Gå til innhold

Sex med mensen

Fremhevede innlegg

Gjest OrangeBox
Skrevet

Typen min elsker sex når jeg har mensen, jeg synes det er litt grisete.

Jeg synes heller ikke det er like stas som han i og med at jeg har det ei uke hver måned og siden jeg var 14.

Han liker også å slikke meg i den perioden.

har dere noen liknende opplevelser, hva synes dere om sex når man har mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud. Det er en ny vri. Jeg har vært sammen med typen i over 14 år og vi har aldri til dags dato hatt sex når jeg har hatt mensen.

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Slikker han deg også? Det synes jeg høres ekkelt ut. Karer du å nyte det? Det hender at jeg og typen har sex når jeg har mensen ( på slutten av perioden da), men det er fordi han jobber i oljebransjen og derfor bare er hjemme periodevis....er man kåt så er man kåt :gjeiper:

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

I alle forhold jeg har vært i har jeg hatt sex når jeg har mens, men det har vært fordi nesten en uke uten sex er alt for lenge og ikke fordi mensen er turn-on...

Gjest OrangeBox
Skrevet

Han mener at det er den tiden det er best å ha sex.

Ja, han slikker meg.

Jeg klarer ikke helt å nyte det, siden det blir litt rart. Men hva gjør man ikke for typen?

Gjest Papirkurven
Skrevet

Det hørset spesielt ut, spør du meg, men hver sin smak.... :gjeiper:

Jeg er ikke så interessert i å ha sex under mensen og ville ikke gjort det bare for å glede ham, men heldigvis er han veldig komfortabel med å avstå den uken. Er faktisk litt kåtere den perioden enn ellers, men det blir rett og slett for mye klin til at jeg klarer å nyte det. håndkler, kluter og vasking og alt det der er ikke akkurat turn-on for meg.

men man kan jo alltids ta en kjapp en i dusjen om man vil da..

Skrevet
Han liker også å slikke meg i den perioden.

Det hørtes veldig spesielt ut.

Jeg kan ikke si jeg forstår denne mannen.

Jeg ville ikke ha tillatt sex under mensen.

Skrevet

Jeg nyter IKKE sex mens jeg har mensen. Ikke faen om det går an.

Skrevet

Hm, hadde fått sponk om han hadde slikka meg når jeg har mensen. Det er uaktuelt! ;) Men sex er helt greit for meg, er heller han som ikke vil da - veldig forståelig egentlig. Men må man, så må man. Er bare å stikke i dusjen en tur eller ta på kondom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...