Gjest kamillevanille Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Hei! Jeg har vært veldig uheldig med å finne meg en fastlege som absolutt ikke er imøtekommende, vertfall ikke hyggelig! Og som bare "hva VIL du, Ok, kan ikke hjelpe deg, HADE ! Jeg har to ganger på rad kvinnelig lege, så nå vil jeg prøve en kosli mann ! Så jeg lurer veeeeeeldig på om noen som har noen å anbefale? Jeg har et innlegg på "prøvere og ufrivillig barnløse" Der står det hvorfor jeg burde bytte fastlege. Så en trivelig lege I trondheim hadde vært fint ! Jeg blir kjempeglad for svar! Dere kan også si leger jeg bør styre unna også... Hvis det er lov... Hvis jeg klarer, skal jeg legge ved en link til mitt forrige innlegg : LINK
Norbertine Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Henger meg på denne jeg, har ikke hatt samme problemer som deg, men trenger tips om ny, bra fastlege likevel.
spinnvil Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Henger meg på denne jeg, har ikke hatt samme problemer som deg, men trenger tips om ny, bra fastlege likevel. Skulle gjerne anbefalt min lege, men han har dessverre fulle lister... Er jo egentlig et problem i Trondheim at så få leger har ledige plasser på listene sine. Du kan jo prøve Strinda legesenter som ligger på Maxi på Moholt, de er ganske nyåpnet og har derfor god kapasitet på sine lister. Men har ingen erfaring med legene der da, så kan ikke garantere at de er ok.
Norbertine Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Tar gjerne i mot anbefalinger på leger som har fulle lister også, jeg har ikke tenkt å skifte helt ennå, og på sommeren/tidlig på høsten er det gjerne noen åpninger.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Vil gjerne tipse deg om å melde legen inn til Helsetilsynet. De vil gjerne hvite om slike leger. Jeg fikk det rådet både fra passientombudet, helsetilsynet og annen behandler. Hadde og en lege som ikke brydde seg, var lite imøtekommende og gjorde ingenting. (til tider ganske frekk og nedlatende og) Fikk råd om bare å trene mer, stå på mer uten at jeg ble bedre. Selv etter mange år med samme problem, gjorde han ingenting. Som jeg fikk beskjed om spessielt fra passientombudet var at det var viktig å melde fra ellers fikk en ikke gjort noe med slikt. Jeg gjorde det, sendte en mail. Forhåpentligvis kan det bidra til at andre slipper å få de erfaringene jeg fikk. Nå bor jeg langt unna Trondheim, så jeg kan ikke annbefale noe lege. Skulle gjerne annbefalt min nye lege,, du verden for en forskjell det var. Hun både hører, ser og gjør noe med ting... utrolig godt å oppleve. Så det finnes veldig gode leger også. Ønsker deg lykke til, stå på.
spinnvil Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Tar gjerne i mot anbefalinger på leger som har fulle lister også, jeg har ikke tenkt å skifte helt ennå, og på sommeren/tidlig på høsten er det gjerne noen åpninger. Lars Erik Halvorsen er jeg veldig fornøyd med, så fornøyd at jeg kommer til å følge etter han dersom han bytter legesenter Han er på Gløshaugen legesenter. Det eneste negative er at det kan være vanskelig å komme igjennom til sentralbordet og lange ventetider på timer som ikke haster. Tror kapasiteten på Gløshaugen legesenter er ganske så sprengt...
Gjest Papirkurven Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Strinda Legesenter er som sagt nyåpnet og har masse ledige plasser. Jeg er veldig fornøyd med Nidelven Legesenter i Kjøpmannsgata, der slipper man å vente lenge verken på time, på venterommet eller på telefon og både leger og andre ansatte er kjempeflinke
ninuska_ Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 (endret) Aage Bjertnæs er en veldig flink lege. Jeg følte meg veldig velkommen og godt undersøkt på Risvollan legesenter hvor han jobber - har før hatt en kvinnelig lege som ikke klarte å finne ut av min hodepine på 3 år, men han gjorde det på en legetime, så jeg er superfornøyd. Man får veldig raskt legetime, jeg har aldri måttet vente. Hvis jeg sender en sms tidlig på mandagsmorgen, har jeg legetime i løpet av tirsdag, og jeg har aldri opplevd å vente i mer enn 5 minutter. Endret 29. april 2009 av ninuska_
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå