Gjest spentbrud Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Hei hei, Jeg skal gifte meg i Fredrikstad omraadet i sommer. Er det noen som har erfaring med en en god frisoer og noen som kan ordne med make-up? Er det et sted hvor jeg kan faa ordnet begge deler tro? Lurer paa om jeg vil bli mest fornoeyd om jeg ordner det selv eller med hjelp av venninner eller om det er best aa gaa i en salong denne dagen, noen synspunkter? hilsen en som virkelig begynner aa glede seg!
Solstrålejenta Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Jeg har ikke erfaring selv fra dette stedet, men jeg skal ordne håret på Studio Freestyler. Der vet jeg at de også ordner make-up. Har som sagt ingen erfaring med stedet selv siden jeg ikke er fra Fredrikstad, men ei venninne av min kjære brukte dem i sitt bryllup og var veldig fornøyd
Gjest Gjest_våren_* Skrevet 27. april 2009 #3 Skrevet 27. april 2009 Hos Frisørmesteren på Lisleby er det ei dame som heter Kate som smiker og setter opp hår. Hun er ikke utdannet innen sminke, men er kjempeflink. Dessuten er hun velig rolig som person, så selv på en litt stressa bryllupsdag, så slappet jeg av. Jeg var superfornøyd med både hår og sminke og fikk masse skryt.
lilleanda Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Jeg skal gifte meg i Fredrikstad til sommeren og har booket Sellebak Frisørcenter. Der kan man ordne hår og sminke, og eventuelt negler noen dager før hvis man vil det. De stenger av lokalet så det er bare min forlover og meg der også får vi snitter og musserende vin, også hjelper de til med å ta på kjolen, så vi kan være der helt til vi skal dra til kirken. De tar 2800kr for sminke/hår og så skal jeg betale for forlovers håroppsetting (tror det var 1000kr). Min forlover gjorde det samme i fjor og var veldig fornøyd og veldig fin
Gjest spentbrud Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Tusen takk for nyttige svar:) Kanskje det blir frisør på meg og da...
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 hei! hvis du ikke syns det er for langt å kjøre til sarpsborg, kan jeg anbefale charlott frisør og kjoleutlei. ann-christin som driver der er super!! både med hjelp før bryllupet og ikke minst på bryllupsdagen. hun stenge lokalet bare for deg og forloveren, ordner hår og sminker begge, pluss ordner lunsj jeg er veldig fornøyd. svigerinnen min brukte også henne og er og veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå