Gå til innhold

Aurelias Drøm

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Huff, dette høres ikke helt bra ut :tristbla: Det er da ikke vanlig å ha så vondt, syns du skal sjekke dette jeg. Det er mange som ville gått til legevakten for mye mindre enn dette!

Håper du snart blir bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært ganske daff i løpet av dagen, men tror det mest var noe influensagreier.. med en smertestillende etterhvert så kom jeg meg. Har ikke hatt noe særlig vondt i magen idag heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom en liten tur jeg :)

Influensa og TR på samme og kaos i kroppen? Hmm.. om det ikke går over er det kanskje lurt å ringe til legen eller legevakten, si symtomene så sier de vel om du skal komme eller ikke. Det er en mulighet dersom du kvir deg til å gå.

Masse god bedring!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aurelia!

Håper du har sett min PM. Titter innom for å se hvordan det går. Håper du føler deg bedre enn sist du skrev her!

Jeg har også laga meg en lite prøvebok nå - i oktober starter vi aktivt :sengekos: Gleder meg, for dette har jeg ventet lenge på.

Stor klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen din da, Auriella.. *bekymret*

Oj, du trenger ikke bekymre deg Boobla! Er mye bedre, til tross for litt trøtt etter jobb, har jeg vært svært så spretten og lystig idag ;)

Det var vel "bare" sterke mensensmerter.. som gjorde meg rett og slett redd for at det skulle være noe alvorlig, det var så vondt og gale! Sånt er livet uten p-pilla ja.. skal ta det opp meg legen på time jeg har snart.

Tror jeg må legge en ticker med syklus igjen.. min gamle forsvant bare. men nærmer meg vel EL etterhvert.. jeg eeeeelsker EL og tida før ( :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekte menssmerter etter lang tid på p-pillen kan være en skikkelig ubehagelig opplevelse, får håpe det bare var det :klemmer:

Fin ticker :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med Ticker! Nå kan vi følge med på deg ;) Nærmer seg en spennende periode nå ja - får du med deg din kjære denne gangen? Sender en :klem: for jeg vet hvordan det er å vente når man er klar selv. Mannen min ble bare plutselig en dag klar - vi snakket faktisk på telefonen, var i forskjellige land - og så sa han at han nå var klar og at det var opp til meg :) Altså, de mannfolka er litt rare, de tenker ikke så langt fremover tror jeg, men plutselig er han nok klar til å gå hele veien! Håper for deg at det vil skje snart!

GOD HELG! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å legge ned denne dagboka... :tristbla:

Kommer til å starte opp igjen den dagen sambo og jeg starter prøving for skikkelig.

Tror også jeg holder meg mye borte fra andres prøvedagbøker.. (blir altfor opptatt av babyer osv, jeg får heller leve livet for fullt uten baby i magen enn så lenge...)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si annet enn at jeg forstår deg godt :kose:

Og håper du får samboeren din skikkelig med! Og det snart!!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aurelia! Tror nok det kanskje det kan være lurt ja. Men håper vi snart får se deg her inne igjen! Og da med en til på laget!

:klem: og fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åhh, tenkte jeg skulle inn å se etter deg nå for det var så lenge siden jeg hadde sett noe til deg.

Ble litt trist jeg nå for det var så koslig å ha deg her!

Håper det går bra med deg. Skjønner det kan være strevsomt når samboeren din ikke vil. Du gjør nok det rette. Bare slapp av å nyt dagene :hjerte:

velkommen tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...