Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Jeg har født tre barn og er nå 33 år. Føler at jeg må tisse hele tiden. Og lurer på hva dette kan være. Noen som vet? Jeg våkner tilogmed om natta eller tidlig morgen for å tisse. Det er helt forferdelig og minner meg om da jeg var gravid. Og nei, jeg er ikke gravid. Dette har vart i lang tid og blitt verre og verre.
sweetdana Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Ta en tur til legen din for å sjekke dette. Kanskje har du myomer i livmor som presser på urinblæra. Du kan også ha urinveisinfeksjon. Cyster på eggstokker kan også være en årsak. Eller kanskje diabetes. Mye det kan være. Ta deg en sjekk, så slipper du å tenke mer på det
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Takk så mye. Jeg skal bestille en time på mandag. For dette er ikke normalt. Ta en tur til legen din for å sjekke dette. Kanskje har du myomer i livmor som presser på urinblæra. Du kan også ha urinveisinfeksjon. Cyster på eggstokker kan også være en årsak. Eller kanskje diabetes. Mye det kan være. Ta deg en sjekk, så slipper du å tenke mer på det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå