Gjest Kvinge Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Jeg slutta på pilla for litt over ett år siden, pga. humørsvinginger og ingen sexlyst. For en liten stund siden var jeg hos gynekolog og fikk påvist PCO. Hun mente jeg burde prøve p-piller igjen for å få syklusen i gang. Nå har jeg gått på pilla i to uker, og det tok meg omtrent 3 dager, og så var sexlysten borte. Og det nytter ikke å pøse på med glidemiddel, og langt foreplay. Jeg har ingen som helst nytelse under sexen for tiden, uansett hvor mye han jobber. Slik har jeg ikke hatt det siden sist gang jeg gikk på pillen. I tillegg har jeg blødd i 14 dager i strekk, noe som også er plagsomt. Jeg har enda ikke slutta på pilla. Gynekologen mente jeg burde gå 3 måneder for å la kroppen venne seg til dem, men jeg har virkelig ikke tro på at dette kommer til å bli bedre. Tankene mine har derfor begynt å vandre mot kobberspiralen. Gynekologen sa at hvis jeg ikke klarte å bruke p-piller kunne hun prøve å sette inn en kobberspiral. Jeg har nå lest litt om spiralen, og mange sier at den ikke er særlig sikker. Men, kobberspiral+PCO, hvor stor er egentlig sannsynligheten? Er det noen som har noen erfaringer med kobberspiralen? Er det vanlig at mannen kjenner spiralen under samleie? Vil det bli -veldig- vondt å sette den inn, med tanke på at jeg aldri har vært gravid?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå