Gjest TheDutchess Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 (endret) .. Endret 3. juni 2009 av TheDutchess
Gjest GoldenFish Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Bra du tok opp det, fordi jeg lurer på akkurat det samme. Men klyx? Hva er det og hva går det ut på? Er det dyrt?
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Klyx er flytende avføringsmiddel man må ha inn analt, innen et kvarter virker den. Det selges på apotek og er ikke spesielt dyr men det er ikke behagelig i det hele tatt, ganske turn-off.... Jeg har hatt masse analsex uten å ta avføringsmiddel først og det har aldri kommet noe synlig på han...
lovenemo Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Kjøp f.eks microlax på apoteket, ikke dyrt og er veldig effektivt - bruker det mye i jobben Men anbefaler ikke at du bruker det hver gang du skal ha analsex, det er IKKE bra for tarmen. Men hvis fordøyelsen din er "normal" er det heller tvilsomt at han vil få noe på seg. Og om han har kondom på så får han jo ingenting på seg da heller, bare å vrange av kondomet med en gang han trekker seg ut. Har aldri opplevd at typen har fått noe på seg etter at vi har hatt analsex, så tror ikke du skal stresse så fælt med det.
Rimmern Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Jeg lurer litt på hva folk tenker før de stiller slike spørsmål. Tenker de: Hm...dette har sikkert INGEN spurt om før, så jeg gidder ihvertfall ikke søke i dette forumet eller andre steder på nettet..." ? Dette er diskutert opp og i mente, og absolutt alt som kan sies om det er sagt, UTALLIGE ganger både her inne og ufattelig mange steder på nettet. Et kjappt søk i google eller kvasir gir deg flere svar enn du noengang vil ha behov for.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 Jeg har aldri lurt på noe så dumt. Ja jeg kaller det dumt for det er så dumt at jeg rett og slett bare ler. Jeg lurer litt på hva folk tenker før de stiller slike spørsmål. Tenker de: Hm...dette har sikkert INGEN spurt om før, så jeg gidder ihvertfall ikke søke i dette forumet eller andre steder på nettet..." ? Dette er diskutert opp og i mente, og absolutt alt som kan sies om det er sagt, UTALLIGE ganger både her inne og ufattelig mange steder på nettet. Et kjappt søk i google eller kvasir gir deg flere svar enn du noengang vil ha behov for.
Gjest KF Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Jeg har tenkt til å prøve ut anal sex for første gang, og jeg lurte på åssen man kan rense tarmen på best mulig måte. Vil ikke at det skal bli flaut, at avføring kommer på penisen hans. Noen smarte og billige tips? Tusen takk på forhånd! Dersom "han" virkelig også er med på dette, og liker deg, så trenger du ikke bekymre deg over noe!! Om han får avføring på penis, så gjør det INGENTING, dersom han liker deg (ellers så burde du faktisk finne en som VIRKELIG ELSKER DEG)!! Selv elsker jeg analt med min kvinne, og penetrerer henne både med penis, fingre og tunge, og tenker ikke på avføring i det hele tatt!! Nå skal det sises at jeg ikke "ønsker" avføring på penis egentlig, eller andre steder, men om det skjer, så gjør det INGENTING, da jeg elsker min deilige kvinne og nytelesen det er for både henne og meg overgår alt annet... Som det er sagt tidligere - ikke bruk for mye midler som ødelegger mer enn det gagner! Det enkleste du KAN gjøre, er å skru av dusjhodet og spyle deg i anus. Det koster ikke annet enn det varme vannet, og det fungerer! Vil bare ønske deg/dere lykke til! Dersom du/dere liker det, så har dere kommet et steg videre i seksualitetens verden, og som IKKE er "nasty" men bare ekstrem nytelse...
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #9 Skrevet 22. mai 2009 Jeg har tenkt til å prøve ut anal sex for første gang, og jeg lurte på åssen man kan rense tarmen på best mulig måte. Vil ikke at det skal bli flaut, at avføring kommer på penisen hans. Noen smarte og billige tips? Tusen takk på forhånd! Jeg har hatt analsex mange ganger, og har stortsett alltid komme fra det med renheten i behold Jeg gjør ikke annet enn å dusje vanlig på forhånd. Man unngår naturligvis å ha analsex hvis man kjenner at man har avføring i endetarmen (som regel går man på do da, og ikke i senga ). Analsex foregår i endetarmen, og vil ikke påvirkes av evt avføring i tykktarmen. Det eneste ville vært rester... Huff så inngående dette ble Vi går alltid i dusjen etterpå Og vi gidder ikke sømfare fingre og penis før vi hopper i dusjen. Klart det kan være rester der, men hva gjør vel det? Man har da varmt vann og såpe i 2009
slapsen Skrevet 22. mai 2009 #10 Skrevet 22. mai 2009 Ser det er ganske mange kvinner som er redd for å tilgrise (male brun) sin partner. Da sier jeg heller TAKK KVINNER som vil slippe oss menn inn denne veien. Alle vet vi, hva den kanalen`s fungsjon er til, så dette er da den faren vi utsetter oss for. Har selv fått den farget flere ganger, hva gjør nå det, vi har jo alle vann og såpe, evnt bruk DONG. MITT MOTTO. strekker meg langt for at min partner og jeg selv skal ha det godt i akten )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå