Gjest ts Skrevet 29. april 2009 #22 Skrevet 29. april 2009 Det med å hoppe utfor ei bro var vel ikke så veldig alvorlig ment, bare en tanke som dukket opp da jeg fikk vite det. Selv om jeg ikke tar det så tungt nå når jeg har fått tenkt over saken. Tror det er ledig stilling i England, men er ikke særlig interresert så lag deres egen filmsnutt! Ingen som har noen smarte kommentarer jeg kan komme med til disse folka da? Det kan ikke være så ille som å hevne seg? De vet ikke at jeg vet det, så vil ta de litt på senga..
Gjest Glør Skrevet 30. april 2009 #23 Skrevet 30. april 2009 Følg med om han får seg dame, og isåfall send kopi av filmen til henne, med en liten forklaring.
Gjest Gjest_Mrnice_* Skrevet 30. april 2009 #24 Skrevet 30. april 2009 (endret) å spre bilder/film av mennesker som ikke vet det har blitt tatt av selv er straffbart. er en grunn til at man må ha skilt som sier det er kamera overvåket .på butikker osv. samt skilt før en fotoboks. datatilsynet er strengt. Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 30. april 2009 av mrs_bond
waco Skrevet 1. mai 2009 #25 Skrevet 1. mai 2009 Følg med om han får seg dame, og isåfall send kopi av filmen til henne, med en liten forklaring. forklaring? komme med tips og sånn mener du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå