Gjest Gjest_Line_* Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Hei :-) jeg er nå mer eller mindre desperat. I fjor sommer hadde vekten bare gått nedover og nedover og den viste 60 kg, jeg var strålende fornøyd og gikk omtrent med hva jeg ville. Nå sommeren etter veier jeg 77 kg. Dette er veldig deprimerende og det er ingen klær jeg hadde i klesskapet mitt før som passer meg nå. Jeg spiser sunt, litt godteri i helgene og trener ca 2-3 dager i uken. Jeg gruer meg noe helt sinnsykt til sommeren, og allerede nå begynner det å bli vart og folk går med mindre klær. Jeg har fått strekkmerker på føttene og merker at jeg gruer meg noe voldtsomt til sydenturen med venninnene i sommer, slik skal det jo ikke være :-( Det er ikke rart da, med tanke på at de har modell kropper hele gjengen. huff.. kan noen hjelpe meg? skjønner at det ikke finnes noen mirakelkur, og jeg skjønner jeg ikke kommer til å veie 60 kg, min ideal vekt til sommeren heller. Uansett så hadde jeg håpet på om noen hadde noen ideer om hvordan jeg kan få strammet opp kroppen og se litt bedre ut til sommeren. PS: finnes det noen måte og fjerne strekkmerker på?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå