Gå til innhold

Slank som Tone


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, endelig kan jeg bidra med kjendis-sladder!! Jeg ser henne stadig på Sats, da pleier hun å stå på ellipsemaskinen. Ellers var hun på styrketime på lørdag. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo hennes fulltidsjobb å holde seg slik, og skulle hun plutselig endre seg så vil vel palteselskapene ha noen innvendinger der.

akkurat som når maria arredondo ble fortalt at hun måtte jogge pga sangstemmen - noe jeg vet ikke stemmer da dette ikke har noen sammenheng.

så mest sannsynlig har hun enten et kostholds/treningsregime ala hollywood, eller så er hun slik naturlig. mest sannsynligvis en kombinasjon.

altså uoppnåelig for oss vanlig dødelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var jo på Washera her for en liten stund tilbake, og da sa hun at hun trente hvertfall 5 ganger i uken : )

Hun jogger ganske mye, om morgenen osv..

Hun var jo nettopp med i den nike kampanjen. Kvinner vs. Menn.

Noe som har med jogging og gjøre, om og jogge mest : )

Hun har en blogg.. http://tonedamliaaberge.blogg.no/

Kanskje det står noe der, eller du kan vell spørre henne. så er du kanskje heldig å får svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mea Culpa

Kosthold og trening som passer for en person er ikke noedvendigvis optimalt for en annen. ;)

Finn en livsstil som passer for deg og din kropp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var mer "lubben" før, så det er ikke bare hennes gode gener som har gitt henne en slik kropp. Leste i et intervju at hun trener masse + har kuttet ut brus og snop. Tenk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg logger ut her, så jeg ikke blir beskyldt for å være selvgod. :ler: Men jeg vil si jeg har en kropp som ligner Tones. Jeg har alltid vært slank, og har egentlig ikke tenkt så mye på å holde formen. Men jeg har alltid trent jevnlig, og jeg spiser sunt. Trener styrke og utholdenhet 3-4 dager i uken. Spiser mye grønnsaker, og sjelden godteri og kaker utenom helger og spesielle anledninger.

Mange påpeker hvor sunt jeg ser ut til å leve osv, men jeg føler ikke selv at det krever noe særlig av meg. Antakeligvis fordi jeg har etablert gode vaner, som nærmest opprettholdes av seg selv fordi jeg har hatt denne livsstilen så lenge. Så noen vil sikkert oppleve det som hardt arbeid, mens andre syns det er helt uproblematisk og selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosthold og trening som passer for en person er ikke noedvendigvis optimalt for en annen. ;)

Finn en livsstil som passer for deg og din kropp. :)

Godt sagt!! Kan ikke sies for ofte visstnok! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Husk også at hun har personlig trener som forteller henne hvordan hun skal trene for å få best mulig kropp. Jeg så han som var hennes personlige trener på god kveld norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glør
altså uoppnåelig for oss vanlig dødelige.

Det er det da ikke. De fleste har mulighet til å sette av noen timer til trening hver dag, og spise sunt, og kjøpe noen timer hos en personlig trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det da ikke. De fleste har mulighet til å sette av noen timer til trening hver dag, og spise sunt, og kjøpe noen timer hos en personlig trener.

Flere timer trening hver dag? Hvem med full jobb, familie og behov for normal mengde søvn har tid til det?

Personlig trener har vel ikke alle råd til, koster masse om en det skal ha 2 ganger i uken e.l.

Spise sunt kan jeg se meg enig i, det gjelder bare å planlegge innkjøp og matlagning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glør
Flere timer trening hver dag? Hvem med full jobb, familie og behov for normal mengde søvn har tid til det?

Personlig trener har vel ikke alle råd til, koster masse om en det skal ha 2 ganger i uken e.l.

Spise sunt kan jeg se meg enig i, det gjelder bare å planlegge innkjøp og matlagning.

Kanskje ikke småbarnsforeldre, men alle andre friske personer som jobber 100% har 5-7 timer fri hvor de ikke sover her dag, matlaging tar max to timer, så da får man presset inn 1-2 timer trening, hvis man prioriterer det.

Personlig trenger trenger man ikke flere ganger i uka, det holder men en konsultasjon i ny og ne, for å få tips og korrigeringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...