Gå til innhold

~ Rampestreker ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Gjorde du noen rampestreker da du var barn? I mangel på morsommere ting å gjøre, plaget vi vettet av naboene våre med våre rampestreker. Oppfinnelsene var mange, og når jeg tenker meg om, ganske utspekulerte og ondskapsfulle. Hadde jeg møtt meg selv som barn nå, i voksen alder, hadde jeg nok gitt meg selv en real omgang juling, en gang for alle!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:rodme: Sjelden. Aldri, nesten. Kjempesnilt barn. Skygget unna slike djevelunger som deg :rosaengel:

Begynte med rampestreker når jeg ble voksen, jeg. I forfjor, hvis jeg ikke husker helt feil.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk... vi ringte og bestilte pizza til naboen, med reker, blåskjell, muslinger o.l. Stod bak gardinene og fniste når pizzabilen kom... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk... vi ringte og bestilte pizza til naboen' date= med reker, blåskjell, muslinger o.l. Stod bak gardinene og fniste når pizzabilen kom...

Noe sånt kunne jeg i hvertfall aldri har funnet på!!! I hvertfall ikke til jenter jeg ikke likte så godt... Hvis det er noen jenter her inne som fikk mye pizza de ikke hadde bestilt i tenårene, kan det være det var meg... :oops: :ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker også at vi rappet hengelåser som ikke var "klappet igjen" fra boder, blandet de godt, og hang dem opp og låste dem til andre boder!

Fy søren, det er ikke pent gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er glad du ikke vokste opp i nabolaget mitt, Livets Datter.... :ler:

Litt rampestreker gjorde vi, gulerotslang, ringe-på-og-stikke-av sånne enkle ting....

....ja og så 10-liters bøtta med vann jeg dælja i hue på en nabogutt da de holdt på å plage livet av meg en gang jeg var hjemme alene. Jeg var sånn 16 og de som dreiv å plaga seg var vel 10-12 år....de kom aldri tilbake til oss nei..... :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker vi var et par unger som kastet egg på nabovinduet, så kom det et par andre unger senere og skulle ringe på, så løpe, så fikk de all skylden. Så var det disse postkassene i oppgangen, 4 nede, og 4 oppe, var slike lapper du kunne "ta av" med navnene på. Så tok vi og byttet ut alle lappene og la de slik at posten havnet et annet sted enn hos den posten skulle til. :oops: Og såpe i glasset til naboungen, og zalo var veldig populært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen "store gutter" lenger ned i gata pakket inn en hundebæ.. i avispapir, la den på trammen til en nabo, og tente på. Og hva gjorde naboen da han lukket opp døren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...