Gjest TS - gjest Skrevet 26. april 2009 #1 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg har oppkjøring på Billingstad neste uke, og er kjempenervøs. Er det noen som har kjørt opp der som har noen gode råd? Også vil jeg gjerne vite hvor dere kjørte - har oppkjøring midt i morgen-rushet så kjørelæreren tror det er lite sannsynlig at vi skal kjøre til byen. Jeg tror jeg skal klare dette - hvis ikke nervene tar overhånd, og kjørelæreren har troen, men jeg er livredd likevel. Har hatt masse kjøretimer (50+), men ikke kjørt noe hjemme. Det virker som om alle jeg har snakket med som har kjørt opp fra Billingstad har strøket minst en gang, og jeg trenger noen solskinnshistorier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #2 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg kunne ikke det tekniske spørsmålet jeg ble spurt, og kjørte på rødt lys, men sensor mente at kjøringen generelt var så bra at jeg sto:) Jeg kjørte til byen, fra Billingstad, ut på E18 til Frogner, over Smestadkrysset og tilbake. Har hørt at det er vanlig å kjøre om mot Sollihøgda. Ta det med ro og vær obs på at det er fullt av fotobokser på Vøyenenga. Lykke til med oppkjøring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekemiddel Skrevet 26. april 2009 #3 Del Skrevet 26. april 2009 Lykke til! Jeg stod på første forsøk der... Kjørte inn til byen via småveier i Bærum og tilbake igjen via motorveien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mr_bææærum Skrevet 26. april 2009 #4 Del Skrevet 26. april 2009 har en kompis som strøk første gang han kjørte opp der. Har selv også alltid problemer med kontrollørene der når det gjelder å få godkjent ting, så må alltid prøve meg i tønsberg etterpå. og da går det greit Så tror de er litt sære på billingstad! men du klarer d nok! ikke tenk så mye på d, bare gjør som du pleier, og husk å titt i speilene innimellom ! selv sto jeg første gang i drammen hvor jeg kjørte opp (bor i sandvika da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neje:-) Skrevet 27. april 2009 #5 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg kjørte opp på Billingstad, og sto på første forsøk! Og har fremdeles lappen nå, fem år senere... Jeg klarte ikke svare på det tekniske spørsmålet før vi kjørte, men det gjorde visstnok ingenting. Jeg hadde også oppkjøringstime i morgenrushet, og jeg kjørte ikke til byen, men mot Sandvika, videre mot Rykkin, Bærums Verk, over Steinshøgda, videre til Bekkestua, Sandvika, ut på motorveien og tilbake til Billingsstad. Sensor var veldig hyggelig, og faktisk ganske morsom. Han fikk meg til å slappe av, og det skulle ganske mye til for jeg var så nervøs at jeg skalv. Det eneste jeg fikk høre i etterkant av sensor var at han mente jeg var litt lite agressiv i kjøringen min, og at dette ikke passet til personligheten min haha Og han hadde nok rett, for jeg kjørte med vilje veeeldig rolig, det er bedre enn å ruse av gårde... Og forresten, smil og hils hyggelig på sensor - alle monner drar :gjeiper: Lykke til, jeg er sikker på at du greier lappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 27. april 2009 #6 Del Skrevet 27. april 2009 Tusen takk for svar - nå føler jeg meg litt mer optimistisk - det går altså an å stå på første forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna B Skrevet 2. mai 2010 #7 Del Skrevet 2. mai 2010 Hvordan gikk oppkjøringa? Jeg skal selv ta den på Billingstad, men det er ikke før i juni. Kjenner jeg gruer meg allerede :frown: Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristiin Skrevet 7. juli 2010 #8 Del Skrevet 7. juli 2010 Hvordan gikk oppkjøringen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #9 Del Skrevet 5. august 2015 Dytter borti denne! Anonymous poster hash: 4c602...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jomann Skrevet 5. august 2015 #10 Del Skrevet 5. august 2015 Begynner å bli noen år siden jeg tok klasse B, men jeg kjørte på gamleveien fra Billingstad til Strand, ut på motorveien og så hjem til Billingstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå