Pjukset Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Jeg har blødd en del fra tannkjøttet siste tiden og lurt på hva det har kommet av. Jeg har nylig vært til kontroll hos tannlege hvor alt så bra ut. Så satt jeg her og googlet litt og ser at dette kan være et tegn på kvikksølvforgiftning, og at symptomene på kvikksølvforgiftning og ME (som jeg har) er forbausende like. Kan de kanskje ha sammenheng? Det jeg egentlig lurer på, er det noen av dere som har ME evnt andre kroniske plager som har fått påvist/sjekket kvikksølvforgiftning og fjernet amalganen? Jeg har lenge tenkt å fjerne amalganen jeg har igjen, men fikk høre at det i seg selv kunne skape en værre tilstand. Men hvis man allerede har en forgiftning, så er det vel like greit å få fjernet det, også få renset kroppen for giftsstoffene som evnt er igjen? Jeg våknet ihvertfall veldig da jeg leste dette, og vurderer å ta en tur til tannlegen og få fjernet alt. Jeg blir helt gira når jeg finner ut ting som kan ha sammenheng, og når det er ting som i tillegg kan fikses går det jo rundt for meg av lykke http://www.noamalgam.org/ http://www.helsenyheter.no/tenneroghelse.arkiv/symptomer.htm
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Hei:) Jeg har en slektning som har vært syk i mange år, uten at han egentlig vet hva som feiler han. Til å begynne med var teorien kvikksølvforgiftning/allergi, så ME, må tror jeg teorien er kvikksølv igjen. Det som er viktig, i følge han, er at du finner en tannlege som er kjent med problemstillingen, og fjerner fyllingene på riktig måte. Drar du til en som bare tar dem ut uten å kunne mye om sykdommen, risikerer du bare å bli dårligere, fordi masse kvikksølv havner i systemet ditt. LYKKET TIL:)
Pjukset Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2009 Hei:) Jeg har en slektning som har vært syk i mange år, uten at han egentlig vet hva som feiler han. Til å begynne med var teorien kvikksølvforgiftning/allergi, så ME, må tror jeg teorien er kvikksølv igjen. Det som er viktig, i følge han, er at du finner en tannlege som er kjent med problemstillingen, og fjerner fyllingene på riktig måte. Drar du til en som bare tar dem ut uten å kunne mye om sykdommen, risikerer du bare å bli dårligere, fordi masse kvikksølv havner i systemet ditt.LYKKET TIL:) Det var et veldig godt råd, det skal jeg huske på! Tusen takk Tok han tester for å påvise kvikksølvallergi?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå