Gå til innhold

Nakenbilde til dama

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser i en gammel tråd at ei dame hadde lyst til å ta nakenbilde til sin samboer, hadde nok ikke blitt misfornøyd med et slik tiltak nei!

Men hvordan ville dere jenter reagert hvis deres samboer gjorde noe slikt for dere? Ville dere syntes det var rart at noen andre hadde sett partneren deres naken eller satt pris på det?

Kunne vært gøy og gjort noe slikt for jenta mi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være helt ærlig, så tror jeg at jeg hadde synes det var litt teit om jeg fikk et nakenbilde av kjæresten min. Ikke det at han ikke har flott kropp eller noe, men det virker bare litt...selvopptatt? Eller selvdiggende, om du forstår?

Og selv om jeg også synes det virker selvopptatt om en dame gir kjæresten sin et nakenbilde av seg selv, virker det på en måte ikke fullt så teit om en dame gjør det. Selv om jeg sannsynligvis ikke ville funnet på noe slikt selv.

Tror det henger sammen med ideen om at menn tenner på hvordan kvinner ser ut, mens kvinner i større grad tenner på hvordan menn oppfører seg. Det er i hvert fall min erfaring.

Gjest Gjest_nanna_*
Skrevet

jeg sier meg enig med det som ble sagt i posten over meg.. :)

Skrevet

Jeg synes det hadde vært ganske kult, så lenge det var smakfullt gjort og jeg ikke måtte henge det på veggen ;)

Har ikke noe problem at en fotograf hadde sett samboeren naken.

Skrevet

Det hadde jeg IKKE likt, ville ikke at han skulle vist seg naken foran en annen, pluss at jeg har ingen interesse av og se han naken på et bilde. Menn nakene ser ut som noen upynta juletrær, ikke sexy, men de er jo søte da :)

Skrevet

hehe, jeg synes det er rimelig sjanseløst.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Ser i en gammel tråd at ei dame hadde lyst til å ta nakenbilde til sin samboer, hadde nok ikke blitt misfornøyd med et slik tiltak nei!

Men hvordan ville dere jenter reagert hvis deres samboer gjorde noe slikt for dere? Ville dere syntes det var rart at noen andre hadde sett partneren deres naken eller satt pris på det?

Kunne vært gøy og gjort noe slikt for jenta mi.

heii ! jeg sier bare mms :P

Skrevet

Det hadde jeg syns var moro :)

Skrevet

Trenger jo ikke være noen andre som tar bilde, går vel helt fint å ta det selv?

Gjest Papirkurven
Skrevet

Personlig er jeg faktisk ikke så veldig fascinert av nakne menn. Vet ikke hvorfor, jeg bare synes ikke det er pent, rett og slett, så jeg tror nok jeg bare hadde ledd hvis jeg fikk et nakenbilde av kjæresten min. Men det vil også si at han hadde gjort det på kødd, for han vet hva jeg mener og har full forståelse for det.

Skrevet

Tror ikke helt det hadde vært tingen faktisk. Har også fortalt ham at han aldri får et nakenbilde av meg. Man vet aldri hvor de havner (uten at han nødvendigvis gjør noe).

Han får gi det in persona.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...