Gjest Gjest_Celine_* Skrevet 30. april 2009 #41 Del Skrevet 30. april 2009 1 par mørkebrune støvletter 3 par finsko (svart, mørkebrun og hvit) 1 par hvite tøysko (brukes til daglig) 1 par mørkebrune ilse jacobsen gummistøvler 1 par aerobic sko 1 par mørkebrune vintersko 2 par ballerinasko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 30. april 2009 #42 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Jeg har ca 12 par. Alt fra joggesko til støvletter og pumps. Og jeg som synes jeg har mange Edit: Etter at jeg tok ned sommertøy-eskene fra loftet, er statusen nå 20 par Endret 21. mai 2009 av Christabelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. mai 2009 #43 Del Skrevet 2. mai 2009 Mellom 20 og 30 vil jeg tro. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. mai 2009 #44 Del Skrevet 2. mai 2009 Ca 30 stk, kanskje mer.. Alt fra sko jeg bruker om vinteren og sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 3. mai 2009 #45 Del Skrevet 3. mai 2009 3 par vintersko 1 par joggesko 5 par pumps, snart mange fler 2 par ''skate/gate sko'' 1 par støvletter, skal ihvertfall bli mange fler 2 ankelboots 2 par sandaler 2 par ballerinasko og det er alt! minnet meg på at jeg må kjøpe flere sko. da har jeg 18 par sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 21. mai 2009 #46 Del Skrevet 21. mai 2009 jeg har rundt 73 par sko.. og det er alt fra heler, ballerina, pumps, støveletter, sandaler og joggesko... handler vel når økonomien sier det er ok og jeg finner noe jeg liker kan man gå med spisse pumps til trang olabukse? eller det det bare de runde pumpsene som er inn nå? trenger litt hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #47 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg tipper på at jeg har rundt 50 par med både sommer og vintersko. Jeg har aldri tellet dem, og kommer heller aldri til å gjøre det. Mitt problem er at jeg ikke sliter sko. Så jeg har jo sko som minst må være 10 år, og jeg liker dem jo fortsatt så jeg kan ikke kaste. Og så har jeg jo samtidig lyst til å kjøpe nytt da. Så da blir det litt mye etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 21. mai 2009 #48 Del Skrevet 21. mai 2009 Liggende hos mine foreldre, har ikke brukt dem på leeenge... * 1 par "fjelltursko" * 2 par skyhøye støvletter (goth stil) * iallefall 2 par med "småsko" (mulig det er 3-4, men kan bare huske 2 par) * jeg hadde også 3 par converse-sko, som alle var fullstendig utslitt (store hull langs sålen). Jeg TROR jeg kastet dem. * 1 par støvler. * 1 par bunadsko. Her jeg bor nå: * 1 par høye pensandaler * 3 par "småsko" aka sommersko (ballerina stil) * 1 par converse-kopi sko som er utrolig vonde å gå med *sukk* * 2 par treningssko * 1 par ut-på-byen sko * 1 par gå-tur-sko Så da burde jeg ha sånn ca. 16 par med sko, men bruker bare 6-7 av disse parene mer enn et par ganger i året. Jeg klarer ikke å kaste ting som ikke er ødelagt, så med mindre familiemedlemmer "stjeler" dem så blir de liggende på loftet. Jeg har ikke vintersko; de gikk istykker (kjøpt på Fretex og brukt i 2 år) og havnet i søpla da snøen forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_cath_* Skrevet 22. mai 2009 #49 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Hei til alle jenter med (og uten) skodilla! Jeg har selv skodilla og har rundt 200-250 par sko og støvletter i alle størrelser og former. Derfor så jeg meg nødt til å kjøpe gjennomsiktige skoesker for å kunne se hvilke sko som var i hvilken eske, for de man får med da vi kjøper skoene er jo som regel av papp - det er jo helt umulig å finne de skoene man trenger raskt....iallefall om man skal på party. Innlegget er endret iht KGs regler. Strix, mod Endret 22. mai 2009 av Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Squill Skrevet 22. mai 2009 #50 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg som nettopp har kastet masse sko... Hmm. Et par vinterboots Et par svarte vinterstøvletter Et par gummistøvler Tre par sneakers Et par joggesko Tre par ballerinasko i forskjellige farger To par skinnsko Tre par strandsandaler Et par bunadsko Et par skistøvler Et par svarte pumps Et par gullpumps To par like finsandaler, gull og sølv Et par hvite finsandaler Et par svarte finsandaler Et par offwhite finsandaler 24 par. Det er jeg godt fornøyd med. Hvis du eier for mange par sko, eier skoene deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå