Gå til innhold

kniping


Gjest Gjest_annika_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_annika_*

jeg visste ikke før jeg kom over en tråd her på forumet at det var normalt å knipe under sex og at det var det beste for gutten om en gjorde det.. jeg har hatt sex med flere men har aldri knipt under akten.. jeg har trodd det motsatte, har prøvd å slappe så godt av "der nede" slik at det skulle være lettere for gutten å støte inn, men innser nå at det kanskje har hatt helt motsatt effekt? uansett så skal jeg forandre på det nå men da lurer jeg på om når skal jeg knipe? når han støter inn eller ut? bør jeg gjøre det hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde prøve ut litt forskjellig - hvis du har fast partner evt finne ut hva han liker. Å klemme rytmisk når du er øverst er en sikker vinner, og går som regel rett hjem hos gutta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Slipp opp så penis kan skli inn, knip sammen når den går ut. Gjør det sakte i begynnelsen, så lærer du deg nok fort rett teknikk. :-) For meg har det alltid vært naturlig å knipe og "gripe om" penis under samleie, det funker visst bra, for flere jeg har hatt sex med har kommet og kommet og kommet så de ser stjerner og måner og faller helt sammen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipp opp så penis kan skli inn, knip sammen når den går ut. Gjør det sakte i begynnelsen, så lærer du deg nok fort rett teknikk. :-) For meg har det alltid vært naturlig å knipe og "gripe om" penis under samleie, det funker visst bra, for flere jeg har hatt sex med har kommet og kommet og kommet så de ser stjerner og måner og faller helt sammen. ;)

Hvor bodde du sa du :)

Er sant. jeg har opplevet det med ei som virkelig hadde muskler der. hun melket meg på under ett min. og jeg kom å kom å kom å kom igen. å den rekorden blir nok aldri slått. tror vi mas drev på i 5 min . helt sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...