Twigi Skrevet 17. juli 2003 #1 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg har fått anbefalt å følge denne dietten. Er veldig usikker på om "det henger på greip" - har det noe for seg, eller er det bare sprøyt? FOr meg så er det ikke primært for å gå ned i vekt, men mer helsemessige grunner (energi, betennelsesreduksjon etc.) Noen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #2 Del Skrevet 17. juli 2003 Hva i alle dager går det ut på??? Selv har jeg startet å ta cla til hvert måltid og på 14 dager har jeg gått ned fra 67 ril 65,5..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 18. juli 2003 #3 Del Skrevet 18. juli 2003 Har tenkt på dette selv jeg, har faktisk veldig tro på den dietten. Er plaget med stive ledd, allergi osv. Og en del matvarer kan være "gift" for kroppen og andre kan være som en medisin ut i fra hvilken blodtype man har. Det finnes en bok om blodtypediett. Her står det litt om det: http://www.alternativ-mat.no/produkt_blodt...typedietten.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 18. juli 2003 #4 Del Skrevet 18. juli 2003 Du kan lese litt om forskjellige dietter her også blodtypedietten: http://www.dagbladet.no/dinside/2003/05/04/367892.html Det er ingen forskning som bekrefter teoriene i blodtypedietten. Vil du ned i vekt ville jeg tenkt HELHET - hvordan kan du ha et kosthold og en livsstil som gjør at vekten er ok for deg? All forskning tilsier at det å gå ned i vekt er DET SOM ER LETT, men å holde seg der, det er DET som er vanskelig. Derfor er det lurt med en livsstil som du kan leve med også etter slankekuren, slik at du holder deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 18. juli 2003 #5 Del Skrevet 18. juli 2003 Nå er ikke blodtypedietten først og frems for de som vil ned i vekt, men kan hjelpe deg hvis en har andre plager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå