Gå til innhold

Ulik størrelse på pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 19, "ferdig utvokst" da jeg var rundt 16, men jeg har fremdeles ulik str. på brystene.... Vil dette rette seg, eller er det bare slik? Jeg har normalt vekt, trener mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er helt vanlig og ikke noe som "retter på seg". Hvis det er så stor forskjell at det er vanskelig å finne undertøy som passer, det blir skeiv belastning for ryggen osc går det muligens an å få operasjon. Mine er i hvert fall litt forskjellige :)

Skrevet

Det er helt vanlig at man ikke er lik paa begge sider av kroppen. De fleste har f.eks. en fot som er litt stoerre enn den andre. Det er heller ikke uvanlig aa ha forskjellig cup-stoerrelse paa puppene.

Med mindre det er stor forskjell kan du bruke BH som passer den stoerste puppen og bruke innlegg i den andre for aa fylle ut. Men det er altsaa helt normalt.

Skrevet

Som de andre her sier er det helt normalt. Høyre bryst er som regel alltid litt mindre enn venstre bryst, det er pga hjertet.

Gjest Papirkurven
Skrevet
Høyre bryst er som regel alltid litt mindre enn venstre bryst, det er pga hjertet.

Det var nytt for meg.

Jeg har nesten en størrelse forskjell, men her er det høyre pupp som er større og de aller fleste jeg kjenner har "høyrepupp"

Skrevet

Venstre er litt større hos meg. Det er litt irriterende når det gjelder klær som sitter stramt der og BH'er. Det blir alltid litt for mye plass på høyre side. Men gutta synes det er stas ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...