Gå til innhold

Spurte ham:


Fremhevede innlegg

Gjest Anna (36)
Skrevet

Var sammen med en mann jeg liker her forleden, så tenkte at jeg skulle teste ham ut litt i forhold til preferanser. I en litt spøkefull tone sa jeg at jeg ikke visste hva han liker...håndjern, masker, pisk, lakk og lær, blowjobs osv.

Da sa han bare at noen hadde sett for mye film.

Betyr det at han ikke har noen spesielle preferanser da? Han sa jo ikke noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en følelse av at han ikke helt deler dine tanker :-)

Skrevet
Har en følelse av at han ikke helt deler dine tanker :-)

Om TS tullet, betyr jo ikek det at hun selv likte de preferansene?! Men ville fiske etter om han var en slik..?

Det er jo så mange tråder her om sære vaner at man tror man er unormal om man bare liker "vanlig" sex.

Skrevet
Det er jo så mange tråder her om sære vaner at man tror man er unormal om man bare liker "vanlig" sex.

Der traff du spikeren på hodet. Og det er jo i tillegg ganske lett å se på en del av de "sære" trådene at de samme folkene drar dem opp igjen med ulike nick for å få ting til å virke mer utbredt enn de er. Kanskje TS har vært så heldig å møte en helt vanlig fyr :)

Skrevet

Er det bare jeg som ikke skjønner hva blowjob har i den listen å gjøre?

Skrevet
Kanskje TS har vært så heldig å møte en helt vanlig fyr :)

Heldigvis for det! :)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Eller at han ikke kjente seg helt komfortabel med å brette ut dette, hva legger TS i å være sammen med f.eks. snakker vi en lunsj prat, en date eller ons her? Eller var det i en røykepause eller noe sånt?

Settinga er avgjørende så utdyp om du gidder.

Skrevet
Eller at han ikke kjente seg helt komfortabel med å brette ut dette, hva legger TS i å være sammen med f.eks. snakker vi en lunsj prat, en date eller ons her? Eller var det i en røykepause eller noe sånt?

Settinga er avgjørende så utdyp om du gidder.

Det var i sengen med en jeg lurer på om er en date, pulevenn/elsker eller om det kan bli noe mer med.

Skrevet

Hvis reaksjonen hans var "du har sett for mye på film", så får jeg inntrykk av at han ikke er komfortabel med å fortelle det til deg. Han prater, ler, tuller det vekk.

Skrevet

Vi har vært sammen i 15 år og ting er temmelig enkelt egentlig. Ikke har vi brukt håndhjern eller noe som helst. Har enkel og (for mange) kjedelig sex. Det er nok for oss. Hadde noen spurt meg som du gjorde, så hadde jeg nok tenkt det samme som han.

Skrevet
Vi har vært sammen i 15 år og ting er temmelig enkelt egentlig. Ikke har vi brukt håndhjern eller noe som helst. Har enkel og (for mange) kjedelig sex. Det er nok for oss. Hadde noen spurt meg som du gjorde, så hadde jeg nok tenkt det samme som han.

Så trist.

Skrevet

Syns du? Vi er ikke triste. Pointet mitt var at vi er fornøyde med det enkle. Så klart bruker vi oral og sånne ting men aldri håndhjern etc.

Så trist.
Skrevet
Så trist.

Haha. Det tristeste er vel at noen har slike holdninger som det der. Godta at ikke alle synes det er stas med gummi i senga, liker å gjemme sin kjære bak en maske eller tisse på ham/henne for å gjennomleve noe Freud sikkert hadde hatt sitt å si om. Aksepter at vi er forskjellige. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...