Gå til innhold

Også DEN pene jenta da!


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Kan ikke annet enn å si meg helt enig med deg Tussi. Klart vi blir engasjert og lurer på hva som kan ha skjedd i en sak som til de grader har vært tatt opp i mediene. Og da må det vel være lov å lufte sine tanker om hva som kan ha skjedd..

Ærlig talt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Synes dere virkelig det er nødevendig at vi går så langt som å kaste mistanke mot noen som helst? Vi finner tidsnok ut sannheten hvisnår saken blir oppklart. Det er ille nok for de pårørende som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er vel helt unødvendig å gå så lang som å kaste mistanke på samboeren hennes. Er det ikke ille nok for de pårørende allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva om de hadde sagt "i dag ble en jente på 20 funnet drept i sin leilighet på trosterud - det eneste lyspunktet var at hun ikke var særlig pen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Håper dere som insuinserte (vart den rett?) kommer nå med en unnskyldning til B samboer! Det er greit at folk lurer om en slik sak som dette, og siden den hadde brei dekning i media.. men dette var å gå over grensen! Nå vet dere hva som skjedde og jeg synes en kondolanse og unnskyldning står på sin plass!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil gjerne beklage det som ble insinuert, tar selvkritikk der! Det er bare dumt å spekulere i hva som har skjedd i sånne saker selv om det er vanskelig å la vær. Beklager.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Det synes jeg var godt! icon_smile.gif Sorry med min feilstaving (skulle vært insinuerte), men det er ikke alltid like lett når man er på vorspiel!! icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

nå er jeg her med en nyhet: vet du hvorfor folk blander inn utseende og katastrofe? jo det er bevist at pene folk anses av folk flest for å virke smartere og mer suksessfull, og når det da skjer en ulykke med den personen, blir det enda mer katastrofalt på en måte:"den vellykkete personen s liv falt i grus" kan det bli tristere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...