Gjest Gjest1 Skrevet 27. april 2009 #1 Skrevet 27. april 2009 Må bare spørre... Er det andre enn meg som syns at å kline med ei jente virker spennende? Jeg er hetero og blir forelsket i typer, men synes allikevel at å kline med ei jente virker spennende. Andre som tenker likt??
Gjest Gjest_Gjest2_* Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 I allefall, jeg tenker at det virker spennende, men jeg har aldri vært i en situasjon hvor jeg har hatt lyst til å kline med en jente. Har lyst til å prøve en gang da....
Sniktitt Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Hej:) Joda, har klint med endel jenter egentlig, sånn på fylla... Er jo litt spennende det da, selv om jeg er hetero og blir gira på gutter:) Det er liksom litt annerledes på en måte. Så jeg vet godt hvem av mine venninner som er gode til å kline..(etter min smak selvfølgelig ) hehe..
TinaM Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Jeg har klint med jenter, i forbindelse med fyll og russetid. Personlig synes ikke jeg det var spennende i det hele tatt, syntes kun det var rart. Ikke noe jeg har behov for å gjøre igjen :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå