Gå til innhold

Lyst på en sprek bil, men praktisk


Gjest Gjest_moi_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_moi_*

Jeg har nå en passat stasjonsvogn 2003 mod med 130hk, tdi.. Men er ikke helt fornøyd.

Ikke vet jeg hva jeg har lyst på heller.. En med 4hjulstrekk helst. Jeg fikk bil først i august i fjor, så jeg har vel ingen bonus..

Tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen anelse om budsjett?

Hvor mye plass trenger du? Det som umiddelbart slo meg var A4 2.0TFSI quattro, men den er mindre enn Passat. Skal du ha minst like god plass som i Passat må du over på A6, og da skyter prisen i været skal du ha en som er sprek. Tror BMW har en del spreke versjoner av 3-serie med firehjulsdrift, men igjen er det ned i størrelse. Noen 5-serie finnes også med firehjulsdrift, men da er det snakk om virkelig heftig motor, med tilhørende pris og forsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gamlegode10na

Toyota Rav4 d-cat - dieselmotor - 177hk

Toyota Rav 4 - bensinmotor - 150hk

Har nå en standard Rav med bensinmotor, har kjøpt og skal i neste uke hente ny - d-cat utgaven.

Dette blir den 3. raven vi har, og vi er superfornøyd. Mye bil for pengene.

En standardbil ligger på rundt 325000,- for en rundt 3 år gammel bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mekaniker

Kjører 5 serie Touring med 2.5 liter rekke6......god plass,går meget godt...Ikke 4 wd da,men har ingen problem i finnmark vinterstid.

Prøv en slik bil,spesielt med tiptronic å du er solgt,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_moi_*

Jeg må ha plass til barnevogn og hundebur. Jeg har en liten hund på 8kg, så buret er ikke voldsomt stort. Men er ikke plass til en barnevogn og et hundebur bak i..

Budsjett? Hmm.... tja 400000 kr skulle jeg vel klare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha plass til barnevogn og hundebur. Jeg har en liten hund på 8kg, så buret er ikke voldsomt stort. Men er ikke plass til en barnevogn og et hundebur bak i..

Budsjett? Hmm.... tja 400000 kr skulle jeg vel klare

Det er jo ikke min business - men jeg må spørre alikevel: Hva i all verden kan få noen til å bruke 400k på bil? Jeg spør fordi jeg ærlig og oppriktig lurer på det. Og jeg synes det er gøy med bil selv.

Bruk 100.000 på en MB 300E 4 matic (180 hester). Sett av 100.000 til eventuelle reparasjoner underveis. Kjøp en jorden-rundt billett til 100.000 og gi samme beløp til Redd Barna

Synes det er en rar verden jeg. Men jeg vil gjerne ha svar

lyke til med biljakt

- forresten: Hva med en Range Rover med stor V8?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lyke til med biljakt

- forresten: Hva med en Range Rover med stor V8?

Må ikke finne på å kjøpe Range Rover.

Bare møkka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...