp med ons, rett og slett bare fordi jeg ikke helt har vent meg til oppmerksomheten.

De fleste av oss som gjør det seriøs er vel i alder 18-25, men ja, du finner PUAer i absolutt alle aldere. Men slapp av, vi er ikke noe mer å frykte enn den typiske bad boyen resten av klubben faller for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Hei, Mitt navn er Cynebearn og jeg er del av en hemmelig sirkel som har manefestert seg over hele verden. Til de av dere som har lest eller hørt om "The Game", Så er jeg en pick up artist.

Jeg og min kompanjong TVA_Oslo skal hær etter beste evne svare på alle spørsmål noen måtte ha.

Så for all del, fyr løs. hat kjælighet alt er velkommen.

Om meg: Jeg har vært PUA så lenge jeg kan huske. Var sjenert innadvent etc.

Mitt game består av å være sosial og bygge større nettverk som gir bedre avkastninger over tid.

IKKE spør pick-up artistene. Dere barer nærer deres needy/oppmerksomhetssøkende egoer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE spør pick-up artistene. Dere barer nærer deres needy/oppmerksomhetssøkende egoer...

Kunne ikke vært mere enig. Da er det nok bedre å spørre om råd av folk i min situasjon, altså en som er i et fantastisk forhold, og hvordan vi klarte å få det til. :) Er jo ganske mye viktigere det, enn å skryte på seg masse røtene onenightstands.. som sikkert også bare er oppe i hodene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lousie
De fleste av oss som gjør det seriøs er vel i alder 18-25, men ja, du finner PUAer i absolutt alle aldere. Men slapp av, vi er ikke noe mer å frykte enn den typiske bad boyen resten av klubben faller for.

Tenkte jeg skulle more meg med å avsløre en pickup-artist, men da er jo oddsene for at jeg treffer noen ikke de helt store....synd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan "avsløre" oss så mye du vil, faktum er at de fleste av oss ikke legger skjul på det, og er heller ikke flaue for å innrømme det. Det er hvem vi er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Mitt navn er Cynebearn

Nei, det er det slettes ikke. Det er nick, og det høres bøgete ut!

og jeg er del av en hemmelig sirkel som har manefestert seg over hele verden.

oooohhhhh.....så spennende. Hemmelig sirkel, da gitt. Hva slags sirkel? En ring, rumpering?

Jeg lekte også at jeg var med i tøffe, hemmelige sirkler......da jeg var åtte år gammel. Dust!

Til de av dere som har lest eller hørt om "The Game", Så er jeg en pick up artist.

....og det blir man offisielt etter å ha lest den ræva selvhjelpboka, der, da eller?

Jeg og min kompanjong TVA_Oslo skal hær etter beste evne svare på alle spørsmål noen måtte ha.

Hvilken hær? Armeen av fjollete, hemmelige rumpesirkler?

Kan man med rette anta at karakteren "2" i norsk hovedmål er tilstrekkelig for å få presset seg inn i denne rumpesirkelen din?

Om meg: Jeg har vært PUA så lenge jeg kan huske. Var sjenert innadvent etc.

Hvordan kan du ha vært sjenert og innadvent og samtidig vært en PUA så lenge du kan huske?

Mitt game består av å være sosial og bygge større nettverk som gir bedre avkastninger over tid.

Er det ikke det alles "game" består av?

Å kopiere en mal, lage skrønehistorier for å fremstå som interessant (pugge "openers", lage fuckings manuskripter som fremføres osv.)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får høre at jeg har et bra utseende og personlighet, så hvis det er sant skjønner jeg ikke hvorfor det er så få attraktive menn som tar kontakt.

Kanskje i folk sier du er pen og har fin personlighet for å være hyggelig, mens du i virkeligheten er stygg og dust?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som jeg ser det, så er det vel egentlig bare en slags avansert taper-forening.

Ekte mannfolk trenger verken kursing, bøker eller "brødre" for å klare å ordne seg en dame.

Men dere damer leser jo tonnevis av blader, bøker m.m. av typen "slik tenner du ham", "er han noe å satse på" osv. Dere sitter i skravlegrupper der dere diskuterer, planlegger og diskuterer menn i plenum.

Er dette egentlig så forskjellig fra det disse PUA-ene driver med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...