Midna Skrevet 27. april 2009 #1 Del Skrevet 27. april 2009 Nå syntes jeg det var på tide med en ny dagobk igjen. Ny start med blanke ark! Jeg har egentlig hatt en fin start på uken. Jeg startet dagen i åtte-tiden med å kjøre samboer avgårde på jobb slik at jeg kunne bruke bilen. Jeg har nettopp inntatt en frokost bestående av en litt for godt stekt omelett med vårløk i og en STOR kopp løsvektste. Hatt på big bang i bakgrunnen og pløyd meg gjennom noen sider i godboken Shantaram. Det er en utrolig god bok, men også utrolig lang (det passer jo bra at jeg ELSKER lange bøker da). Jeg tror jeg faktisk aldri har lest en så god bok noensinne, og den anbefales på det sterkeste! Når jeg har lest den ferdig skal jeg begynne på en krimbok som omhandler 2. verdenskrig, men jeg husker ikke hva den heter i farten. Planene for resten av dagen er egentlig ganske "store". Jeg jobber fra halv tre til halv elleve, og før det skal jeg i stallen for å trene hesten. Jeg har også noen løse planer om å vaske kjøkkengulv og gjøre litt annet husarbeid hvis jeg rekker det også. Jeg burde da klare det!? Nå har jeg foresten en episode av Project Runway klar, så tror jammen jeg skal titte litt på den også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå