Gå til innhold

Alternativer til Dildo

Fremhevede innlegg

Gjest GoldenFish
Skrevet

Hei, jeg har en kjæreste som er noen år eldre enn meg. Han elsker å gi meg orgasme ved å bruke hverdagslige ting som tykke stearinlys e.l.

Vi har prøvd ut litt forskjellig men så lurer vi på om noen har noen gode forslag til nye ting vi kan bruke.

Har noen av dere erfaring med "hjemmelagde" sexleketøy?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

Skaftet på hårbørsten, skaftet på barberhøvlen, banan, agurk, diverse kjøkkenredskaper...

Gjest GoldenFish
Skrevet
Skaftet på hårbørsten, skaftet på barberhøvlen, banan, agurk, diverse kjøkkenredskaper...

Skaftene synes vi er litt små hvis du skjønner hva jeg mener. Agurker og bananer, spesielt bananer holder ikke så lenge og når man har tatt den ut er den ikke hadr og stiv nok til å putte inn igjen.

Gjest utlogget
Skrevet
Skaftene synes vi er litt små hvis du skjønner hva jeg mener. Agurker og bananer, spesielt bananer holder ikke så lenge og når man har tatt den ut er den ikke hadr og stiv nok til å putte inn igjen.

enig i den bananen:P blir bare tull. men agurk er nice. gjerne om man legger den i ganske varmt vann en stund før den skal brukes. da blir det "bedre". fått tips selv om at toppen eller "halsen" på vinflasker er nice. kun prøvd en gang. funka greit. gulrøtter, pærer. er liksom bare fantasien som stopper en da:P hehe..

lykke til:D

Skrevet

Gå på www.kondomeriet.no. De har fantastiske vibber der som gjør at du kommer og kommer, til de GRADER.

Prøv det....oi nå fikk jeg lyst å kjøpe ny vibbe her. :sikle:

Skrevet

Jeg har hørt at pikk skal være et brukbart alternativ til dildo.

Skrevet

Alle de forslagene der hørtes kantete og tynne ut...små og dårlige.

Beste alternativ må være en velutstyr macho mann!

Gjest GoldenFish
Skrevet
Jeg har hørt at pikk skal være et brukbart alternativ til dildo.

Alle de forslagene der hørtes kantete og tynne ut...små og dårlige.

Beste alternativ må være en velutstyr macho mann!

Litt variasjon og litt krydder innimellom.

Hvis du leser det jeg skrev først står det jeg og kjæresten min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...