Gå til innhold

Gjester som trekkjer seg frå utdrikkingslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har arrangert utdrikkingslag, hovudsakleg saman med ei anna.

Det var eit lite utdrikkingslag med stramt budsjett, og me var 6 som skulle delta. Alle skulle leggje 400,- i potten (skulle betalast på dagen), og dette skulle gå til ein fin middag med bra vin.

To dagar før trekkjer ei seg (då var innkjøpa alt gjort), medan ei anna trekkjer seg på dagen. Det vart sjølvsagt altfor mykje mat, og me fekk reistar som me varma opp og åt.

Eg og medarrangøren meiner ho som trekte seg same dag må betale fullt beløp, medan ho som trekte seg to dagar før kan sleppe med 200,- fordi me fekk ei uopna vinflaske til overs.

Dei som trekte seg meiner at dei ikkje skal betale noko, fordi dei ikkje vil betale for mat me åt, medan me ikkje synst det er rettferdig at me skal betale 300,- kvar for reistar.

Eg vil høyre den ærlege meininga til folk om denne situasjonen, og blir glad for alle innspel.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Når man trekker seg etter at innkjøp er gjort bør man være med å betale noe i alle fall. Det synes jeg!

Skrevet

Jeg mener også de skal betale. Du har jo planlagt ut fra hvor mange som kommer og det må de da forstå. De er jo med på å betale for at bruden skal få et kjekt utdrikningslag.

Skrevet

I de utdrikkningslagene som jeg har vært med i, har vi fått opplyst et kontonr som pengene skal inn på, og at det er bindene påmelding, og at pengene må inn til en viss dato.

Det har også kommet flere beskjeder hvor det har stått at hvis vi trekker oss får ikke pengene tilbake.

Jeg er en av de som desverre må trekke seg fra et utdrikkningslag som skal skje i mai. pga sykdom. Og vil da ikke få refundert pengene mine. Helt OK - siden alt er ordnet og at det var avtalt på forhånd.

Siden dere skulle betale samme dagen, mener jeg at de som trakk seg ikke skal betale noe.

Man kan av og te ikke forutse hva som vil skje, og siden dere ikke hadde avtalt noe spesielt på forhånd, men det blir også feil å øke innbetalingen til de andre.

Når dere hadde satt en sum.

Skrevet
I de utdrikkningslagene som jeg har vært med i, har vi fått opplyst et kontonr som pengene skal inn på, og at det er bindene påmelding, og at pengene må inn til en viss dato.

Det har også kommet flere beskjeder hvor det har stått at hvis vi trekker oss får ikke pengene tilbake.

Jeg er en av de som desverre må trekke seg fra et utdrikkningslag som skal skje i mai. pga sykdom. Og vil da ikke få refundert pengene mine. Helt OK - siden alt er ordnet og at det var avtalt på forhånd.

Siden dere skulle betale samme dagen, mener jeg at de som trakk seg ikke skal betale noe.

Man kan av og te ikke forutse hva som vil skje, og siden dere ikke hadde avtalt noe spesielt på forhånd, men det blir også feil å øke innbetalingen til de andre.

Når dere hadde satt en sum.

Berre som saksopplysing til dette: Det vart sendt ut fellesmail med info om at pengane anten kunne setjast inn på konto, eller betalast på dagen. Ho som trekte seg to dagar før gjorde det ikkje grunna sjukdom, men noko anna ho heller ville på.

Skrevet
Berre som saksopplysing til dette: Det vart sendt ut fellesmail med info om at pengane anten kunne setjast inn på konto, eller betalast på dagen. Ho som trekte seg to dagar før gjorde det ikkje grunna sjukdom, men noko anna ho heller ville på.

Hadde dere avtalt på forhånd hva som ville skje hvis noen trakk seg?

Hvis dere ikke hadde gjort det, er det ingen grunn til at de skal betale. For det var ikke noe som var bindene.

Skrevet
Hadde dere avtalt på forhånd hva som ville skje hvis noen trakk seg?

Hvis dere ikke hadde gjort det, er det ingen grunn til at de skal betale. For det var ikke noe som var bindene.

Nei, det hadde me ikkje. Men gjett om me skal det neste gong...

Takk for innspel, eg vil som sagt høyre alle meiningar.

Skrevet

De burde definitivt betale, men du kan jo ikke tvinge de...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...