Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #1 Skrevet 17. juli 2003 Har hørt at noen p-pille typer kan gi større bryster.... Blir dette varig eller er det bare en bivirkning? Hvilke typer? Henger dette sammen med vektøking? Kunne tenke meg større bryster men IKKE flere kilo. Bruker nå trionetta og har ikke merket noe større bryster, har et barn også puppene er ganske "tomme"....
Gjest lmari Skrevet 17. juli 2003 #2 Skrevet 17. juli 2003 jeg vet ikke om det er bevist at man får større pupper av p-piller, men tenker meg at det har med hormoner å gjøre. Mer kvinnelige hormoner=større pupper. Det er sikkert individuelt, men en venninne av meg begynte på p-ring nå, og hun har fått mye større pupper. Det er sånn at vi andre legger merke til det, liksom. Så kanskje det er løsningen??
LadyBug Skrevet 17. juli 2003 #3 Skrevet 17. juli 2003 Jeg gikk på p-piller i nesten 10 år uten å legge på meg et gram (og da, desverre, ingen større bryster) Mens jeg har venninner som la på seg et par - tre kilo av pillen, og fikk kjempebryster! Så, det er nok veldig individuelt ja.. Men husk at brystene er (nesten) bare fett... så, jo fetere du er jo større bryster.. (nesten i allefall da..)
ivanka Skrevet 21. juli 2003 #4 Skrevet 21. juli 2003 gikk på yasmin i et drøyt år, og i løpet av den perioden gikk puppene fra a- til c- cup, uten at jeg ellers la på meg. så kom det fram at yasmin gir større risiko for blodpropp enn andre p-piller, og jeg sluttet tvert. etter en måned var puppene tilbake til samme størrelse som før. heller rosinpupper enn blodpropp!!!
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #5 Skrevet 21. juli 2003 Har ikke merket noen forskjell noen gang....
Gjest cerruti Skrevet 21. juli 2003 #6 Skrevet 21. juli 2003 Tror dette er veldig individuelt. Jeg har brukt microgynon, trionetta, synfase, microlution, diane og yasmin. Aldri har jeg merket noen forandring på brystene. Antar at det er ganske sjelden at puppene vokser pga p-piller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå