Gjest Menstruella Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Før jeg tar kontakt med legen min er jeg interressert i å høre om noen har erfaring med utsettelse av mensen, om det finnes muligheter for å utsette den når man ikke går på p-piller e.l.? Har vært på p-piller før, og aldri mer - ble et helvete å leve med.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 be om resept på primolut. kan utsette mensen uten større problemer i opptil 10 dager tror jeg. en liten pille morgen, middag og kveld.
Gjest Menstruella Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 be om resept på primolut. kan utsette mensen uten større problemer i opptil 10 dager tror jeg. en liten pille morgen, middag og kveld. Takk! Må man vite eksakt når mensen kommer da?
sebra Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 ja man burde vel ha en ganske stabil mens , tror man skal begynne tre dager før forventet mens.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå