Gjest Gjest_studenten_* Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Går på høgskolen i Trondheim og er snart ferdig med fireårig allmennlærer, men har skjønt at å få seg jobb i Trondheim kommune nærmest er umulig uten MASSE vikarjobbing på baken. Så har tenkt tanken med å flytte på meg. Det jeg lurer på, er om det er noen som jobber innenfor skoleverket her, og som kan opplyse meg om det er stor lærermangel ved din skole/kommune? Du trenger ikke opplyse hvilken kommune dette er i, eller hva skolen din heter, men jeg vil gjerne vite hvor hen i landet dette er, feks fylke og om plassen er "stor", dvs over 25000 innbyggere, evt nærliggende "storbyer". Skal ikke søke jobb før om et halvt år, så vet jeg er sent ute med tanke på arbeid til august, så du trenger ikke påpeke dette. Mvh lærerstudenten
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Du kan jo søke i Tromsø dersom det er aktuelt. https://larersoknad.tromso.kommune.no/(rzh2...stillinger.aspx Søknadsfrist 11. mai, på nett. Noen er faste stillinger, men mange årsvikariat også. Tromsø har hatt stor overflod av lærere i noen år, men så har det gått drastisk nedover de siste par årene. Det er spådd at det vil bli vanskelig å dekke alle lærerstillingene i år. Hvis dette stemmer, så er det gode sjanser for å få seg jobb.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Det er mange ledige lærerstillinger rundt omkring i kommune-Norge: Aust-Agder fylke: alle småkommunene Østfold fylke: alle småbyene Oslo: masse... Og i bygd og dalom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå