Gå til innhold

21 år og ukysset


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på snart 21 år og har aldri kysset en jente. Jeg har egentlig ikke hatt muligheten til det heller.

Jeg lurer på:

Ville du synes det var rart hvis en gutt på 21 år var ukysset, og ville du trukket deg unna da?

Vil en jente kunne se at jeg er ukysset pågrunn av måten jeg oppfører meg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hun vil merke at du er usikker. Når du blir trygg, kan du bli en stor drittsekk, men fram til da vil hun merke at du er en snill tøffel. Når jeg kliner med jenter, så sier jeg bare at de er flinkere en meg, når jeg gjør det dårlig. Faktum er at når du er ræva til å kysse pga manglende erfaring, så er det ikke så lett å skjule. Men noen jenter syns kanskje det er ok, så lenge du lærer?

PS: jeg var 22 før jeg fikk pult, så no stress. Det kommer, og er du homo, så finner du ut av det til slutt også, seinest når foreldrene dine dauer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du oppfører deg generelt usikkert, så kan nok det påvirke. Har du dårlig selvtillit kan du jobbe med det.

Ellers trenger du jo ikke fortelle jenter du møter at du er ukyssa, det er langt fra sikkert at den første du kysser merker at du ikke har trening heller. Mange som har kyssa masse jenter (eller gutter) og fortsatt er dårlige kyssere, mens andre er naturtalenter. Folk kysser forskjellig uansett, og man får det egentlig ganske fort til. Om du forteller det etter hvert bør det ikke være negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ trur itj du treng å tenk så my på d.. e det den rette jenta så vil a itj bry sæ nå om du e ukyssa, nervøs osv, d einaste hu vil bry sæ om e at det e dæ hu kysse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bror som er jomfru og ukysset.. Tror det er en del gutter som kysser/ har sex ganske sent.. Det er lettere for en sjernert jente og bli kysset tidlig, da det ofte er gutter som tar initativet.

Sjernerte gutter blir det litt vanskeligere for siden det ofte er "forventet" at de skal ta initativet. Så du er nok abselutt ikke alene..

Men hvordan kan vi gjøre dette lettere for deg ??.. Drikker du ?? Isåfall kan det være greit og kanskje kysse for første gang når du er full.. Da kan du skylde på at du var full hvis du føler du var skikkelig dårlig.. Hvis du ikke drikker kan du allikevel dra på byen og se om du møter noen hyggelige jenter der du kan øve deg på, du trenger jo ikke drikke..

Men hvis du møter den riktige jenta, som du virkelig føler du har kjemi med, så forsvinner hun ikke selvom du sier du er ukysset.. Kanskje hun bare vil syntes at det er søtt at hun får være din første ? :kline::kyss:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bror som er jomfru og ukysset.. Tror det er en del gutter som kysser/ har sex ganske sent.. Det er lettere for en sjernert jente og bli kysset tidlig, da det ofte er gutter som tar initativet.

Sjernerte gutter blir det litt vanskeligere for siden det ofte er "forventet" at de skal ta initativet. Så du er nok abselutt ikke alene..

Men hvordan kan vi gjøre dette lettere for deg ??.. Drikker du ?? Isåfall kan det være greit og kanskje kysse for første gang når du er full.. Da kan du skylde på at du var full hvis du føler du var skikkelig dårlig.. Hvis du ikke drikker kan du allikevel dra på byen og se om du møter noen hyggelige jenter der du kan øve deg på, du trenger jo ikke drikke..

Men hvis du møter den riktige jenta, som du virkelig føler du har kjemi med, så forsvinner hun ikke selvom du sier du er ukysset.. Kanskje hun bare vil syntes at det er søtt at hun får være din første ? :kline::kyss:;)

Den ukyssa broren mine r forrestren 23 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan kan vi gjøre dette lettere for deg ??.. Drikker du ?? Isåfall kan det være greit og kanskje kysse for første gang når du er full.. Da kan du skylde på at du var full hvis du føler du var skikkelig dårlig.. Hvis du ikke drikker kan du allikevel dra på byen og se om du møter noen hyggelige jenter der du kan øve deg på, du trenger jo ikke drikke..

Eller gjør som samboern min, foreta det første kysset (ikke med meg, men da han var 16-17) med en stor snusklyse i munnen :Nikke: Da kan du også lett forklare hvorfor det var dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ut som en "Glamann" er det ikke håp for deg.

Ser du normal og kjekk er det bare å gå ut og kysse noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig vil komme over 'barrieren' og kysse på deg litt selvtillitt som du kan ha i bakhånd til en gang du treffer en jente du virkelig liker og det hadde vært kjekt at du turte å ta initiativ synes jeg rett og slett du skal drikke deg full, gå ut på byen nærme stengetid og godsnakke litt med en jente (ikke den peneste du ser). Ender ofte med klinings. Hvis det ikke funker så vet uansett ikke jenta hvem du er og hun har nok glemt deg når hun våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 28 år. Jeg har klint noen ganger, men aldri pult. Jeg har hatt sjagsen til å pule noen ganger. Men jeg gidder ikke å pule med noen bare for å gjøre det.

Den første gangen jeg puler vil jeg at det skal være med en jeg er forelsket i og en jeg virkelig vil pule med.

Når jeg onanerer føler jeg meg klar til å pule med noen, men jeg gruer meg veldig til første gangen. Redd for at jeg skal gjøre noe feil, redd for å bli for nervøs, o.s.v. Men ikke f... om jeg drikker meg full første gangen. Jeg vil være edru å få det ordentlig med meg første gangen.

Hvis jeg tenker over det, er det litt flaut på en måte at jeg aldri har pult, men jeg gidder ikke å tenke over det, det kommer når det kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gutt på snart 21 år og har aldri kysset en jente. Jeg har egentlig ikke hatt muligheten til det heller.

Jeg lurer på:

Ville du synes det var rart hvis en gutt på 21 år var ukysset, og ville du trukket deg unna da?

Vil en jente kunne se at jeg er ukysset pågrunn av måten jeg oppfører meg på?

Jeg var 21 år første gang jeg kysset noen. Har fremdeles ikke hatt sex, og er nå 24 år. Du er ikke alene om å måtte vente en del år før det første kysset kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke at du er teit som ikke har kysset enda.

Jeg er en jente på 21 år som aldri har kysset. Har hatt muligheten til det, men det har bare ikke skjedd enda (sikkert fordi jeg ikke var interessert i personene likevel). Kyssing er vel som sex.. man gjør det ikke med hvem som helst.. eller bare for å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gutt på snart 21 år og har aldri kysset en jente. Jeg har egentlig ikke hatt muligheten til det heller.

Jeg lurer på:

Ville du synes det var rart hvis en gutt på 21 år var ukysset, og ville du trukket deg unna da?

Vil en jente kunne se at jeg er ukysset pågrunn av måten jeg oppfører meg på?

Charismaarts.com

Her kan du lære å sjekke damer. Funker som bare det.

Trenger du mere selvtillitt ville jeg funnet en god bok om positiv tenkning, kanskje en NLP bok, vurdert å begynne med kampsport og eller yoga og meditasjon som alle er ting som hjelper kraftig på psyken. Ymse dansekurs, kanskje spesielt sensuelle ting som salsa eller ting som egner seg på byen slik som hip hop/street dance, vil også kunne være svært nyttige ved at de hjelper på sensualitet og selvtillitt og at de lærer deg å danse bra med damer på byen noe som hjelper en hel masse.

At du er uerfaren er det ikke så mye å gjøre med, men du kan forberede deg som best du kan ved lesing. Boken she comes first er suveren på oralsex, annie sprinkles spectacular sex bra for det mentale, david shades bøker er bra for det mentale og lærer deg i tillegg ting som å finne a og g punktet (forskjellige ting). Sjekk også ut white tiger tantra så lærer du sinnsykt bra måter å massere damer til heftige orgasmer på. Hvis du søker på joseph kramer og massage finner du også sinnsykt mye bra. Boken breathing exctasy lærer deg noen ting om pust og bevegelse som vil øke din egen nytelse og gjøre at du kommer i kontakt med kroppen din og den seksuelle energien din på en måte som vil gjøre deg til en mye bedre elsker. Søk også rundt på nettet på how to kiss, kissing guide etc. Søk også på taoist thrusting techniques og shallow and deep og taoist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg synes ikke det er noe å være flau over. Jeg var selv på samme alder da jeg fikk mitt første ordentlige kyss.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest

Skal man fortelle personen at man ikke har kysset før FØR man kysser han/hun eller ETTER at man har kysset så man får forklart hvorfor det var så dårlig? Alltid lurt på det..

Hilsen ukysset jente på 21 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mye heller en ukysset gutt, enn en som gjør som enkelte i tråden foreslår: nemlig å gå ut og kline i fylla for å ha gjort det. Helt ualminnelig idiotisk råd å gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gestur

Å kysse noen, enten i fylla eller edru, bare for å få kysset kan faktisk bryte ned noen sosiale barrierer eller sperrer som den personen eventuelt kan ha.

Ikke bry deg om kysset blir bra eller noe, så lenge du får det unnagjort er du et steg i riktig retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...