Gå til innhold

playrape

Gjest gjestbaardsen

Fremhevede innlegg

Gjest gjestbaardsen
Skrevet

Er det noen som har prøvd det? Dama har veldig lyst, men jeg er redd det blir bare tull. Er ikke særlig dominant av natur, er det noen som har forslag på hvordan jeg skulle gått frem?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet

Eh, en "mann" som lurer på det?

Ok....en skikkelig mann vet da hvordan en playrape utføres? Du tar kjæresten bakfra, er mer hardhendt enn du pleier og glemmer alle dine feminine egenskaper for en liten stund. Har du ikek sett filmer? Bind henne, vær hardhendt. Ta henne hardt. Hun later som om hun ikke vil, og du blir mer tent desto mer hun ikke vil.

Skrevet

Avtal stoppord, så du kan kjøre på uten å bekymre deg for at hun har det vondt.

Greia er nemlig å være gjennomført ego, og skape en illusjon om at du ikke bryr deg om hennes følelser og velbehag. Men det er vel individuelt fra kvinne til kvinne.. Jeg kan bare gi utrykk for hva jeg ønsker, og dette er et stoort tenningsmoment for meg.

Man trenger ikke så mye staffasje om man bare har den rette, dominante utstrålingen, og selvfølgelig en porsjon muskelkraft da. Men det kommer jo igjen akkurat ann på hva din dame liker.. Be henne forklare deg sånn ca hva hun ønsker.

Skrevet
Avtal stoppord, så du kan kjøre på uten å bekymre deg for at hun har det vondt.

Man trenger ikke så mye staffasje om man bare har den rette, dominante utstrålingen, og selvfølgelig en porsjon muskelkraft da.

Nemlig! Hva er det med norske pinglemenn (mener ikke deg spesielt TS) ?!

Er dere ikke menn nok,eller må dere spørre Sylvia Brustad om lov først?

Skrevet
Nemlig! Hva er det med norske pinglemenn (mener ikke deg spesielt TS) ?!

Er dere ikke menn nok,eller må dere spørre Sylvia Brustad om lov først?

Det er da en helt fair sak for en mann å ikke være dominant, eller til og med være submissiv. I føle din logikk må alle kvinner være myke og føyelige for å være skikkelig dame.

Gjest Papirkurven
Skrevet
Ok....en skikkelig mann vet da hvordan en playrape utføres? Bind henne, vær hardhendt. Ta henne hardt. Hun later som om hun ikke vil, og du blir mer tent desto mer hun ikke vil.

Så man kan ikke gjøre andre ting enn doggy? :(

Skrevet
Så man kan ikke gjøre andre ting enn doggy? :(

Man kan gjøre hva enn man vil, tenker jeg ihvertfall. Playrape i mine tanker er ihvertfall at typen bruker meg slik som han vil, men med avtalt stoppord hvis det blir for vondt eller for mye for meg.

Til TS: hvis du og dama vil prøve playrape, og dere er trygge på hverandre, så kjør på. Men som nevnt, ha et stoppord slik at det kan avbrytes dersom det blir for voldsomt (?). Playrape går jo ut på å gjøre som en selv vil, en iscenesatt "voldtekt".

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Eh, en "mann" som lurer på det?

Ok....en skikkelig mann vet da hvordan en playrape utføres? Du tar kjæresten bakfra, er mer hardhendt enn du pleier og glemmer alle dine feminine egenskaper for en liten stund. Har du ikek sett filmer? Bind henne, vær hardhendt. Ta henne hardt. Hun later som om hun ikke vil, og du blir mer tent desto mer hun ikke vil.

Jøss... En mann som ikke har naturtalent for å voldta er altså ingen skikkelig mann. Makan til tøv.

Gjest mann26
Skrevet

Min "venninne" tenner sykt på dette. Hun liker å bli bundet/tapet fast i senga og bli playrapet. Det syke er at hun har vert utsatt for ekte voldtekt også.

Personlig så er ikke playrape noe jeg tenner på, syns ikke det er så kult å leke voldtekt, men men, jeg gjør det fordi hun vil. Så er hun grei mot meg etterpå :)

Jenter kan være merkelige...

Skrevet
Jenter kan være merkelige...

Synes heller menn her er merkelig som ikke forstår at det er naturlig at jenter/kvinner vil bli dominert av mannen.

Men det er vel helt fremmed for den norske mannen at han er jegeren og at kvinnen er målet. Den norske mannen soser bare rundt i sin egen femi-verden.

Gjest GoldenFish
Skrevet

Vi har et stoppord som vi alltid bruker. Det funker fint, selv om vi ikke har hatt noe bruk for ennå.

Noen ganger kan jeg kome hjem fra skole eller jobb og så bare setter han i gang med en gang. Gud så sexy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...