Gå til innhold

Hjelp, vi skal gifte oss!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss 10.juli 2010. God tid, ja, men mye å tenke på før den tid! :fnise: For det første: vi bor på Sunnmøre (Ålesundsområdet), og kunne tenke oss å ha seremonien utendørs... vågalt, men evig optimist! Så nå er vi på leting etter det perfekte sted! Dessverre er vi ikke så fryktelig lokalkjent på øyene osv (Vigra, Godøya etc.). Det skal ikke være en kirke, men det kan godt være en annen bygning. Har tenkt på Sunnmøre museum/Middelaldermuseet, men har ikke sjekket muligheter... noen som vet??

For det andre: Vi vil ha et lite og koselig bryllup. Jeg har en "stor" familie (tanter og onkler osv) som GJERNE dukker opp. Og det er sikkert koselig nok det, men vi hadde tenkt å ha det mindre. Spare litt penger og slikt. SÅ vi tenkte at kanskje de kunne komme til vielsen, så spiser vi middag med foreldre/søsken/forlovere, så kommer resten til kaffen til slutt. Er det en god plan, eller blir det merkelig at ikke alle blir med på middagen?

Til slutt: Pga kresne deltakere (meg selv inkludert) har vi tenkt på alternativer til middagen, og kom fram til at tapas hadde vært perfekt. Er det rart å ha tapas i bryllup? Jeg mener skikkelig tapas, ikke sånn lørdagskveld-opplegg...

Ja.... tror det var alt for nå.... jeg så en tråd her et sted om Ålesund-bruder, men finner den ikke igjen. Noen som har en link? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tapas blir mer og mer brukt som et alternativ til tradisjonell mat i bryllup. Jeg hadde selv tenkt til og ha tapas siden vi har bryllup i Spania og skal ha mest mulig Spansk preg på det, men tapas fikk jeg altså ikke i den restauranten jeg ville ha. Men men... ja, jeg syns tapas er helt greit i bryllup uansett sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...