Gå til innhold

Pepsi Max Norge har endret i smaken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pepsi Max smaken var inntil nå helt ålreit.

Hvorfor har de endret smaken til at den nå er søtere?!

Så ekkelt...

Skrevet

Har ikke merket noe forskjell jeg...

Gjest antigartner
Skrevet

Har det skjedd noe med Cola Zero også?

Den likte jeg inntil nylig. Nå smaker den enda vondere enn Cola Light gjorde rundt 1990.

Skrevet
Har det skjedd noe med Cola Zero også?

Den likte jeg inntil nylig. Nå smaker den enda vondere enn Cola Light gjorde rundt 1990.

Jeg synes den smaker likt. Liker den brusen.

Gjest Vestlandslefsa
Skrevet

Har også merka at pepsi max har endra seg i smak. Eg syns den har blitt tam i smaken.

Skrevet

Kanskje de har forandret mengden med søtstoffet aspartam? Men det er bra hvis pepsi max ikke smaker godt så kanskje ikke så mange får helseskader av aspartamet...

Skrevet

Hva slags helseskader kan man få av asparmtan?

Jeg har aldri hørt om noen som er blitt syke!

Skrevet
Hva slags helseskader kan man få av asparmtan?

Jeg har aldri hørt om noen som er blitt syke!

Det sies at man kan få dårligere hukommelse, bl.a.

Skrevet
Har også merka at pepsi max har endra seg i smak. Eg syns den har blitt tam i smaken.

Enig. Før var det futt og sparkle i den. Nå er den tam.

Noe av det har vel også med at brusflaskene har blitt dårligere. De var bedre før, da var brusen mer brus. Nå er den bare tam.

Skrevet

Flaskene brukes ofte alt for lenge. Et tips er å sjekke bunnen på flasken, den skal ikke ha mye sprekker. Antydning til sprekker er akseptabelt, men foruroligende mange flasker holder på å gå i oppløsning. Det kan være en av grunnene til at brus kan smake forskjellig fra flaske til flaske.

Skrevet

Har selv opplevd at flaskene har vært så "oppsmuldret" i bunnen, at de rett og slett har lekket! Flaskene kan også ha vært ristet. Eller de kan være gammel. Er det noen som faktisk vet at brusen har blitt endret, eller er denne tråden laget pga at man har kjent at brusen smaker annerledes?

Skrevet

jeg har også merket at pepsi max har blitt ganske søt i smaken..

Så nå handler jeg bare cola zero ;)

Skrevet (endret)
Har selv opplevd at flaskene har vært så "oppsmuldret" i bunnen, at de rett og slett har lekket!

Dette har jeg også opplevd, og kommet hjem fra ferie til et kjøleskap fullt av brus :sinna: . Så nå sørger jeg alltid for å plukke ut de nyeste flaskene når jeg handler!

Kan forøvrig ikke si jeg direkte smaker noe forskjell på Pepsi Max før og nå, men av prinsipp og kosmetiske grunner ( :fnise: ), så langt det er mulig i allefall, tar jeg alltid de som er i orginalflaskene. De andre type "husholdningssaftflaskene" er ikke akseptert her i huset. Pepsi skal helles fra Pepsi-flasker, på samme måte som Cola skal ha den kjente cola-fasongen...(kall meg gjerne prippen, men sånn er det bare :jolie:)

Endret av NullHull
  • 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Det nytter jo ikke å sende en e-post til selskapet i Norge, de har ingen e-post på hjemmesidene sine: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=410385

Men smaken har endret seg, og nå smaker det søtt, tamt, karamellisert kliss.

Futten, kullsyren og den kjente Pepsi Max smaken er bare borte...nå finnes det ingen kul brus uten sukker igjen...får slutte å kjøpe noe da.

:tristbla:

Skrevet

tror det bare er flaskene som gjør at brusen har endret smak jeg... du får de jo i mange forskjellige flasker - og er de i feil flaske synes jeg den ofte er for tam, at det er mindre kullsyre...

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Huff, er det mulig at den har blitt så tam...det er ingen sparkles eller futt i den brusen noe mer.

Så trist!

Skrevet

Jeg synes også at Cola Zero har endret smak. Kjæresten merker det ikke, men jeg synes den har fått en ekkel smak! Skal prøve å sjekke bunnen på flaskene, kanskje det funger :tongue:

Gjest Gjest
Skrevet
tror det bare er flaskene som gjør at brusen har endret smak jeg... du får de jo i mange forskjellige flasker - og er de i feil flaske synes jeg den ofte er for tam, at det er mindre kullsyre...

Kjøpte trofast masse 1,5 l og 0,5 l Pepsi max i de eneste flaskene som finnes: stygge plastplasker.

Men tamheten og den ekle smaken startet for 1-2 år siden.

Forferdelig! Vil nå vurdere annen brus, i verste fall bare te.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...