galskap Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 ja som tittelen sier, hvordan skal det perfekte samleiet være? hva er viktig å få med for deg og hva vil du ha ut av det`? skal du komme i mål? skal det være forspill/ikke forspill, skal det være med oralsex eller ikke? skal begge komme i mål eller er det viktigst for deg at partneren nyter mest og kommer i mål? ren nysgjerrighet her!=D
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 (endret) Det perfekte samleiet? Ehhh....jeg vet ikke jeg. Det spiller så mye inn her. Humør og alt...det er umulig å si hva som er perfekt. Endret 27. april 2009 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Enig med den over meg... Noen ganger er avslappetog lenge godt, og andre ganger en hard kjapp en. Vil både elske og pule Men det perfekte samleiet for meg må være et der jeg kommer, uansett hvordan. Det har jeg enda til gode å oppleve. Gleder meg til det skjer (ja det SKAL skje en vakker dag)
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 (endret) For meg er det perfekte samleie et samleie hvor begge blir tilfredsstillt til slutt. Jeg synes det er helt topp å begynne med oralsex som en del av forspillet. Under samleiet er det fint å variere litt, men det er absolutt ikke nødvendig med hundre forskjellige stillinger - blir bare stress. Liker kyssing og beføling av pupper og rumpe. Endret 27. april 2009 av mrs_bond
galskap Skrevet 26. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2009 (endret) For meg er det perfekte samleie et samleie hvor begge blir tilfredsstillt til slutt. Jeg synes det er helt topp å begynne med oralsex som en del av forspillet. Under samleiet er det fint å variere litt, men det er absolutt ikke nødvendig med hundre forskjellige stillinger - blir bare stress. Liker kyssing og beføling av pupper og rumpe. endelig en som har skjønt det=) takk for ordentlig svar:) veldig enig med deg. Endret 27. april 2009 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 (endret) TS: Det absolutte perfekte samleie er der hvor begge er ekstremt tent og totalt avslappet (dvs uten redsel for unger eller naboer som kan høre/komme overraskende på) og opplagte og der man har god tid og begge har lyst til å gjøre maks ut av det, gjerne leke og eksperimentere litt innenfor det begge er fortrolig med. Det nest beste samleie er den kjappere varianten som tar fem minutter fra start til slutt og som er litt vilt og hardt og veldig nært. Endret 27. april 2009 av mrs_bond
Gjest Bond Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Det perfekte samleiet innebærer at vi begge er heltente og bare må ha hverandre, og kulminerer i at vi kommer, begge to. Det er ikke perfekt hvis ikke begge kommer.
macdreamy Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Perfekt samleie er : Når man ser man tildfredstiller jenta på en måte hun aldri har opplevet før. (at hun også klarer sprute for første gang er pluss) Å at man kommer på en ny måte selv. feks at med enkelte så kjennes det ut som det er noe ekstra inni musa som suger den samtidig. Viktigste for meg er at dama virkelig nyter det.
Nienna Skrevet 2. mai 2009 #10 Skrevet 2. mai 2009 Tja, jeg vil si det heter -de- perfekte samleiene, ikke det perfekte samleiet. I dag var det helt perfekt når samboeren bare satte seg bort til meg, og kysset meg hardt mens han fjernet alt tøy mellom oss, før vi endte opp på sofaen, i en noe heftig omgang. Men en annen gang var det perfekt med en helaften. God middag, rødvin. En del tafsing og hender under klærne mens vi lagde middag, en film der vi måtte se den om igjen neste dag for å få med oss hva den handlet om. En hel kveld fylt med begjær, tafsing, litt oralsex innimellom, før vi avsluttet hele kvelden med en times hardcore knulling med kos. Kan ikke velge en av de samleiene og kalle det perfekt foran det andre. Men det som gjorde dem perfekte var begjæret, i all hovedsak. Men det må mer til enn begjær for å gjøre en omgang perfekt, også. Uff, nå forvirrer jeg meg selv.
Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 30. mai 2009 #11 Skrevet 30. mai 2009 (endret) for meg er det perfekte samleiet med litt forplay først. kose litt... og jeg vil jo gjerne komme jeg også. og ikke bare samboeren min! men det er ofte jeg ikke kjenner så mye og syns ofte at nytelsen ikke er på topp. det merker jo samboeren min også. men kom over en helt MAGISK greie! afrodite spray heter det. alt i underlivet mitt ble utrolig følsomt. jeg kjente ting som jeg ikke kjente før, ting som ikke var så godt er godt og jeg får endelig orgasme! :D samboeren likte den i hvertfall godt. han ble litt overraska, siden jeg plutselig var så interessert og nøt det mye mer enn før. så med denne sprayen får jeg det perfekte samleiet! og vil vi ha sex etter å ha drukket en del, så tar samboeren min en eller to tabletter med black bull. øker ereksjonen, flagget heiser seg rett til topps med en gang han bare blir litt kåt. perfekt til menn med problemer med potensen. men også kjekke å ha når han har drukket litt jeg kjøpte både black bull og afrodite spray her: www.cosmopharmas.com Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod. Endret 30. mai 2009 av Helen
Gjest womenwomen Skrevet 30. mai 2009 #12 Skrevet 30. mai 2009 for meg er det perfekte samleiet med litt forplay først. kose litt... og jeg vil jo gjerne komme jeg også. og ikke bare samboeren min! men det er ofte jeg ikke kjenner så mye og syns ofte at nytelsen ikke er på topp. det merker jo samboeren min også. men kom over en helt MAGISK greie! afrodite spray heter det. alt i underlivet mitt ble utrolig følsomt. jeg kjente ting som jeg ikke kjente før, ting som ikke var så godt er godt og jeg får endelig orgasme! :D samboeren likte den i hvertfall godt. han ble litt overraska, siden jeg plutselig var så interessert og nøt det mye mer enn før. så med denne sprayen får jeg det perfekte samleiet! og vil vi ha sex etter å ha drukket en del, så tar samboeren min en eller to tabletter med black bull. øker ereksjonen, flagget heiser seg rett til topps med en gang han bare blir litt kåt. perfekt til menn med problemer med potensen. men også kjekke å ha når han har drukket litt jeg kjøpte både black bull og afrodite spray her: www.cosmopharmas.com Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod. Det perfekte samleiet ...åh blir skikkelig horny bare av tanken . Men mine forløper slik vanligvis . Forspill ...så deilig at jeg kommer minst 1 gang ...enten ved fingring og massasje av g-punkt eller klitoris . Så får jeg hvile litt - koser med han imens etterpå så jeg får hvilt -konsentrerer meg om han ...mere forspill- og kjenner jeg blir kåt igjen ...og holder igjen ...så jeg ikke kommer ...han og . Så - endelig får jeg en skikkelig stiv og hard en - opp der du vet .Og det er sykt godt fra første stund .Musa sprenges ut av piken hans ...og det er bare sykt godt å ta imot han . Han starter rolig - kjenner han fyller meg helt - for så å øke tempo etterhvert ..... Er sykt deilig . Kjenner pikken etterhvert blir enda hardere og vokser og presser på mine nerver innvendig ...kjenner han snart er i ferd med å komme ..og jeg og ! Da er det så utrolig deilig ...at jeg kjenner musa klemmer extra tight rundt han akkurat da ...og vi kommer samtidig .....DET ER PERFEKT !!! En skvett safter renner ut av meg ( da han bruker gummi ) - så vet det er min sprut jeg kjenner renner ut . Ja det er slik jeg bruker ha det ! SMILE !
Gjest Meg :D Skrevet 2. mars 2010 #13 Skrevet 2. mars 2010 Det perfekte samleiet * Ikke i fylla * Begge er tent * Kose med hverandre * Kysse og kline * Ha det behagelig og ikke være stresset
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #14 Skrevet 2. mars 2010 endelig en som har skjønt det=) takk for ordentlig svar:) veldig enig med deg. Jeg synes det er de som har svart "alt til sin tid" som har forstått det! Hvis du har en oppskrift på et perfekt samleie så kan du ikke ha mye spennende og variert sexliv. Jeg og typen har perfekte samleier hele tiden, men det er vanskelig å plukke ut en vinner av den dyriske quickien, den lange økten med fullkroppsmassasje og oralsex i evigheter, den røffe og harde med bunning og analsex eller de gangene vi kler oss opp, binder hverandre fast og tar frem alt leketøyet. Det perfekte samleiet er når begge er utrolig kåte og har det jævlig bra!
Gjest Gjest_ac_* Skrevet 3. mars 2010 #15 Skrevet 3. mars 2010 Perfekt samleiet er: bam bam bam bam, over på 1.5 min, ingen klining, slappe av i senga etterpå med fotballkamp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå