Gjest indiangranny Skrevet 17. juli 2003 #1 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg ønsker hilsen i dagboka mi. Det er inegen som husker en gammel bestemor. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 17. juli 2003 #2 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg fikk hilsen fra Tjorven idag. Ellers er det lenge siden noen la igjen spor hos meg også. Vi får snufse litt sammen, Indiangranny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 17. juli 2003 #3 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg fikk hilsen fra Tjorven idag. Ellers er det lenge siden noen la igjen spor hos meg også. Vi får snufse litt sammen, Indiangranny! Siden jeg er i snill-jente-modus i dag, har jeg lagt inn en hilsen hos deg også jeg Indiangranny! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 17. juli 2003 #4 Del Skrevet 17. juli 2003 Funker det ikke omtrent sånn som med vanlige brev, da? Den som ikke skriver hilsen til andre, kan heller ikke forvente å få hilsener tilbake!?!?? Bare spør, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå