Gjest R Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 MÅ bare fortelle nå,, er så glad. Endelig etter å ha gått 1.5 år hos en lege som ikke har brydd seg. Har lest sjonalen og det kom frem at han har trodd jeg simulerte smerten. (joa en kan kanksje gjøre det, men en må da være rimelig standhaftig å klare simulere intense smerte i 2 år da...) Han gjorde ikke en dritt,,, (kan ikke forklare det enklere og bedre) 1-2 mnd venting på time. 1-2 dager for akull og 1-2 timer å vente hos legen før en omsider kommer inn. Og da satt han kun å glante inn i den (for£@) pc`n. Snakk om stor forskjell på lege. Får time iløpet av 1 uke. (har ikke vært på akutt time ennå) OG ingen ventetid før jeg kom inn. Hun SER deg og HØRER på det jeg sier.. (helt merkelig å oppleve det nå) Ba om en spesiell undersøkelse i dag for å finne ut av ting (Sunnås) Det mente hun var et veldig godt forslag og søker meg inn med en gang. Andre småting jeg tok opp ble det orden på umiddelbart (rekvisisjoner\ søknader) Og jeg som hadde forventet meg en lang diskusjon, argumentering, protester og blangt nei,, slik som hos den andre legen. Budskapet mitt er Tar ikke legen deg på alvår,, bytt lege før det går for lang tid. Det finnes faktisk flinke leger også der ute Jeg er SÅ glad for at det endelig skjer noe. Blir jo antakelig mange mnd. før jeg kanskje får komme inn, om de ikke sender meg til andre da (om de ikke kan gjøre noe der, men det tviler jeg på siden jeg har undersøkt på fårhånd) Men føles utrolig godt at en endelig blir trodd på og det endelig skjer noe.. Har ventet og hatt forferdelige smerter i over 2 år... Nå kan jeg samle energi til klare vente litt til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå