Gå til innhold

gave til kjøkkenhjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal gi de som hjelper til på kjøkkenet/serverer i bryllupet 500 kr + en liten gave, men hva?

Noen som har et forslag som passer til bådde mann/ dame- voksen/ung?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prisklasse?

Er litt usikker, men helst ikke over 500,-kr

Skrevet

hei hei. bare et tips. De som hjelper til i et bryllup bortsett fra kokken, er som regel venner eller kollegaer som ønsker å hjelpe til. Det er da kanskje koseligere å gi en gave enn en pengesum da penger fort blir brukt til noe hverdagslig. Vi kommer personlig til å kjøpe en orkide til hver enkelt som hjelper til på kjøkkenet og serverer. Men da har ikke heller råd til å betale hver enkelt på kjøkkenet 500kr. En orkide er noe som varer og en så vakker blomst.

De jeg snakket med sa dette var kjempefint og de synes det er bare koslig å hjelpe til.:D

just a tip:P

Skrevet
hei hei. bare et tips. De som hjelper til i et bryllup bortsett fra kokken, er som regel venner eller kollegaer som ønsker å hjelpe til. Det er da kanskje koseligere å gi en gave enn en pengesum da penger fort blir brukt til noe hverdagslig. Vi kommer personlig til å kjøpe en orkide til hver enkelt som hjelper til på kjøkkenet og serverer. Men da har ikke heller råd til å betale hver enkelt på kjøkkenet 500kr. En orkide er noe som varer og en så vakker blomst.

De jeg snakket med sa dette var kjempefint og de synes det er bare koslig å hjelpe til.:D

just a tip:P

Dette var ikke så dumt:)

Vi skal bruke folk som selv har tilbudt seg og hjelp til, sier de ikke skal ha noen ting, men synes de fortjener en oppmerksomhet. Mulig jeg går for en orkidè jeg også:)

Skrevet

Hvis det er "voksne" folk som sier de ikke vil ha noe, så er blomster greitt. Eller kanskje et gavekort på en butikk du vet de liker (interiør el.l.). Men hvis det er ungdommer som gjerne ikke har så mye å rutte med, så ville jeg gitt penger istedet for gave. Dvs. 1000,- istedet for 500,- + gave til 500,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...