henine Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Min pappa har bursdag snart, og i den annledning hadde jeg tenkt å bake en kake til han. Jeg har bakt før, men ostekake har jeg aldri bakt. Og det er en kake jeg vet han liker. Så jeg tror jeg skal prøve å bake den. Men jeg vet ikke hvilke indigrienser jeg må ha og hvordan man baker den. Har noen av dere opprskrift til meg, mottas den med stooor takk
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 På www.detsoteliv.no ligger det mange oppsrkifter på ulike ostekaker. (Klikk på "Ostekaker" i venstre meny.) Det er mange ulike måter å lage ostekaker på, vet du hvilken type han liker best?
Rioja Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Ostekake Denne er fantastisk og hele familien min's favoritt. (Den har ikke "rømme"-smaken som er i mange ostekaker.) Enkel og grei er den også!
henine Skrevet 27. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2009 Tusen takk for svar Jeg er ikke helt sikker på hvilken ostekake han liker best. Men det skal jeg finne ut av.
Kanutten Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Ostekake Denne er fantastisk og hele familien min's favoritt. (Den har ikke "rømme"-smaken som er i mange ostekaker.) Enkel og grei er den også! Denne er nydelig. Jeg bruker å bytte ut begge gelepakkene med bringebærgele. Kjempegodt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå