Gå til innhold

den røde kjolen min


hanni

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare fortelle at jeg nå har hentet min brudekjole hos sydamen. Jeg fikk sydd en nydelig brudekjole i rødt fordi jeg ikke ville være hvit brud. (Har alltid vært veldig bestemt på det) Kjolen ble veldig flott og akkurat slik jeg ville den skulle være (Kristin Lavransdatterkjole - hvis noen skjønner hva jeg mener). Det hele kom på ca 11500 kroner, og da er den jo sydd perfekt til meg med svært fine stoffer. Jeg syntes ikke det var så ille, jeg. Når man først er så sta og skal ha rød brudekjole så. :wink: (Og røde brudekjoler finnes det ikke mange av i brudesalongene. Jeg turte nesten ikke å spørre da jeg tok runden tidligere i vår)

Gleder meg til å stå rød brud 16.august! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer. :D

Jeg er selv brun brud.Liker heller ikke hvite kjoler :D

Lykke til til deg og meg og alle andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min er lyse grønn....kjempefin! :wink:

Røde kjoler er jo også kjempe lekkert! Gratulerer, du blir sikkert smell vakker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt en kjole med to farger i jeg....

Detter er vel det eneste jeg virkelig har gitt meg på men min elskede har sagt at han nekter å si ja dersom jeg ikke stiller i hvit kjole, så da så....

Nå skjønner han gudskjelov ikke forskjell på hvit og ivory og elfenben osv, men lyseblått eller svakt rødt...?

Ikke tale om.....

Dere blir sikkert kjempefine......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er lyse grønn....kjempefin! :wink:

Hvis min kjære Tigergutt hadde hatt vett på å fri litt tidligere, kunne jeg ha fått sydd meg en kjole..

Og da skulle den vært lyse, lyse grønn. Florlett og enkel. *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann falt pladask for en kjole med rødt korsettliv og hvitt skjørt. Etterhvert syns også jeg at den kjolen er nydelig. Rødt er kult :D

Men jeg endte opp med svakt sølvfarget korsettliv og hvitt skjørt jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også ha rød kjole. Eller rettere sagt, rødt korsettliv, og offwhite skjørt. Min datter skal være brudepike, og skal ha de samme fargene, men motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjole med gammelrosa fløyelsliv/overdel og hvitt silkeskjørt fikk mye skryt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen din hørtes kjempefint ut, Hanni!

Har du mulighet for å få lagt ut en link til bilde, det hadde vært så gøy å se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen din hørtes kjempefint ut, Hanni!  

Har du mulighet for å få lagt ut en link til bilde, det hadde vært så gøy å se den.

:enig:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. forloveren min tok et bilde av den for to dager siden, og hun skulle sende det over mail. Problemet er at jeg er med på bildet da, og jeg vil ikke legge ut bilde av meg - tror jeg :roll:

Men i mellomtiden, før jeg klarer å finne ut av det (før eller senere skal jeg få lagt ut bilde av kjolen altså) - så kan dere jo se hvordan den nesten ser ut. Jeg fant nemlig en sposabella-kjole jeg falt helt for, og ba sydamen sy en liknende en i rødt - ettersom jeg ikke ville ha hvit da. Den er helt rød: Litt blekrød, tung silke med rød chiffon over. Kanten i utringningen og på armene er i et nydelig hvitt bånd med perlebroderier og sølv.

Denne likner den på:

http://www.kristinsbrudesalong.no/images/s...003-075-big.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å se for seg synes jeg, så jeg venter i spenning på at du får lagt ut et bilde! Kjempegøy med annerledes brudekjoler! Selv hadde jeg en prinsessekjole i lys grå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult med andre farger enn hvit, ja.

Den er selvsagt veldig annerledes pga fargen. Men det tar nok en uke eller to før jeg greier å få bilde på nett. Vanskelig å ordne, men før eller senere skal jeg nok klare det. jeg blir i alle fall oppsiktsvekkende i knall rød kjole :sjarmor: Og jeg er veldig glad i oppmerksomhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...