Gå til innhold

Hvor mye eldre/yngre sexpartner har du hatt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble inspirert av en annen tråd her, og lurer på hvor stor aldersforskjell det er mellom KG-brukerne og deres sexpartnere. Selv er jeg 44 år. I vinter møtte jeg en herlig mann på 25, som jeg tilbrakte noen herlige uker sammen med. Dessverre tok det slutt, men ikke på grunn av alderen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ble inspirert av en annen tråd her, og lurer på hvor stor aldersforskjell det er mellom KG-brukerne og deres sexpartnere. Selv er jeg 44 år. I vinter møtte jeg en herlig mann på 25, som jeg tilbrakte noen herlige uker sammen med. Dessverre tok det slutt, men ikke på grunn av alderen.

Da jeg var ca 25 hadde jeg et elskerforhold til en kvinne som var 56. Vi traff hverander jevnlig over tre år frem til hun var 59. En fantastsik opllevelse og erfaring som jeg bærer med meg snart 30 år etter.

Skrevet (endret)

Jeg er 24 og møtte i fjor en kar på en konferanse som er 42 nå. Da ble det bare med heftig flørting, men i år da vi møttes igjen ble det litt mer action.

Den mest fantastiske natten jeg har hatt ihvertfall :D !! Tenker ofte tilbake på den og gleder meg til neste år ;)

Hmm..og yngste er vell kanskje 2-3 år yngre..

Endret av Sniktitt
Gjest Methuselah
Skrevet

Ikke så mye yngre. Yngste var 21 som er 5 år yngre en meg. Den elsdte var 34 som er 8 år eldre en meg

Skrevet

Den yngste var 17 år, og 6 år yngre enn meg.. hehe, den eldste var godt over 40, nøyaktig vet jeg ikke, men regner med han var kanskje 15 år eldre, hehe..

I'm a trysexual... ;)

Gjest Gjest_pussy_*
Skrevet

Er 28 selv. Den yngste var 4 år yngre enn meg (da var jeg 25,) og den eldste var 19 år eldre enn meg. Da var jeg 27, og han 46. Han eldste holder seg veldig godt, er helt utrolig kjekk og fantastisk i senga. Etter min erfaring blir menn bedre og bedre i senga jo eldre de blir!

Skrevet

Eldste var 9 år eldre (jeg 21, han 30), yngste var 9 mnd yngre (begge 21)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Eldste jeg har hatt sex med, var 17 år eldre. Han var 44 og jeg 27. Og den yngste var 13 år yngre, han 27 og jeg 40.

Skrevet

De tre jeg har hatt sex med har vært mellom ti og tyve år eldre enn meg.

Skrevet

Da jeg var 25 hadde jeg en elsker som var 49. jeg hadde også en ons med en som påsto at han var 55, men jeg vet nå at han var eldre, ca 60. Yngste var vel tre år yngre enn meg.Holder meg helst til eldre menn.

Skrevet

Da jeg var 16, hadde jeg ett kort HEMLIG elskerforhold til en som var 18 år eldre enn meg. Vi bor fortsatt vegg i vegg, han er naboen min, og til dags dato ( 7 år senere ), har vi fortsatt ikke nevnt det til noen andre. Liten bygd ;)

Skrevet

da jeg var 16 - 18 hadde jeg et hemmelig forhold til en som var 22 år eldre enn meg. yngste jeg har hatt sex med var et år yngre enn meg. enig i at jo eldre mannen er, jo bedre sex :jepp:

Gjest jentejente
Skrevet

eldste 18 ¨år eldre ltså 37, yngste 3 dager mindre enn meg altså 19.

Skrevet

Har hatt to lengre forhold til eldre damer 13 og 16 år eldre enn meg. Jeg er 29. I grunnen en perfekt match. Modne kvinner er vakrere og tryggere på seg selv:)

Skrevet
Har hatt to lengre forhold til eldre damer 13 og 16 år eldre enn meg. Jeg er 29. I grunnen en perfekt match. Modne kvinner er vakrere og tryggere på seg selv:)

Jeg er helt enig med Draven, men det som forundrer meg fra tid til annen er at vi hører så lite fra de modne kvinnene som setter pris på yngre menn. Hvor er dere?

Skrevet

Har hatt en partner som var like gammel som meg, de andre har vært 1 år eldre enn meg.

Skrevet
Jeg er helt enig med Draven, men det som forundrer meg fra tid til annen er at vi hører så lite fra de modne kvinnene som setter pris på yngre menn. Hvor er dere?

Kommer an på hvor modne modne er det, vet du. Opp til en viss alder, så har vi ikke lyst til å være modne, for det høres bare ut som en pen måte og si gamlis på...

Gjest Sigrid, 38
Skrevet

Yngre menn er ikke attraktive what so ever. Eldre menn derimot...hadde nylig et forhold til en gift mann på 58. Fantastisk mann.

Ser jeg yngre menn (gutter) er det litt sånn..."heim te mor"-følelse som ikke er så turn-on.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

jeg 20 og han 35 :P mange synes det er stor aldersforskjell, men vi trives med det selv, så får andre bare mene hva di mener !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...