Pooh Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Til dere som opplevde aa faa mere kviser etter dere sluttet med p-piller: Gikk det over etter en stund, etter som kroppen ble vandt til aa vaere uten p-piller, eller vedvarte det? Sluttet med -p-pillen for ca fire uker siden og liker ikke alle disse kvisene som har begynt aa sprette fram her....
Marikke Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Det lurer jeg på også. Jeg sluttet på p-pillene i februar og ble bombardert av kviser. Jeg synes det har blitt litt bedre etter hvert, men håper jo at de skal forsvinne helt.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 sluttet for et år siden og har fortsatt kviser på ryggen..klarer ikke la vær å plukke så det hjelper vel ikke akkurat
Morea Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Så langt ikke en veldig positiv tråd . Men jeg har akkurat samme problem. Startet med p-piller da jeg var 17, men måtte slutte for et halvt år siden. Har alltid hatt litt hormonell hud, men nå er det ennå verre. Og jeg bruker bra produkter. Det kommer uansett hva jeg gjør.
sweetdana Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Sluttet på cerazette i mai i fjor, etter å ha opplevd eksplosjon av kviser. Gikk over til yasmin, og huden ble ikke normalisert før sånn rundt jul. Altså det tok over et halvt år. Fornøyd med huden nå. Men p-pille endringen ble en dyrekjøpt erfaring
Eve Luna Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Sluttet med p-pille i oktober i fjor. Sliter veldig med kviser. Har derfor gått til fastlegen og fått henvisning til hudlege. Det kan ikke være sånn at jeg MÅ ha p-pille for å ikke ha kviser. Det må finnes en annen måte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå