Gjest flia Skrevet 27. april 2009 #1 Del Skrevet 27. april 2009 Samboeren og jeg skal kjøpe vår første bil, og jeg ville gjerne se om noen her har noen råd å gi oss. Vi bor midt i byen, det blir gateparkering. Mest bykjøring, og kjøring i områdene rundt. En og annen langtur. Bilen skal i utgangspunktet ikke brukes til jobbkjøring. Kan gjerne være liten, men ikke helt mikro. Fem dører og litt bagasjeplass må det være. Gjerne bensingjerrig. Litt "moderne" utstyr hadde vært fint, men er usikker på hva vi trenger. Pris cirka 100 000, men kan gå litt opp om det er god grunn til det. På forhånd takk for råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlypai Skrevet 27. april 2009 #2 Del Skrevet 27. april 2009 alle har jo sine bilmerke prefferanser som regelt. jeg liker ikke jappse biler, da jeg syntes de ikke er robuste av design, men heller tysker fanatikeren. jeg er all for the design! personlig er jeg en audi fantast! så jeg vil anbefale en audi a4 eller a3 (som er mindre igjen) dersom dere vil la litt luksus bil, som jeg syntes det er i mine øyne. søk gjerne litt på finn.no på audi a4 eller a3 på (den gamle typen er frem til 2005 også, men den nye typen kom på slutten av 05 også) 2005 og oppover. de er gjerne litt dyrere enn 100.000 kr, men jeg syntes fortsatt man får mye for pengene når det kommer til disse. da jeg syntes de er utrolig tøffe biler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 27. april 2009 #3 Del Skrevet 27. april 2009 Skulle jeg selv valgt en bensingjerrig bybil som i tillegg er komfortabel, ville jeg valgt mazda 2, peugeot 206 eller polo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 27. april 2009 #4 Del Skrevet 27. april 2009 Tror jeg ville ha gått for Golf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #5 Del Skrevet 27. april 2009 Mercedes A- eller B-klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #6 Del Skrevet 30. april 2009 En Peugeot 307 tror jeg passer dere fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå