Gå til innhold

Jomfru! :-(


Gjest gjesteflickan

Anbefalte innlegg

Gjest gjesteflickan

Jeg er en jente på 30 som fremdeles ikke har blitt penetrert, hverken ved samleie eller fingring. Lurer nesten på om jeg har en slags fobi mot ting "inni der". Har aldri brukt tamponger heller. Er kjemperedd for at det skal være vondt :-(

Har vært med endel menn, men det ender alltid med munnsex osv osv. Alt utenat penetrering. Lurer på hva slags reaksjoner jeg vil få hvis jeg sier jeg ikke har hatt sex før. Føler det veldig negativt selv..

Dette har bare ballet på seg over LANG tid, og nå er jeg altså 30 år og jomfru.

Synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*

Du får teste litt for deg selv først, så du blir sikker. Bruk mye glidemiddel og prøv deg fram. Da har du full kontroll på hva du gjør. Så kan du ta det videre derifra... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det utrolig merkelig at du ikke har prøvd når du er så gammel som du er. Syns ikke det er særlig bra. Prøv en dildo og få et tak på seksualiteten din. Kanskje psykolog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesteflickan
For meg virker det utrolig merkelig at du ikke har prøvd når du er så gammel som du er. Syns ikke det er særlig bra. Prøv en dildo og få et tak på seksualiteten din. Kanskje psykolog?

Vet ikke helt hvorfor det har blitt sånn, de siste årene har det som sagt bare ballet på seg pga at jeg er så gammel og dermed synes det er flaut.. :-(

Jeg er definitivt ikke aseksuell, blir utrolig kåt og har lyst til å gjøre "det", men feiger ut. Jeg kommer til å teste ut litt på meg selv framover, takk for tips! :-)

Hva sier forresten den mannlige delen av forumet til dette. Hadde vært interessant med inspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 30 som fremdeles ikke har blitt penetrert, hverken ved samleie eller fingring. Lurer nesten på om jeg har en slags fobi mot ting "inni der". Har aldri brukt tamponger heller. Er kjemperedd for at det skal være vondt :-(

Har vært med endel menn, men det ender alltid med munnsex osv osv. Alt utenat penetrering. Lurer på hva slags reaksjoner jeg vil få hvis jeg sier jeg ikke har hatt sex før. Føler det veldig negativt selv..

Dette har bare ballet på seg over LANG tid, og nå er jeg altså 30 år og jomfru.

Synspunkter?

Jeg synes ikke du skal henge deg opp i at du ikke har blitt penetrert enda. Du har tydeligvis litt erfaring når det kommer til andre typer sex, så da er det bare å peise på. Du har ingenting å være redd for, bare husk på å være våt nok, så blir det nok en kjempeopplevelse!

Endret av DVSP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en jente på 30 som fremdeles ikke har blitt penetrert, hverken ved samleie eller fingring. Lurer nesten på om jeg har en slags fobi mot ting "inni der". Har aldri brukt tamponger heller. Er kjemperedd for at det skal være vondt :-(

Har vært med endel menn, men det ender alltid med munnsex osv osv. Alt utenat penetrering. Lurer på hva slags reaksjoner jeg vil få hvis jeg sier jeg ikke har hatt sex før. Føler det veldig negativt selv..

Dette har bare ballet på seg over LANG tid, og nå er jeg altså 30 år og jomfru.

Synspunkter?

Hei,

jeg er mann og nå skal du høre her! Jeg er 2 år eldre enn deg og hadde min seksuelle debut for 3 uker siden.

Jeg har selv gått i åresvis med samme følelsene jeg tror du har, nemlig skammen over å ikke ha hatt sex. Jeg har inntrykk av at det i dagens frie samfunn rett og slett er litt tabu å ikke ha hatt sex, og da helst med flere personer før man har kommet ut av tenårene.

Jeg gikk som sagt hele ungdomstiden og langt inn i mitt voksne liv før jeg fikk anledning til å ha sex med noen, og dette har selvsagt preget meg veldig mye. Jeg slet mye med selvtilliten og følelsen av å ikke være helt mann i ensomheten og mangelen på kroppslig kontakt. I tillegg slet jeg med komplekser for størrelsen min (noe jeg enda gjør).

Uansett, jeg vil bare fortelle deg at det finnes håp for deg også. Du må bare slippe deg litt bort fra "alvoret" du kanskje legger i det å ha sex. Om du vil velge å si til den eventuelle mannen du har sex med første gang at du er jomfru er opp til deg, men dersom han har litt vett i skallen vil han aldri fordømme deg dersom du sier det slik det er. Jeg tror tvert imot han vil bli glad...

Uansett, lykke til!

PS: Du vil forstå hva du går glipp av når du først har kommet deg over den baugen. Sex og nærhet er utvilsomt det deiligste man som menneske kan oppleve.

Hilsen meg som nå forstår hva jeg har gått glipp av i 32 år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung gutt
Hei,

Jeg har selv gått i åresvis med samme følelsene jeg tror du har, nemlig skammen over å ikke ha hatt sex. Jeg har inntrykk av at det i dagens frie samfunn rett og slett er litt tabu å ikke ha hatt sex, og da helst med flere personer før man har kommet ut av tenårene.

kan love deg at du ikke kan ha mer rett. er selv 20 år og er enda jomfru. og det er faktisk noe som sliter på meg hver dag siden alle jeg kjenner snakker jo ikke om anet en sex og slikt. så selvtillitten synker sykt fort da.

grunnen til at jeg ikke hat fått noe vil jeg vel si er på grund av at jeg er alt for shy av meg. ser ikke meg selv som overvektig heller. er i millitæret og trener daglig så er i fysisk god form.

men som jeg pleier og si er at muligheten vil komme. selv om det kan ta litt tid. men bare se positivt på livet så vil forandringene skje en gang =)

at last so i hope.

og for og svare på spørsmålet ditt. du trenger ikke og hvere redd for og nevne noen gutter at du er jomfru. vil heller si at det er positivt.

men lykke til håper du finner den rette =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirrer det deg at kanksje menn synes det er deilig at du er jomfru...hint hint..Men det er ikke så deilig når du er så gammel som du er. Da blir det merkelig rett og slett

Vet ikke helt hvorfor det har blitt sånn, de siste årene har det som sagt bare ballet på seg pga at jeg er så gammel og dermed synes det er flaut.. :-(

Jeg er definitivt ikke aseksuell, blir utrolig kåt og har lyst til å gjøre "det", men feiger ut. Jeg kommer til å teste ut litt på meg selv framover, takk for tips! :-)

Hva sier forresten den mannlige delen av forumet til dette. Hadde vært interessant med inspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 30 som fremdeles ikke har blitt penetrert, hverken ved samleie eller fingring. Lurer nesten på om jeg har en slags fobi mot ting "inni der". Har aldri brukt tamponger heller. Er kjemperedd for at det skal være vondt :-(

Har vært med endel menn, men det ender alltid med munnsex osv osv. Alt utenat penetrering. Lurer på hva slags reaksjoner jeg vil få hvis jeg sier jeg ikke har hatt sex før. Føler det veldig negativt selv..

Dette har bare ballet på seg over LANG tid, og nå er jeg altså 30 år og jomfru.

Synspunkter?

Slutt og klag det finnes nonner som er 80 og er jomfru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mr.Mann_*

Syns d er helt greit her!

Driver nå å dater en jomfru, er vel ikke heeelt sammen..

men håper vi blir d snart.

Første gang vi hadde sex var veldig ehm, trangt og d endte jo med ekstremt tidlig utløsning.. så gøy og flaut for begge ;)

Men vi tuller jo en del om alt det der så går fort over!

Viktig å ha mye selvironi og ikke være redd for å vise kropp etc.

Da slapper man godt av :D

Så uansett, for meg så betyr d ingenting om en person er jomfru eller ikke.. og om jeg må gjøre opp en mening så er d jo litt sjarmerende :) ..hun valgte jo meg ;) må vel bety noe det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesteflickan
Pirrer det deg at kanksje menn synes det er deilig at du er jomfru...hint hint..Men det er ikke så deilig når du er så gammel som du er. Da blir det merkelig rett og slett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesteflickan

Til deg som antyder at jeg spekulerer i om menn pirrer på dette, NEI. Tanken har ikke falt meg inn. For min del er dette altså så flaut at jeg alltid feiger ut når det kommer til stykket (i dette tilfellet penetrering) når jeg er med en mann. I begynnelsen var jeg litt redd for at det skulle være vondt, og det var derfor jeg holdt igjen. Etter hvert som årene gikk ble det mere en psyikisk greie pga alderen... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mange som er i den situasjonen, er ikke uvanlig. Det jeg ville anbefalt er å kansje se om å få deg en kjæreste. Forklar situasjonen, hvis han ikke er forståelsesfull er han ikke vert å bruke tid på. Men til slutt så vil du finnen en som forstår. Da får du muligheten til å bli veldig trygg på en person, og før eller siden vil du bli så trygg på ham og han vil jo selfølgelig vite hva du går gjennom, og han vil ta det rolig, og hjelpe deg gjennom det.

Bliur mye lettere for deg å la none penetrere deg Med fingre eller lem hvis du stoler på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 år, og skammer meg over at jeg enda er jomfru. Har en venninne som vet om dette, og hun støtter meg og sier jeg må vente til jeg er klar. Men jeg føler at alt og alle rundt meg gjør dette, bortsett fra meg. Så hjalp meg å lese din historie, føler vi er ganske lik på det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tror det kan være greit at du tar hull på jomfruhinna selv eller hos en lege. Du kan faktisk få gjort det hos en lege. Hvis jomfruhinnna di er intakt er det litt vondt den første gangen og du kan blø litt. Da er det kanskje bedre at den er borte og at du kan slappe mer av?

Jeg holdt igjen mye på samleie selv i flere år. Etter den første kjæresten min hadde jeg ikke sex på 1,5 år. Til slutt hoppet jeg i det - og fant ut at det var jo kjempelett! Ikke noe stress, bare å slappe av og ha det gøy. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei. synes du ikke skal skamme deg for det jeg.

Synes faktisk det står litt sjarm av det her . (på min egne lille rare måte )

Men anbefaler deg å utforske kroppen din før du lar en mann gjøre det.

Kan være vondt for deg.

Kjøp dildo. gjern en liten å en stor. prøv deg frem med masse glidemiddel.

hold på til du blir trygg.

Drikk deg gjerne full første gangen. fleste slapper mere av.

Gi tilbakemelding på hvordan det gikk da.

Lykke til. å husk ikke altid man får det til første gang . men som med å sykkle opp å prøv igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...