Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Hei. Har et spm.. Er det vanlig å få rykninger i kroppen når man er sliten... Da mener jeg ikke bare når man skal sove, men da hele tiden når man er våken.. Samboeren min får det og jeg blir bekymret for han for de er så kraftige.. Han jobber ekstremt mye så han sier at det er pga dette, men bare det ikke kan være noe annet`?
angeleyes Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Hvis det er fordi han jobber for mye er dette kroppens måte og si ifra at han må slappe mer av. Viktig å ta slike tegn alvorlig så man ikke får andre og større plager etterhvert.
Gjest Stjernedryss Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Jeg får også sånne. Får veldig mye når jeg sover, og også av og til på jobb og sånt. Nå jobber ikke jeg så mye, men har vært ganske liten en periode. Tror ikke det er noe farlig.
klibella Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 På meg kan det høres ut som epileptiske anfall. Disse kan arte seg på mange måter, og det er at man er sliten kan fremkalle slike anfall. Slike anfall bør i såfall behandles medikamentelt. Hvor lenge varer rykningene om gangen?
Devana Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Rykninger er et veldig VIDT begrep. Hva slags rykninger er det? Er det faktiske lemmer/og ledd som beveger seg og rykker til? Eller er det leamus - altså slik at det synes utenpå huden, men ikke slik at f.eks armene rykker til?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå