Gå til innhold

Nessa sin attpåklatt


*Nessa*

Anbefalte innlegg

Hei å :velkommen: Da var nestemann på vei å da tenkte jeg at jeg skulle få skrevet litt her under rugetiden :hoppe::kghjerte:

Litt om meg: Jeg er 21 år å har en liten gutt på 8 mnd. Er nå ca 5 uker på vei ( Litt usikker siden jeg bare har hatt mens 2 ganger siden førstemann å ikke har helt oversikt på når jeg hadde siste mens :sjenert: Venter på tidelig Ul)

Har ikke så mye tid til å skrive mer, plikten kaller.

See you soon :husarbeid:

Endret av *Nessa*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, så var jeg da gravid enda en gang. Kvir meg litt til å gå en hel sommmer igjen gravid. Håper jeg ikke er så dorlig som jeg var sist gang :sjenert:

Har svettet som en Gris i hele dag, er jo varmt ute men herregud :overrasket: ellers har det vært en laaang dag. Gutten min har vært litt grinete i dag stakkarsen, sikkert vært en varm dag for han også. Men men nå skal ikke jeg sitte å klage på det nydelige været som har vært i dag heller :Hehe:

Klarer egentlig annet ikke enn å glede meg til graviditeten er over, er det fordi jeg vet hva som kommer mon tro? Burde jo egentlig bare kose meg som gravid ettersom dette er siste barnet jeg har tenkt til å få. Hmmm, kanskje det er bare jeg som ikke er helt i humør for tiden.

Vell jeg har jo egentlig ennå en lang vei å gå så jeg får heller komme tilbake og skrive litt etter UL.

Nå skal jeg kose meg med litt Paradise Hotel å se på alle tullingene inn på der ;) å hive meg i køys :tellesauer:

Endret av *Nessa*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...